Vi ønsker en selvstændig skole i Nørhalne!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vi ønsker en selvstændig skole i Nørhalne!.

Gæst

2014-05-21 19:01

Skriv endelig under... Det gælder fremtiden for vores børn.

Gæst

2014-05-24 13:22

Synd at ødelægge sådan en dejlig by med, masser af aktivitet og en dejlig skole

Gæst

2014-05-24 21:21

Jeg mener, Nørhalne Skole bestemt bør have selvstændig ledelse. Generelt: En arbejdsplads, en organisation og/eller en skole får aldrig den samme "ånd", det samme engagement og personalet ikke den samme ansvarsfølelse uden en selvstændig leder. Specifikt om den nuværende leder: Han har udført og udfører et rigtigt godt stykke arbejde - et arbejde der gør, han er vellidt og respekteret af såvel elever, disses forældre og ikke mindst af lærerstaben.
Der skal spares - ja, men efter min overbevisning, er der sparet nok nu på såvel skole- som ældreområdet. Kan økonomien ikke hænge sammen, ja så må vi til at betale noget mere i skat. Mvh Birger Fischer

Gæst

2014-06-12 07:56

At fjerne ledelsen, og gøre Nørhalne skole til et undervisnings center, under Biersted skole, vil være en katastrofe, ikke kun for os berørte familier, men for byen, foreningslivet, alle de frivillige, og på sig også for kommunen. Hvem har lyst til at flytte til en by, der i øjeblikket er i udvikling og vokser, men som på sigt, vil gå i stå og ende som utallige andre små landsbyer..
Det er mig en gåde at en af vores ny-valgte lokal politiker, ikke går ud, åbent og bakker op om modstanden af dette forslag. Men bundet og måske presset af et partis holdning, ikke kan, tør og MÅ sige sin mening. Det er præcis et år siden mere 100 forældre stod til sidste skole dag, og fik en fin politisk tale, af vores nye lokal politiker, om hvor god, hvor fantastisk, en skole vi har i Nørhalne, og hvor dygtige og engagerede lærer og personale skole råder over, vi skulle væren om skolen og passe godt på vores skole... VALG FLÆSK.
Jeg undskylder at det bliver lidt angreb på en person, men hvad skal vi med lokale politiker hvis ikke de kan og vil støtte lokale sager, så kan vi lige så godt stemme på en fra Gøttrup eller Øland..
Vi skal fortsætte kampen for en selvstændig skole, gøre alt hvad vi kan.
Længe leve NØRHALNE SKOLE. M.v.h.. Niels Vendelbo

Gæst

2014-08-08 06:40

Ja vi skal beholde vores skole på egne hænder
Konni Andersen