..........Jeg ønsker et Nej Tak til opførelse af kæmpevindmøller i Kastrup-Tiset enge.

..........Jeg ønsker et Nej Tak til opførelse af kæmpevindmøller i Kastrup-Tiset enge. / Beskeder / Underskrifter / Kommentarer


Gæst

#1

2014-03-26 22:18

Hej Søren.
Hvor kan vi finde Info om disse kæmpe-vindmøller på Kastrup Enge? Hvem er initiativtagerne til dem? Og hvornår skulle disse placeres?
Er der ikke en eller anden offentligheds-høring omkring emnet?
Hvis vi kan være behjælpelige, må I endelig sige til
Venlige hilsner
Anita Vonk
lemo

#2 Verdens dyreste og tåbeligste energiform

2014-03-27 10:15

Vindemøller er verdens dyreste og tåbeligste energiform!

Vind og miljø er uden omtanke blevet politikernes "skatteinddrivelsesprojekter" de fleste politikere er nogle erhvervsfortabte snakkebaser, der optræder som lemminger, der ikke døjer med intelligensen!

Det giver vindmøllerne en kæmpe fordel "fordi det er nogle enorme naturforstyrrende kolosser" ja så store, at selv de mest ubegavede politikere kan få øje på dem!

Politikerne er blottet for enhver business forståelse, der måtte ligge udenfor deres egen private tegnebog....

Efter at Regeringen er blevet kvindedomineret, måske som følge af et moderkompleks, er alt gået bananas i Danmark.

Politikerne tror, at det er en god forretning for Danmark, at omlægge skatterne via voldsomme afgifter på energi og miljø området - alt medens tåberne skråler op i medierne, om at Danmark er førende på miljø og energi området !og de har gjort danskerne til slaver for hele verden - fordi tosserne har lavet Danmark om til et verdenssocialkontor!

Men Danmark er kun førende på en ting- og det er antallet af politiske tosser og borgerbedragere.

Samtidig har man desværre ikke opfundet et sprøjtemiddel mod røde hunde og anden politisk sygdom.

Politikerne har med deres vindmøller sikret, at både Miljøet og Energien er blevet eksporthindrende, deres dumhed, samt deres tsunamien af løgne, er helt ubeskrivelige‼

Derfor fornemmer man tydeligt i de sociale medier, at vreden mod de mange borger utro politikere vokser hastigt - man skulle tro, at det er Brüssel der skal genvælge dem.

Politikere opfører sig helt som blodigler, utøjet slipper jo først, når det mærker at det brænder!

Men på det tidspunkt har iglerne forrette større økonomiske skader, som de selv burde gøres økonomisk ansvarlig for! Det ville sikre, at Danmark fik et langt mere kvalificeret system, hvor kammerateriet næppe ville kunne overleve.

I tilfælde af en væbnet konflikt, terror -naturkatastrofer eller lignede, så stiller politikeren borgerne yderst dårligt! Forestil dig blot en vinterperiode med 6 - 10 graders frost - uden el og varme.

Politikernes lemming gang vedrørende vindmølleisenkrammet og dertilhørende netværket lader sig nemlig ikke beskytte, det kan selv en ubegavet lægmand "se".

Gæst

#3

2014-03-27 16:26

Har du sat opslag op i brugsen og i abc?
Søren Krab
Underskriftindsamleren

#4 Re:

2014-06-15 22:20

http://wk.bakuri.dk/filarkiv/planenergi.bakuri.dk/file/Vind_rapporter/Debatfolde...

#1: -

Hej Anita, Jeg har først nu set, at du har skrevet....Det skyldes, at på skrivundernet siden, er der, har jeg nu fundet ud af 2 steder, der kan komme beskeder ind.

Du kan finde det under Haderslev kommunes hjemmeside, søg på   Kastrup enge vindmølle plan..

Synes godt nok ikke der er mange fra Kastrup, der har skrevet under, og de kommer da rigtig tæt på Kastrup..

Ja hjælpe, vi mangler mange flere underskrifter..og jeg har formularer til manueller underskrifter NB:...Har lige fået at vide, at vindmølle opstillerne, presser på hos kommunen.

 

 

mvh

 

Søren Krab

 

 

 

 

Søren Krab
Underskriftindsamleren

#5 Re:

2014-06-22 07:12

#3: - Vi har været rund med breve i hele Gram-Tiset-Arnum området,  mvh