Europark ødelægger det for Vejles forretningsdrivende

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Europark ødelægger det for Vejles forretningsdrivende.

Holger Danske

#1 Gælder ikke kun Vejle

2014-03-28 10:01

Det problem gælder ikke hun for Vejle men for næsten alle stører byer Jylland
Ikke så sært at grænsehandlen den florerer og ikke kun Kolding storcenter
De kommuner der benytter sig af P vagter skære den gren af de selv sidder på. De tror de tjener noget på det men pisser i bukserne for at få varmen
De eneste der virkelig tjener på det er P vagt firmanere som er særdeles upopulære næsten alle steder. Og forretnings livet i byerne er TABER og i sidste ende Kommunerne

Gæst

2014-03-30 10:51

Som gammel Vejledreng kommer hjem til Vejle med jævne mellemrum for at besøge familie og venner, og kan i min vildeste fantasi ikke forstå hvorfor det skal gøres svært og dyrt for byens innovative borgere, og forretningsdrivende at skabe noget eller holde liv i det eksisterende... Jeg husker en tid da Vejle kommune brystede sig af at have et miljø der var fremmende for små selvstændige og større forretningsdrivende, men sådan en parkerings begrænsning som det er straffer ikke kun de der parkerer for længe men også initiativrige borgere der arbejder på at skabe noget der både er til gavn for by og forretningsliv.
Må sige at jeg tænker mig ofte om mere end en gang inden jeg sætter min bil nogen stede i Vejle og har jævnligt valgt den centrale by fra pga. Parkeringsordningen som den er nu...
Mvh
René S. Hvid

Gæst

2014-03-31 01:45

Det ville være dejligt, hvis man helt forbød disse støjende, ildelugtende og forurenende smadrekasser!
Gæst

#4 Re:

2014-05-16 22:06

#3: -

Og endnu mere dejligt hvis du ville holde dig til emnet...