Palle Hjelmsbo

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Palle Hjelmsbo.


Gæst

#26

2014-03-21 12:55

Der er sku ikke meget velfærd i Danmark længere. Det har de sidste to regeringer skidt væk, til fordel for de rige i Danmark.
Kirstine Larsen

#27 Velfærd og skattebetaling.

2014-03-21 14:19

Problemet er, at danskerne helst ikke vil betale skat, og snyder hvor de kan og hvis de kan. Hvis vi stemmer på politikere, der vil inddrive skat, også fra de der tjener mest, incl. de store selskaber, der gemmer pengene i andre lande, kan der blive råd til den behandling, der er rimelig også for alvorligt og uhelbredeligt syge medmennesker.
Så betal din skal med glæde og taknemmelighed,hvis det ikke er dig, der har behov for dyr behandling og hjælp.

Gæst

#28 Re: Palle er ikke bare en brik i spillet, han er et menneske og min bror

2014-03-21 16:28

#23: Anni Hytting - Palles søster - Palle er ikke bare en brik i spillet, han er et menneske og min bror

Nej Anni --- Palle er ikke en brik i et spil, men et menneske som selvom han har denne alvorlige sygdom, tager kampen op for at have et værdigt liv. Palle har altid været der for andre og derfor er vi mange som nu støtter op bag Palles kamp.

Vi som kender Palle, dig og jeres familie ved at I kæmper og ikke udsender trusler, tværtimod har i altid givet løfter. Palle kan ikke vente på næste kommunalvalg, men vi vil ikke glemme det, hvis Palle ikke nu får den hjælp som han beder om.

At Palle altid har hjulpet andre kan ingen være i tvivl om, når man ser på de hjælper Palle har og har haft. En stab som består både af venner og gamle venners venner. Og så er der os som står i perferien men som altid vil være der hvis der er behov.

Palles kamp er også vores. Rigmor og Lasse

 


Gæst

#29

2014-03-21 17:47

Det er sørgelig Palle men du har nok den forkerte hudfarve.

Gæst

#30

2014-03-21 22:37

hvordan kan man behandle denne mand så uretfærdigt, og hans familie kan intet gøre, han skal have hjælp nu, og ikke om 2 mdr. ufatteligt vi lever i 2014, næ, man skule være fra et østland så kan man få alt.
Lone

#31 Palle

2014-03-22 16:40

Tænker at kommunen trænger til at få en snak om hvad ordentlighed er, og om det er noget de som de vil udvise hver enkel borger ud fra de behov de måtte ha .
Håber at din kamp lykkes

Gæst

#32 Ret til et værdigt liv

2014-03-23 18:20

Palle har brug for en respirator NU.
Palle har brug for et hjælperteam, som vil Palle det bedste, det har han NU-
Hans hjælperteam er der fordi de har Palle i "blodet", fordi Palle er et betydningsfuldt menneske i deres liv.
De er der for at give Palle og hans familie, et værdigt liv.

Palle´s hjælperteam har min dybeste respekt, og fortjener kæmpe ros, for deres engagerede indsats.
Det betyder alt for Palle at have, de rigtige ildsjæle omkring ham og det har han NU.

lad hans fantastiske hjælperteam bestå...

Bertel


Gæst

#33 Re: Palle er ikke bare en brik i spillet, han er et menneske og min bror

2014-03-24 19:00

#23: Anni Hytting - Palles søster - Palle er ikke bare en brik i spillet, han er et menneske og min bror

Kære Anni

Du lyttede til mig for et par år siden, da jeg var i en vanskelig situation. Jeg vil lade dig vide at, selvom jeg ikke er fysisk tilstede i jeres liv, så lytter jeg med og jeg tænker på dig, din mor og på Palle. Den kamp i kæmper er rigtig hård, fordi Palle er din bror. Jeg tænker at det er sorgfuldt for dig. Og din vrede mod systemet er fuldt berettiget. Det er meget at bærer for et menneske.

Det er flot at Palle står frem, og at i bakker op omkring ham. Den støtte, opbakning og omsorg i udviser som familie vil rigtig mange mennesker lærer noget vigtigt af, nu og senere. Fordi i handler uselvisk for et andet menneskes skyld. Lige nu handler jeres kamp om at Palle får det bedste, så både Palle og jeres familie kan få ro omkring hans forløb. På sigt er jeres kamp banebrydende for andre der også har en kamp at kæmpe. Et vigtigt bedskab at komme ud med. Flere steder oplever at jeg, at netop jeres sammenhold og omsorg, sætter spor.

At stå frem skaber forandring. Først for Palle, for dig og din mor og dernæst for de mange mennesker der har fået lov til at følge lidt med på den ene eller den anden måde. Jeres kamp sætter spor.... Med Palles ret til et værdigt liv, og dermed alle andres ret til at blive behandlet med værdighed. En hård kamp for jer lige nu. Og smuk fordi den åbner hjerter omkring jer.

Jeg ønsker jer alt det bedste omkring det forløb i har.

De bedste og kærligste tanker fra Tinnah


Gæst

#34

2014-03-29 21:46

Det her er det værste svineri og det er af værste skuffe. Hjælp nu denne mand til at have en værdig tilværelse. Det kan ikke være rigtig, at man bliver tromlet på denne måde når man har brug for hjælp på en god måde. :-)

Gæst

#35 Nabo

2014-04-24 17:47

God vind herfra, Klaus
Louise

#36 Re:

2015-08-21 20:07

#29: -  

 Hvor er det dog usigeligt DUMT sagt. Hold dig dog til sagen - at ALLE, inklusive Palle har ret til den hjælp de har brug for. Føj!