NEJ TAK til salg af Nets

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TAK til salg af Nets.


Gæst

#1

2014-02-18 07:52

Vi skal ikke sælge ud af den grundlæggende infrastruktur - Det er en farlig vej at gå ud af. Infrastruktur i samfundet og kapitalistisk tænkning hører ikke sammen.
VD

#2

2014-02-18 08:03

Formodentlig er planen, at sælge os alle til storkapitalen, fordi det er "nødvendigt", men jeg mangler bare at regne ud HVORFOR det er nødvendigt? -For at de rigeste kan blive rigere og skaffe sig mere magt, så de kan blive endnu rigere?

Gæst

#3

2014-02-18 08:21

Jeg forstår ikke denne regering - ud over min fatte evne. Hvorfor skal der sælges ud af alt arve gods ?? Først Dong og nu Nets. Hvad angår Nets, så synes jeg at det indeholder alt for mange personfølsomme oplysninger og udenlandske firmaer har ikke på samme måde som i Danmark lov om personbeskyttelse. Hvorfor ikke finde danske / nordiske firmaer som kan overtage det ??. jeg kan være bekymret for, at de it - kriminelle vil få frit spil - et kæmpe eldorade af informationer som er af personfølsom karakter. Så STOP SALGET AF NETS og denne gang lyt til befolkningen HR Bjarne Corydon.

Gæst

#4

2014-02-18 08:33

Jeg har altid stemt social demokrat . Nu stemmer jeg blankt.

Gæst

#5 Hvorfor en til

2014-02-18 09:01

Hvorfor lave en ny ny underskrift indsamling mod salget af Nets der er en i gang og har været det et stykke tid nu. Total tåbeligt at starte noget der allerrede er i gang.

http://www.skrivunder.net/stop_salg_af_nets_til_kapitalfonds

Gæst

#6 Re:

2014-02-18 09:05

#3: -

Næste udsalg fra regeringen, er DSB. Der var en serie der hed, en by i provinsen, og snart kan der laves en serie, et land (Danmark) i provinsen.


Gæst

#7

2014-02-18 09:08

Tak for at du /I igen orker at starte en underskriftsindsamling.
Det er yderst vigtigt, at vore politikere bliver mindet om, at de bør varetage
folkets/vælgernes interesser og fremtidige sikkerhed. Så personfølsomme oplysninger ikke på et senere tidspunkt havner i de "forkerte hænder".Og at de ikke bare kan sælge vores personlige oplysninger til hvem som helst og til andre lande. Nets bør blive på statens og danske hænder.
bangalore

#8 Kort eller kontant

2014-02-18 09:16

Skrot dit kort og betal kontant !!!

Gæst

#9

2014-02-18 09:18

D o n g og snart ISS og NETS vil gøre danskernes utryghed større og dyrere.
Sass' salgsprojekt er et djævelsk udsalg af dansk infrastruktur til ukendte når Goldman Sachs har malket danskerne og fordyret og udstillet vores ageren.
Jacob

#10 NETS er ikke ejet af staten.... men af danske banker og nogle få mindere investorer

2014-02-18 09:22

Hej
jeg er nok tilbøjelig til at nets desværre nok kun kan blive bedere ved at blive solgt. dog mener jeg samtidig eneste ordenlige købere til vores nationale kort / og infrastruktur sikkerhed(som man dog kunne betinge sig blev det fra, da det ikke er det produkt en evt køber er intraseret i)
ville være Visa for at sikre afviklingen af dankorter helt(pt er der kun ca 5% rigtige dankort tilbage, resten af VisaDankort som i en lidt tvivlsom handling har lavet nogle monopol linende regler for det betyder at dette kort der skulle ha givet brugeren mulighed for at vælge hvad der skulle benyttes i DK kun må benytte DankortDelen.... iesteder for at man kan vælge at betal med visa delen... eller MasterCard for at presse visa ud...

Gæst

#11

2014-02-18 11:01

Selvfølgelig skal vi give vores mening til kende. Men jeg er lidt bange for at det ikke nytter noget. Det er simpelthen den fase evolutionen af begrebet penge er inde i nu - de samles og koncentreres på stadig færre hænder. Så længe vi bruger dem og er afhængige af dem spiller vi med. Og vi har ikke en chance for at gennemskue spillet. Vi skal stille og roligt gøre os uafhængige.

Gæst

#12

2014-02-18 11:31

JEG VIL GØRE MIT FOR AT NETS IKKE BLIVER SOLGT OG BLIVER INTERNATIONALT!
DU BURDE GØRE DET SAMME I STEDET FOR AT BROKKE DIG BAGEFTER!.

Gæst

#13

2014-02-18 11:58

For vores sikkerhed, skal NETS naturligvis bevares på danske hænder. Alt andet vil være uansvarligt.

Gæst

#14

2014-02-18 12:37

Tak for jeres og min modstand mod salg af NETS

Gæst

#15

2014-02-18 12:45

Til Politikerne:
I er ude af trit med den tænkende del af befolkningen

Gæst

#16

2014-02-18 13:02

Desvære bliver vi jo nok også rendt over ende denne gang lige som med Dong

Gæst

#17

2014-02-18 13:48

At sælge vores basis-ydelser er en sindsyg ide og det burde ikke være lovligt. Det vil gøre danskerne til slaver af udenlandske finansfirmaer. Nets er ligesom vores energiforsyning, vores transportsystem og vores telefonsystem noget essentielt, som vi ikke bare kan lade være at bruge. Man gør os til malkekvæg for udlandet. Det næste bliver vel at de vil sælge drikkevandet?! Og luften vi indånder!

Gæst

#18

2014-02-18 14:02

nok må være nok

Gæst

#19

2014-02-18 14:51

Det skal blive på dansk grund

Gæst

#20 Re:

2014-02-18 15:20

#4: -

hvorfor ikke stemme enten på detsorteregister ( jylland)
eller
Lavereskatterogafgifter ( mest sjælland nogle steder jylland og fyn.)


Gæst

#21

2014-02-18 15:30

Jeg vil ikke have spredt mine data ud over hele verden..!!

Gæst

#22

2014-02-18 15:57

Lad Nationalbanken overtage Nets

Gæst

#23

2014-02-18 16:04

Helt klart et stort NEJ !!!!!!!!

Gæst

#24

2014-02-18 16:50

Den hører hjemme under Nationalbanken

Gæst

#25

2014-02-18 17:29

Endnu engang skal vi opleve Don Corydon tromle hans mening ignnem. skriver under men tvivler på at det bliver Nationalbanken der får det. I kan regne med alle jeres købemønstre bliver solgt til Google og at jeres postkasser vil blive lammetævet med spammail. Samtidigt kan NSA, CIA og alle mulige andre så også kigge med.