redmarius

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen redmarius.


Gæst

#76

2014-02-08 13:53

Må sige jeg dybt forarget over Københavns Zoo. TÆNK sig man BARE afliver så smuk en skabning ,fordi MAN ik lige kan bruge ham! FATTER slet ik deres måde at tænke på. Det dårlig stil især af en Zoo som burde støtte op om at sådan groteskheder ikke var lovlige!!! OG SÅ I DANMARK. FØJ for den jeg skammer mig over vores land. SYNTES godt nok Danmark er noget sløj med dyreloven generalt ,og er efterhånden direkte pinligt at være dansker!

Gæst

#77

2014-02-08 14:16

The Copenhagen Zoo plans an evil diabolical deed of premeditated murder and exploitation of the victim's corpse. Raise ur voice in Protest, Petitions and Boycott Denmark!!!!

Gæst

#78

2014-02-08 14:19

Syntes det er så unfair hvis den stakkels giraf skal dø, fordi der ikke er plads til den, det jo ikke hans skyld. Den er ikke engang særlig gamle, syntes man byrde give den en chance. For det kan sku godt være den kan enes med de andre i flokken.
Man burde ikke aflive et dyr med mindre den er syg.
Og så vidt jeg kunne læse mig frem så er Marius ikke syg, så det er sku da synd for den at aflive den.

Hav lidt medlidenhed med den stakkels giraf. Hvis i afliver den håber jeg i får en dårlig samvittighed.

Gæst

#79

2014-02-08 14:21

Jeg syntes det er forfærdeligt og ubarmhjerteligt at han skal aflives på denne måde som foder, et så smukt og ungt dyr der er skabt skal leve.og til dem der allerede har sagt ja til at tage imod ham. Så der jo interesserede i at have ham i ny zoo.lad vores Marius leve et godt liv i kærlighed :) så smuk et dyr. Skal leve er vi mange der mener. Stop aflivning af ham...

Gæst

#80

2014-02-08 14:24

RED MARIUS

Gæst

#81

2014-02-08 14:26

SVINERI!

Gæst

#82

2014-02-08 14:28

Ikke acceptabel

Gæst

#83

2014-02-08 14:31

Min underskrift . Marius skal leve ! Ikke ende som foder ubarmhjerteligt.. Lad. Marius leve .gabriella hansen

Gæst

#84

2014-02-08 14:33

En underlig holding til dyr/liv. Det er endda egen avl. Jeg forstår intet......

Gæst

#85

2014-02-08 14:34

Hvad fanden sker der, det er fandme umenneskeligt at man kan finde på at tænke sådan.
Stakkels giraf, at han skal aflives pga. Der er ingen plads til ham. Det er noget være svineri.

Syntes i skulle give ham en chance, det kan jo godt være at han kan enes med alle andre i flokken.

Tænkt at i arbejder med dyr, i burde skamme jer. Hvis i afliver marius så håber jeg virkelig at i få dårlig samvitighed og meget dårlig smag i munden.

Gæst

#86

2014-02-08 14:37

DET ER KRAFTEDME IK IORDEN AT AFLIVE EN SUND OG RASK GIRAF UNGE...

SKAM JER KBH ZOO

Gæst

#87

2014-02-08 14:54

This is disgusting to use a nail gun and or to slaughter this baby for any reason. Unless he or she were Ill then I would hope it be humanly u down. Do you Have no Compassion at all???!!! This makes me so sick. You worry about the population and kill off these beautiful animals when you would think you would have the Knowledge not to allow the breeding and or overbreeding as you call it down. Keep them sterilized and or have a better plan for your Zoo...I hope Karma hits anymore that murders this baby. Because that is what it is ...Murder.

Gæst

#88

2014-02-08 14:57

Det er en principsag for Bengt Holst der er direktør for Zoo at det ikke er et problem at aflive dyrene når der ikke længere er plads. Dyreunger skaber profit i form af besøgende og profit kommer altid frem for alt og dyrevelfærd! Der burde laves en anstændig lovgivning der varetager dyrenes tarv og vi kunne få nogle ordentlige dyreparker.... Alt andet burde lukkes og forbydes! Sætter aldrig mine ben i zoo og har ikke gjort det i mange år... Har man først set elefanterne gå rundt i store flokke i det fri i Afrika kan man ikke få sig andet end en gevaldig dårlig smag i munden og dårlig samvittighed af at gå i Zoo....

Gæst

#89

2014-02-08 14:57

Tror jeg vil tænke mig meget om mht at støtte zoo mere fremover:(:(:(

Gæst

#90

2014-02-08 14:59

Jeg kunne skrive en hel roman for hvor usmageligt denne handling er, og egentlig er det ikke en handling men nærmere at opgive håbet for et uskyldigt dyr. Jeg troede, ikke at zoo gik ind for at slå dyr ihjel, det er jeg i chok over. Og vælger derfor fra i dag af at jeg ikke sætter mine ben i zoo mere.


Gæst

#91

2014-02-08 15:02

Håber og be´r til at man kommer på andre tanker, for det her er bindegalt!

Gæst

#92

2014-02-08 15:08

Det er meget trist, når et sundt dyr skal aflives! Det virker ikke som om ZOO har en ordentlig udarbejdet plan for opformering. Undlad avl indtil I får styr på det! Jeg håber, at jeg medvirker til at denne skønne giraf kan fortsætte sit unge liv et ordentligt sted.
Venlig hilsen Stig R. Hansen

Gæst

#93

2014-02-08 15:13

Kan ikke forstå han skal lade livet :( han er ikke syg eller aggressiv så uretfærdig stakkels dyr

Gæst

#94

2014-02-08 15:21

Har skrevet under og vil gøre det igen og igen. selvom vi udmærket godt ved at det ikke hjælper, da nogen mener, at de er i deres gode ret til at lege "Vor Herre"

Gæst

#95

2014-02-08 15:22

do not kill the giraffe

Gæst

#96

2014-02-08 15:23

Please don't kill this innocent and beautiful creature.

Gæst

#97

2014-02-08 15:24

Er i chok og er dybt forarget. Kbh zoo er ikke andet end en kynisk pengemaskine og hvis det er sådan de agter at drive en zoo, så sætter hverken min familie eller jeg benene i deres park igen. Føj!

Gæst

#98

2014-02-08 15:24

Fuldkommen usmageligt af zoo
linda

#99 stakkels giraf, løve, ko, gris, kylling, mink

2014-02-08 15:25

Det er utrolig en så stor opmærksomhed giraffen får, det med at aflive overskudsdyr har stået på i mange år, og har været offentlig kendt, hvorfor er det så først nu folk reagere ? ?? Det er da ikke mere end et par år siden, at det var fremme i pressen i forbindelse med løveungerne. Jeg kan desværre ikke tillade at brokke mig, da jeg selv er kødspiser, og er skyld i en masse dyr må lade livet på min bekostning. I mine øjne er der ingen forskel på ko, gris, giraf ect

Gæst

#100

2014-02-08 15:26

This must stop. How can you distroy an animal for the reason not been good enough.