STOP SALGET AF NETS

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen STOP SALGET AF NETS.


Gæst

#1 flere indsamlinger om samme sag

2014-02-06 08:39

1brugernavn

#2 Re: flere indsamlinger om samme sag

2014-02-06 08:54

#1: - flere indsamlinger om samme sag

Det er to forskellige ting. Du linker til at stoppe salget ti kapitalfonde.
Denne side ønsker slet ikke nets solgt. 
Og det må også min bank forstå.


Gæst

#3 Re: Re: flere indsamlinger om samme sag

2014-02-06 09:08

#2: 1brugernavn - Re: flere indsamlinger om samme sag

det er samme sag, nets skal forblive i dansk kontrol

 


Gæst

#4

2014-02-06 17:17

Dankortet er en vigtig del af det man måske kan kalde "Kriminalpræventiv indsats"
Hvis det bliver sværere/dyrere i brug vil det fremme kriminaliteten.

Gæst

#5

2014-02-06 17:46

Vi er lidt efter lidt blevet manøvreret ind i den nuværende situation:
1. først fik vi CPR-numre, strengt personlige.
2. så gik der skred i det: sygesikringsbevis = CPR, senere ophøjet til lånerkort på bibl. Tvun-gen aflevering af CPR til bank = rapp.til Skat.
3. Elektronisk løn/pension, NEM-ID, e-boks osv.
4. NETS ejer os ! Vil vi sælges som SLAVER for PROFIT ?? IKKE JEG !!!
Garfield

#6 NEJ TAK TIL SALG AF NETS

2014-02-06 23:31

Hvad fanden er det lige der sker her. ???? Skal vi nu bare finde os i det ene efter det andet og så oveni købet bare smile ?? Nææ grandberg den går sku ikke.. HVAD FANDEN ER DET FOR ET RÅDDENT SAMFUND. ????
Sælg da hele Danmark til højstbydende nu i er i gang alligevel. Sælg kongehuset. Christiansborg- Frihedsmuseet-Rundetårn- Ribe og Roskilde Domkirke- Gråsten slot og alle de andre store ting vi har. JAMEN SÆLG DA BLOT HELE LORTET OG FÅ NOGEN PENGE I KASSEN OG FÅ DANMARK HELT NED I KÆLDEREN FOR VI ER DA GODT PÅ VEJ TIL DET.. VELKOMMEN TIL DET NYE GRÆKENLAND.. FØJ HVOR DET STINKER. SÆLG HELLER DEM DER STÅR FOR ALLE DE VANVITTIGE TING DE NU FINDER PÅ.. Eller bare nøjes med at bortgive dem inde på guloggratis for jeg tror sku ikke der er nogen der vil give penge for dem.

Gæst

#7

2014-02-07 09:46

Vi må aldrig mindste kontrollen af dette, eller at betale for denne gode. Skal vi tilbage til Pengene?
Susanne Jespersen

#8 Kan salget overhovedet standses?

2014-02-07 10:31


Gæst

#9

2014-02-07 14:30

vores personlige oplysninger skal ikke flyde rundt andre steder end i DK
Larst

#10 Kan salget overhovedet standses ?

2014-02-07 17:04

Ja det kan, men lige nu vender regeringen ryggen til og spiller passive.

Salget af dele af Dong til Goldman Sachs var timet, så modstanderne vanskeligt kunne nå at agere på det. Derfor skulle salget foregå så hurtigt, men her har vi endnu en mulighed for at sige fra.



Gæst

#11

2014-02-09 10:32

Tak skal du have Niels Christian Søderberg. Du har opfundet den knap jeg kan trykke på, når jeg i min magtesløshed bliver frustreret over for den politik, man fører fra folketinget. Held og lykke, og bliv ved. Jeg følger dig på din hjemmeside.
Jan Jensen
Aalborg

#12 støt op om denne

2014-02-10 07:29


Gæst

#13

2014-02-10 13:46

Kan vi da bare sælge de rø....... i folketinget, men dem får vi NOK IKKE så meget for.


Gæst

#14

2014-02-10 19:56

sidst var det DONG nu er det NETS hvad bliver det næste? og der er kun kortholdere/danske skatteydere til at betale hvis en dansk/international kapitalfond køber NETS.
Måske skal næste underskriftsindsamling være stop for salg for alt det som danske skatteydere har været med at betale og bygge op... hvis der da er mere tilbage, Postvæsnen, togdrift, telefon, el lufthavn mm. er allerede solgt.

Gæst

#15

2014-02-16 10:45

Ikke salg til en udenlandsk kapitalfond. Kan vore pensionsselskaber samt Nationalbanken ikke gå ind i ejerskabet ???

Gæst

#16

2014-02-17 08:38

Hvad med at "sælge" 179 medlemmer af Christiansborgbanden, - meget billigt, men dem vil USA`s bevæbnede Stater helt sikkert hverken have eller eje.