Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Hvis bjarne og Co gennem tvinger så opford folk til at skifte til et andet selskab . Der er alligevel flere selskaber til en billigere penge det gør jeg og en masse flere jeg kender. Vh Peter Torp.
?? Hvad er det lige du snakker ok? UANSET hvem du vælger af andre energi udbydere er det altså DONG der er hoved "firmaet"... bare lige for at sætte den på plads
Der må fra regeringens side snarest gribes ind overfor flere af de multinationale selskaber som malker danske skatteydere, uden selv at vil betale skat af disse midler de får ind. Det kan bare ikke gå for langsomt, se at komme i gang.
jeg forudser at DEMO på Slotsplads bliver en folkefest alma hånbold på Rådhuspladsen
tak til Niels C hristian for at tage initiativ til denne indsamling samt mulighed for samlet diskussion i den virtuelle verden. Måske sidder der jo danskere i OZ, NZ, USA etc. Som kæmper med!!! Det er motiverende at tænke på. Sejren er vor!
Stat og politikere uden holdning til mere moralske forhold? Kun regler.
Re:
selvfølgelig gør han det. Han har jo kun interesse i at virke så sympatisk og professionel som muligt, så de alle hopper efter hans hoved. En sand psykopat.
Dette uanset hvordan det kan ske.
Nej Tak til Goldman sachs . Det er et lysky Firma med meget sorte og beskidte fingre .
Monti deltager også.
"Monti var den første formand for den europæiske tænketank Bruegel, medlem af den såkaldte Bilderberggruppe[7], og international rådgiver for Goldman Sachs[8] og Coca-Cola Company[9]. Han blev nomineret til senator på livstid af den italienske præsident Giorgio Napolitano den 9. november 2011[10]." - fra wikipedia.
Monti er international rådgiver for goldman sachs
US - EU handelsaftale
Der er for længst indgået aftaler der sikrer at de europæiske regeringer ikke må stække investeringer i EU fra virksomheder med base i USA.
Hvis den danske regering trækker sig nu risikerer de højst sansynligt at blive sagsøgt af Goldman Sachs gennem et voldgiftsnævn bestående af forretningsbranchens advokater, et voldgiftsnævn der går uden om EU domstolene og nationale domstole. Det søgsmål vil som udgangspunkt være uden loft for den økonomiske kompensation.
Samme process gælder hvis aftalen gennemføres og regeringen vil gennemføre de planlagte investeringer i grøn energi, her kan Goldman Sachs sagsøge ud fra en forventning om bedre afkast på fossile brændstoffer. Dermed har Goldman Sachs direkte indflydelse på den danske infrastruktur.
to af adskellige artikler om emnet, et for og et mod:
http://www.theguardian.com/commentisfree/2013/dec/02/transatlantic-free-trade-deal-regulation-by-lawyers-eu-us
http://www.theguardian.com/commentisfree/2013/nov/11/eu-us-trade-deal-transatlantic-trade-and-investment-partnership-democracy
Hvad er det dog, han siger.....
Samråd:
BC:"….uanset hvad man i øvrigt kan sige om dem…" - (INVESTORER Bare de er gode til at tjene penge. ) - mafiosi? - narkokarteller?.........eller?....
Jeg spørger bare!
Hvordan tror regeringen de vil påvirke den almene danske befolkning, både over for skat og almene holdninger ivrigt.
Når nok er nok!
Ikke at Goldman Sachs ikke må tjene penge for det må de gerne for mig. Bare ikke danskernes skattekroner.
Giv ikke op!
Kom nu blev ved, kom i morgen, jeg vil i hvertfald vær tilstede
Rune
Det insinueres, at Dongs ledelse ikke gør nok for at skabe resultater, at de er lidt inkompetente om man vil. Dongs ledelse har rigtig nok truffet forkerte overilede uøkonomiske beslutninger... men det er så DET problem man skal adressere!! Og det kan gøres på andre måder end at sælge ud!
| This discussion has been closed. |
Re:
#9699: -
Enig det her er så sygt at man må gå i morskabens rækker ..grinagtigt er det med fuld skrue ! tilmed Christiania er lukket for en Cecil. Så man forstår Christiansborg nu har euforiserende rystelser af svær grad.
:))