Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
niels hansen
Corydon er færdig i dansk politik og EU og i danske virksomheder han skal retsforfølges
Re: Er her nogle jurister herinde el folk der ved noget om det?
#9301: - Er her nogle jurister herinde el folk der ved noget om det?
Måske meget relevant spørgsmål. Men hvad tænker du man som jurist eller med kendskab til juridiske forhold kunne gøre ved det?
Jeg er ikke jurist men jeg har selv tænkt på, om der måske var noget man kunne gøre juridisk for at forhindre salget?
MVH
Dan
I vasken
Vil kunne jo give et bidrag til mr pengemand
Der er ingen der kan overbevi mig om der ikke er tale om lidt retur $$$
Det kan jo ses i hans øjne
Re: Re: Sandhed:Jens Rohde vil ikke med til DEMO, ingen ansvar svigter danskerne ud med dig i EU !!!
Det er en gratis omgang for Rohde at ytre skepsis - han tænker på Europaparlamentsvalget til maj, hvor han gerne vil genvælges - og lige om lidt kommer politikerne til at hænge på ryggen af hinanden for at få os til at stemme ja til Patentdomstolen. Ligesom Søren Pind glæder sig til at stemme Ja til Goldman Sachs, så glæder jeg mig til at stemme NEJ til deres EU-system
Regeringen, med Finansminister Bjarne Corydon (S) i spidsen, planlægger at sælge en stor bid af Dong Energy til den amerikanske storbank Goldman Sachs. Nu viser det sig, at ledelsen i Dong, som en del af aftalen, også får udsigt til en enorm belønning.
Omvendt skal kontatnhjælpsmodtagere bevise at de ikke snyder staten!!!
Jammen, hvor Staten dog snyder OS....
Ja, NEJ til EU for det er ligeså korrupt som Corydon, Helle og Co, som kommer fra EU!!!!
Venlig hilsen
Farid Zahidi
This comment has been removed by the person who wrote it.
Skriv til pressen og forlang at journalisterne undersøger det!!
| This discussion has been closed. |
Er her nogle jurister herinde el folk der ved noget om det?
#9297: -