Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Er Corydon på hælene?
Stop Salg af DONG til Goldman Sachs delte et link.
for 18 minutter siden
Er Corydon på hælene? Lad os lægge endnu mere pres på, jo flere i befolkningen der viser deres utilfredshed, jo større bliver modet blandt politikerne til at udskyde salget og finde en bedre køber. Uanset hvad udfaldet bliver, så vil den fo...Se mere
Corydon ombestemmer sig: Finansudvalget får fortrolig orientering
politiken.dk
Finansministeren vil undersøge, om udvalg kan læse aftalen med Goldman Sachs.
Re: 200000 fortsat
Chr-Chr-Christjan, C-C-Ch-Chrsjan - hvordan går det gamle tåbe, synes du stadig at det er fedt at betale så meget af din invalidepension i skat, når de store penge går direkte i skattely? Have a nice life - selvom det må være sørgeligt at skulle tilbringe sit liv herinde, når man mener noget helt andet
Luksus-Lykke med Pindemanden Søren må bare ikke blive næste generation i regeringen det bliver same
Re: Direktøren
#8876: Helle Westermann - Direktøren
Er det rigtig som jeg forstår det, at de havvindmøller som vi skal låne til, skal placeres ud for Storbritanniens kyst og producere el til briterne og irerne - og det kun for at Sachs Folkeparti kan profilere sig på, at vi producerer vedvarende energi? Thats SICK, man!!!!
Dansk olie med ny produktion i Hejre i Nordsøen lige om lidt forbliver dansk ejet,
Re: Gist
Jeg vil gøre præcis det samme; liste over Finansudvalgets medlemmer, liste over de folketingsmedlemmer der stemmer for lovforslaget - og hver eneste gang de foreslår eller anbefaler noget, vil jeg gøre det modsatte. Antager man f.eks. at de samme partier går ud og anbefaler et ja til Patentdomstolen - ja, så stemmer jeg det modsatte, altså NEJ!!!
Re: mød op ved christiansborg
#8891: sophus - mød op ved christiansborg
Det er der mange der ikke gør, fordi arrangørerne holder på KUN at vil invitere røde talere. Mange af os mener at det skal være upartisk
Luksus lamseben Lars hvor har du egentlig været de sidst to år udover i flyet på de bedste pladser,
Hvis man kan sove sig til en toppost i dk's politik, NO WAY!
Re:
Bjarne skal være EU-kommissær når vi skal have ny kommissær til efteråret
Corydon deltog i Bilderberg 2013 se hvem der ellers deltog!
J. Michael Evans, Vice Chairman, Goldman Sachs & Co.
Peter D. Sutherland, Chairman, Goldman Sachs International
Er der nogen gode sjæle som vil overtage Borgen?
Re: Re: Direktøren
Ja Dong køber Britiske vindmølleparker i stor stil, nu mangler de penge, grotesk.
Fandme utroligt at Folketinget ikke kan sætte en stopper for Dongs ødselhed, nå ja så må vi da bare sælge til investorer i skattely. Nu har man de sidste år jagtet Danskere i skattely men bare de er store nok gør det ikke noget.
Danskerne vil beholde Dong men der skal ske en oprydning i dette selskab, ud med ledelsen
Samtlige politiker undtagen DF og EL skal skiftes ud, sikke nogle vatnisser
mvh Tage Jensen
Er dette en blåstempling af skatteundragelse i almindelighed ?
Totalt til grin er modstanden mod luft og regndråber...;-)
Totalt til grin er de 4 fagforeingsbosser, der handler udenom bestyrelserne i deres egne pensionskasser.... Dette er sgu morsomt;-) Til grin...
Glæder mig til i morgen for at høre endnu en fadæse fra almuen og deres folkeforfører:-)
| This discussion has been closed. |