Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs.


Gæst

#8751 Re:

2014-01-27 19:08

#8736: -

Valgte forkert og valgte at overhøre den engelske konge hele 3 gange, vi mistede derfor norge, vores latterlige opdeling af nordsøen, de vest indiske øer.


Gæst

#8752

2014-01-27 19:09

Find et alternativ. Hvis det her går igennem kan jeg kun tro Bjarne Corydon er korrupt og har modtaget penge fra Goldman Sachs for at presse det igennem. Så skider han bare højt og helligt på folkets mening.

Gæst

#8753

2014-01-27 19:09

Jeg syndes det er utroligt så dumme pulitiker kan være kan man ikke blive noget i erhvervslivet kan man da blive politiker tag nu bare det med danske bank der gjorde lige hvad der passede dem selv om hele den danske statskasse blev sat på spil hvad fik vi ud af det de er sku ikke for kloge mvh kim

Gæst

#8754

2014-01-27 19:10

Hvis Goldman Sachs overtager, bliver el MEGET dyrere og vi vil se massr af fyringer hos Dong, plus, vi kommer til at mangle pengene i statskassen. Goldman Sachs er kendt for ikke at betale skat i nogle af landene. Det er jeg sikker på.

Gæst

#8755 Re:

2014-01-27 19:10

#8718: -

Begyndende? LOL, hvor har du været henne? I en jordhule?


Gæst

#8756 Bilderberg-gruppe/ Bjarne Don Corydone

2014-01-27 19:10

Ang. Bilderberg-gruppen http://www.information.dk/telegram/462563 Jeg gad da godt at vide hvad der blev aftalt på det hemmelige møde der blev holdt den 6. til 9. juni i Hertfordshire i Storbritannien. Der var jo både Bjarne Don Corydone og investeringsfirmaet Ambrox Capital.

Gæst

#8757

2014-01-27 19:12

brug danske midler og behold dong i Danmark.Er det ikke nok at Svenskerne sælger jobcentre til skattely firmaer.

Gæst

#8758 Radioprogram om DONG SALG PåDR

2014-01-27 19:13


Gæst

#8759 Radioprogram om DONG SALG

2014-01-27 19:14

Orientering
I DAG KL. 16:10
I denne uge fortsætter vi vores fokus på DONG-aftalen, som endeligt skal godkendes torsdag i denne uge i folketinget. Diskussionen om salget af Dong aktierne udvikler sig hele tiden. Med henblik på at undersøge fortilfælde, interviewer vi Mogens Lykketoft om tidligere salg af aktier til kapitalfonde. Desuden har vi en rapport fra Christiansborg der følger op på den modstand mod aktiesalget, der findes indenfor borgens mure. På udlandsfronten skal vi til Egypten og høre om weekendens uroligheder og til Ukraine, hvor kaos, demonstrationer og usikkerhed stadig hærger.
http://www.dr.dk/radio/ondemand/p1/orientering-509#!/
ewe

#8760

2014-01-27 19:15

Jeg sidder lige nu og tænker på hvordan det føles at Helle Thorning Smith, Margrethe Vestager og ikke mindst Corydon vil blæse 165927 danske statsborgere et stykke. De er da virkelig værdige til vores tillid.


Gæst

#8761

2014-01-27 19:16

Utroligt at Bjarne Corydon kan være så arrogant og sælge danskernes forsyningsselskab med deraf følgende 0-indflydelse på vores elforsyning


Gæst

#8762

2014-01-27 19:16

Jeg er egentlig ligeglad med, om Goldman Sachs aftalen er god eller ej. Jeg kender ikke detaljerne i aftalen. Men Goldman Sachs er et moralsk bundråddent selskab. Vi skal bare ikke støtte den slags selskaber, men gøre alt, hvad vi kan, for at stoppe deres virksomhed.

Gæst

#8763

2014-01-27 19:22

Synes det er til grint at et udenlandsk firma som Goldman Sachs overhovedet får lov til at komme til sådanne forhandlinger

Gæst

#8764

2014-01-27 19:23

Dong skal forblive på danske hænder.
Alle skal betale skat for arbejde i Danmark.
Det firma har gjort nok skade.

Gæst

#8765 Vi nærmer os 175.000 underskrifter

2014-01-27 19:23

Og når det måske imorgen ...

Hvorfor er det et interessant tal ....

Tjaah ... se her ..
http://www.valg-2011.dk/valgresultat-valg-2011/

Det er ligeså mange stemmer som Konservative og Liberal alliance fik ...
Forskellen er bare at hos os er det langt flere der støtter op , end dem der rent faktisk har skrevet under ...

Er vel klar over at det ikke gør indtryk på de arrogante politikere bag Goldman Sachs aftalen - Men det giver styrke til os ... Det er os der er Folket !!! Det er os der bestemmer !!

Gæst

#8766

2014-01-27 19:24

Godt initiativ

Gæst

#8767 Skatte-undragelse

2014-01-27 19:24

Jeg flytter min lønkonto til Cayman Island. Når staten kan sælge til firmaer, der ikke vil betale skat i Danmark, behøver jeg vel heller ikke at gøre det. Det næste er vel at vil skal til at handle med mafiaen i Italien og Rusland.

Gæst

#8768

2014-01-27 19:25

En demokratisk beslutning ...? igen...

Gæst

#8769 Corydon får selv penge

2014-01-27 19:25

VIL VÆDDE PÅ AT CORYDON FÅR MANGE PENGE UNDER BORDET!!!!
Derfor afviser han alt andet. Der er noget lusket ved den her sag.
Corydon er sikkert bestukket....
Lad os alle skifte konto til Cayman

#8770 Re: Skatte-undragelse

2014-01-27 19:25

#8767: - Skatte-undragelse

Det er faktisk pænt http://www.wikihow.com/Open-a-Bank-Account-in-the-Cayman-Islands

Opening a Cayman Islands Bank Account with CNB:

http://www.caymanactivityguide.com/Banking/CNBAward.gif...

Cayman National Bank offers a variety of bank accounts to suit your needs. Over the last 30 years, CNB has been privileged to serve its customers in providing increased convenience and flexibility.

CNB will open an account for a new depositor on receipt of a reference from the depositor's home banker. They will not accept large sums in cash. Funds can be deposited in US dollars or other currencies and can be delivered by check, which takes about two weeks to clear; or by banker's draft or wire transfer. Checking or savings accounts may be opened, but the most popular method is the fixed-interest or on time deposit (usually for a minimum of US$5,000) paying the interest quoted on receipt and for an agreed time. Interest rates on the various currencies may vary daily, and are published at the CNB website, available to all of their customers.

Minimum Opening Deposit for Personal Account:
$100 for residents
$1,000 for non-residents
Accounts may be maintained in CI$, US$, CAD$, Sterling$ or other major international currencies. Inquire as to schedule of fees for applicable service charges.

Apply for your Cayman National checking or savings account by completing one of their online account opening forms and delivering it — via mail or in person — to one of their convenient customer service centers.

For overseas customers, notarized copies of all required documents can be mailed as instructed in their easy online application form.

Credit and Debit Card Banking

Online Internet Banking at CNB with a Cayman Islands Bank Account

Cayman Banking Laws and Regulations

Benefits of Banking in the Cayman Islands

Complete Cayman Islands Bank Directory

CNB ATM Map Locations
Note: Not all ATM's Are Included

CNB Branch and Contact Information

 


Gæst

#8771

2014-01-27 19:26

dejligt at danskerne endelig kan rejse sig og være enige om noget, det er bare underligt at Bjarne Corydon og den øvrige regering ikke forstår danskernes budskab, men det forstår de nok når valget kommer.

Gæst

#8772

2014-01-27 19:27

Goldman Sachs skal naturligvis ikke have vetoret med en minimal aktiepost.
Derudover er det en total mangel på respekt for skatteyderne, når regeringen med verdens største skattetryk indgår salg af et af velfærdsstatens vigtigste statsejede selskaber, til en aktionær der ikke vil betale skat, som alle vi andre er tvunget til.
Willy Bregnhøj
dansker

#8773 Re: Corydon får selv penge

2014-01-27 19:27

#8769: - Corydon får selv penge

Det kaldes returkommision!!


Gæst

#8774 Corydon beder os spørge Skatteministeren vedr. Goldman Sachs selskabskonstruktion

2014-01-27 19:27

Til skatteunddragelse ... Ja, det håber vi så at en journalist gør !!!

Gæst

#8775

2014-01-27 19:27

En vis mand har sagt at man skal kende et træ på dets frugt.
Jeg synes frugterne (ifølge medierne) klart viser at almen sund fornuft også gælder i dette tilfælde. Så derfor er det selvfølgelig ikke en holdbar model at sælge til "vampyret med blækspruttearme"
Mvh
Brian Mikkelsen