Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
SKAL VI PRØVE AT GØRE NOGET VED DET?
JEG ER SOCIALDEMOKRAT OG AGTER IKKE AT MELDE MIG UD...
Til gengæld vil jeg prøve at få "dem" tilbage på sporet.
Vil du være med til dét?
Medlem eller ej (Meld dig ind hvis du ikke allerede ér medlem).
Skriv til mig at vil være med til at du/vi prøver at gøre noget ved det i partiet: [email protected]
På forhånd tak
DING DONG !!!
Dong er ikke politikernes ejendom eller legetøj!
Der er ingen, som er valgt til at sælge borgernes ejendom - OG så til et skuffeselskab i skattely. Endvidere forringes samfundets forvaltningsmulighed i så vigtig en ting, som energiforsyning!
DONG´s direktion skal ikke belønnes ved evt. salg. Det skaber grobund for urent trav. Direktørerne får jo i forvejen en fin løn af borgerne - for at lave et seriøst arbejde!!
Det forestående salg, er helt uacceptabelt for normalt tænkende mennesker!
Investere i guld
Vampyr banken Goldman Sahs
Medvirkende til at sminke regnskaber i Grækenland med
katastrofale følger for Grækenland (GS unddrog sig straf).
Medvirkende til salg af subprime lån - der fik boligmarkedet
til at kollapse, og skabte finanskrisen (GS unddrog sig straf,
bl.a. fordi de fik deres folk ind i federal reserve i
USA, sådan at de kunne undersøge sig selv. Det kom der sjovt nok ikke
noget ud af).
Aktive i skattesvindel af enhver slags. Og sætter som standard
altid skattesvindel mekanismer op.
Berygtede for kickback mekanismer, hvor folk der støtter
deres aktiviteter senere hen får bestyrelsesposter
(hvor de ikke skal lave noget men får en masse penge.
Altså korruption, bare pakket lidt pænere ind).
Det er dem Bjarne Corydon (S), Lisbeth Poulsen (SF) og
Sofie Carsten Nielsen (R) nu siger er vores venner ...
HUSK DET !!!
Vi kan måske ikke stoppe det her nu. Men vi kan huske
hvem de er, og hvad disse svin gør.
Der er nogle som har kaldt Bjarne Corydon, for fantastisk dygtig.Det er og kan kun være socialdemokrater. Der er ikke nogen af dem der fatter, at Goldmann Sachs kun vil medføre højere elpriser, profit til investorerne, og samtidig vil stort set alle pengene forlade Danmark, måske på nær 2 kroner, som de så pligttro vil betale i skat. Under hvilken målestok er det lige, at han er dygtig? Hvis idioten er så glad for amerikanere, så lad os for fanden eksportere HAM derover. Dette er jo ikke den eneste latterlige ting, DE har jo også solgt vores Postvæsen, til Sverige. VI er det eneste land i VERDEN, der har et andet land, til at styre sit postvæsen. Jeg venter bare på det NÆSTE "GENIALE" træk. Mvh. Svend-Ove Jensen
Re: SKAL VI PRØVE AT GØRE NOGET VED DET?
Re:
Reklamerne er styret af google. De asiatiske singler kommer i reklamen når du har søgt erotik på google - det sørger google for. Hvis du søger efter ny bil går du sikkert en reklame fra FDM - har lige fået reklamer fra fdm over det hele....
Blodtud til Corydon
(...)
Da Jyllands-Posten lørdag eftermiddag fanger Anders Bondo Christensen på telefonen, er formanden for Danmarks Lærerforening i gang med at skrive et brev.
(...)
"Det må ikke være procedure, som forhindrer, at vi får et bedre alternativ. Det må ikke glippe, fordi vi ikke har lavet en konkret og direkte henvendelse til Finansministeriet. Derfor skal vi nu have opfordret til et møde med Corydon hurtigst muligt," siger Anders Bondo.
Fra artikel i EPN:
http://epn.dk/samfund/politik/ECE6434025/pensionskasser-nu-kommer-brevet-til-corydon/
| This discussion has been closed. |