Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs.


Gæst

#11601 Løkke, Vestager, Barfod, Helle og Salomonsen smides ud omgående!

2014-01-29 23:41

.

Gæst

#11602

2014-01-29 23:41

Natten er en gammel mand.....skriver Halfdan Rasmussen i et digt.
Dyneløfteri og skattely hænger ikke sammen, peanuts i denne sammenhæng, men hvad pokker. Én skal tænke globalt og på hvad der er bedst for Danmark:-)

Gæst

#11603

2014-01-29 23:43

Rød og blå blok er begge kontrolleret opposition, fake!
Det eneste der går imod globaliseringsplanerne er naturligvis det mest udskældte.
Men også den eneste ægte løsning: de nationale partier. Men efter årtiers hjernevask tror mange at det er lig med aggression, når virkeligheden er at zionist bankerne er de krigsskabende. Ja, jeg ved det. Virkeligheden er absurd.
En der aldrig vil stemme på jer mere!

#11604 Føj

2014-01-29 23:44

Føj for satan! Skam jer :(

Gæst

#11605 Vores mission er lykkes DF, EL og SF stemmer imod aftalen og Corydon Co får papnæse på

2014-01-29 23:44

,

Gæst

#11606 Svingdørs regeringen....

2014-01-29 23:47

CoryDONG, CoryDONG, hvem synger den næste song!!!

Er der efterhånden nogen i denne regering der ikke er blevet udskiftet?

Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2014-01-29 23:47



Gæst

#11608 Re: Vores mission er lykkes DF, EL og SF stemmer imod aftalen og Corydon Co får papnæse på

2014-01-29 23:47


Gæst

#11609 Re: Re: Vores mission er lykkes DF, EL og SF stemmer imod aftalen og Corydon Co får papnæse på

2014-01-29 23:50

#11608: - Re: Vores mission er lykkes DF, EL og SF stemmer imod aftalen og Corydon Co får papnæse på

Jeg kan ikke tro hvad du skriver, en papnæse? Hvad sker der, de skulle skamme sig derinde, det er forfærdelig hvad der er sket, jeg er dybt chorkeret !!!!!!!!!


Gæst

#11610 Der er mange spændende aktører at gå i dybden med Løkke, Vestager, heller osv

2014-01-29 23:51


Gæst

#11611 Re: Vores mission er lykkes DF, EL og SF stemmer imod aftalen og Corydon Co får papnæse på

2014-01-29 23:51

#11605: - Vores mission er lykkes DF, EL og SF stemmer imod aftalen og Corydon Co får papnæse på

Vores mission er lykkes DF, EL og SF stemmer imod aftalen og Corydon Co får papnæse på

 

Desværre nej. Jeg har lige set på TV2 News at SF stemmer ja. Det er kun en del af SF der stemmer nej, og de nedlægger nu deres poster, så der kun er ja-sigere tilbage i partiet.

Daniel Korsgård

#11612 Mega godt arbejde!

2014-01-29 23:52

Til Niels Christian Cederberg:
Jeg takker for at du, måske trods frivilligt tvang, bruger din fritid på at tale befolkningens sag.
Det er virkeligt fedt at du har kastet energi efter dette!
Resten af os har jo trods alt ikke gjort mere end blot at smide en underskrift, det kunne alle og enhver have gjort (hvilket jo rent faktisk er sket).

Men dog stadig også en tak til alle jer andre, der også har smidt jeres underskrift.

Gæst

#11613 Den hemmelige kontrakt.

2014-01-29 23:52

Corydon kunne ikke fortælle alt hvad aftalen med Goldman indebar.
Hvad er det vi ikke må få at vide.
Hvad er det der ikke tåler dagens lys?
Hvad der allerede er kendt fra aftalen er skræmmende.
Hvad der så skræmmende, at det ikke tåler dagens lys?

Jeg vil håbe en vi holder øje med hans karriære efter næste valg hvor den nuværende regering med 100% sikkerhed mister magten.
Jeg tror der venter en lukrativ stilling i Goldman Sachs, ikke i selve GS men i et datterselskab........Måske Dong?
Well

#11614 Re: Dongedag for grøn omstilling.

2014-01-29 23:53


Gæst

#11615 Egne penge?

2014-01-29 23:53

Undskyld de ledende magter, mon i kan forklare en dum dansker følgende?

1. Vi ved at bankerne, herunder GS, ved grådighed har været tæt ved konkurs i 2008, som efterfølgende skabte finanskrisen.
2. Man skabte derefter en masse bankpakker (1,2,3,4,5...), finansieret gennem direkte og inddirekte skatter. Herunder øget beskatning af løn. Nedprioritering af offentlige ydelser og services. Kort sagt er det nok ikke forkert, når jeg siger at den største regning endte hos borgeren.
3. Nu tjener bankerne igen styrtende med penge
4. Nu opkøber bankerne virksomheder for 'små' beløb.
5. Er det forkert at sige at bankerne køber 'vores' virksomheder for 'vores' egne penge?

Gæst

#11616 Re: Re: Vores mission er lykkes DF, EL og SF stemmer imod aftalen og Corydon Co får papnæse på

2014-01-29 23:53


Gæst

#11618 Der er godt nok kommet mange politiske insider folk ind herinde, dejligt

2014-01-29 23:55

!!!
Træt af spin

#11619 Re: Her sidder gode spinfolk og snakker med, tak for det

2014-01-29 23:55

#11502: - Her sidder gode spinfolk og snakker med, tak for det

Tak for hvad???

 

Spin er at komme glasur på en lort, og fortælle befolkningen at det er en kage.

Politik er blevet et stort teaterstykke pga. de overbetalte lystløgnere. Der er ingen substans, ingen argumenter, ingen værdier, ingen basal viden. Når en politiker taler foran kameraerne i dag er det for at gentage og gentage de samme 5 sætninger om og om igen, for hvis man gentager en løgn længe nok, ender det med at blive accepteret som en sandhed.

Christiansborgpolitikernes spindoktorer får,  hvad der svarer til en ministerløn for at få politikernes projekter til at tage sig tilforladelige ud i befolkningens øjne, en million om året for at fodre deres minister med de der sætninger, der skal gentages i båndsløjfe til en ny sag dukker op.

Jeg er træt ind i marven af spinløgne og politikere, som ikke er i stand til at argumentere selvstændigt for en sag. Politikere der opfører sig som stemmekvæg eller robotter, når de brutalt tromler enhver modstand ned med et stort PRsmil.

Jeg tror fanden, de var nødt til at forringe mulighederne for aktindsigt. Demokrati, dialog, befolkningens viden om og indflydelse på den førte politik er simpelthen for besværligt og tidskrævende for en moderne politiker.  Det er åbenbart direkte uønskværdigt, hvis alle mulige ligegyldige borgere konstant skal blande sig,  i hvad der foregår i deres land. Borgere skal bare stemme hvert 4. år, betale deres skat og ellers blande sig uden om, hvad de kloge hoveder går og finder på.

Den nye offentlighedslov giver heller ikke mulighed for at søge aktindsigt i, hvad der foregår i DONG, hvilket ellers var meningen før loven trådte i kraft ved nytåret.

Bliver aftalen med Goldman Sachs til noget vil Dong få sølle 50 millioner til havvindmøller. Det er formentlig mindre, end hvad der vil blive brugt på bonusser til de i forvejen overbetalte og uduelige ledere. Ca 30 mill til Dong's formand og op til 3 mill. pr. næse til en længere række af højstående medarbejdere. Det sætter viljen til grøn energi lidt i perspektiv.

 

 

hopla

#11621

2014-01-29 23:56

intet kan komme bag på mig med den utroværdige og umoralske regering de mangler totalt etisk sans

Gæst

#11622 Så var der bid igen, skønt :)

2014-01-29 23:57


Gæst

#11623 Det samme gør oppositionen

2014-01-29 23:57

Gæst

#11624 Re: Egne penge?

2014-01-29 23:57


Gæst

#11625 Pruttelut....

2014-01-29 23:58

Lad nu de stakkels SF'er i fred... de har så travlt med, at tælle ko-prutter, at de ikke kan se Goldman Sachs tager gas på dem :-)