Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Da vi satte ulven til at vogte får.
#11566: - Da vi satte ulven til at vogte får. Jeg skal kun tale for mig selv, men fuck hvor jeg føler mig DUM!
Du står ikke alene.
Vi føler os alle snydt af den siddende regering.
Jeg har gjort som mange andre: Stemt på S for aller sidste gang. Næste gang får DF min stemme.
Re:
Nej, folkestyret har fejlet - folketingsmeslemmerne er ikke frie - istedet møder SFs medlemmer ikke op. SVIGT!!!!!! SVIGT!!!!!! og atter SVIGT!!!!!!!
Frit el-marked
nu kommer regningen, det værste er at de penge der kommer ind går til fremtidige fortsatte urentable investeringer i England. Det kalder jeg kritisabelt.
Conny Hedegår sidder og griner i Bryssel med skattefri indkomst på flere mill/år og Corydong duer ikke til at forhandle og endvidere slet ikke til at sætte ledelsen i Dong på plads
Re: Re: Da vi satte ulven til at vogte får.
Re: Re: Frit el-marked
#11585: Gæst - Re: Frit el-marked
I en verden der ikke var korrupt og sindssyg ville vi, betalerne have magten over infrastrukturen. Og politikerne ville tjene vores interesser for en vis gage.
Tak for kampen.....
Vi kan ikke gøre noget... Danmark skal gøre det, England kæmper med tilsvarende problemer. EU og USA vil have gensidig indflydelse på hinandens måde og lave energi på.
Principielt kan USA fremadrettet tvinge os til Atom energi produktion, styret af økonomiske eller grønne hensyn...
Det er en del af globaliserings planerne, miljø hensyn, bla, bla...
Re: Re: Da vi satte ulven til at vogte får.
#11577: - Re: Da vi satte ulven til at vogte får.
I den grad HØRT !!!!
Så bliver aftalen væltet for sure idag får det var det som vi alle kæmper for!
Corydon må retsforfølges så han ikke må lande i EU og dermed få indflydelse i DK
Re: Re: Re: Frit el-marked
#11589: - Re: Re: Frit el-marked
DONG har meget meget stor inflydelse på infrastrukturen... så kunde eller ej så betemmer DONG priser, leveringsvilkår mv. i Danmark. Det frie marked er vist det man kalder en halv sandhed
Re:
At de tager pengene fra de 2,6 millioner nasserøve der har stemt sig til andres penge. Eller vent lidt endnu, for når de har importeret nok nyt stemmekvæg og kriminelle analfabeter, så kommer det helt af sig selv.
| This discussion has been closed. |