Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs.


Gæst

#11451

2014-01-29 22:04

:O(

Rasmus
Gæst

#11452

2014-01-29 22:04


Sendte mails til partierne om hvordan DK har oprettet en såkaldt "task force" enhed, som udelukkende skulle fange danskere med midler i skattely og oftest bygget op på samme måde som Goldman Sachs - og så laver staten præcis det samme! Hvis, så gør DK sig skyldig i præcis det samme som private danskere bliver jaget for incl. pensionsanstalter osv. osv. - og folketinget begår en bevidst forbrydelse. Hvad er oppe og ned i DK nu og gælder loven kun for visse? Hvordan tackler statsadvokaten dette???
MVH... R.


Gæst

#11453 Danmarks dyreste teaterforestilling

2014-01-29 22:05

Der tales meget om at aftalen ikke er lavet godt nok.

Der er efter min mening ikke fokus nok på at der er rigtig mange der med stor sandsynlighed ikke tjener det danske folks interesser, men i stedet udenlandske interesser.

"Der er to måder at lade sig narre på. Den ene er at tro på det, der ikke er
sandt; den anden er at nægte at tro det, som er sandt.” (Søren Kierkegaard)

Verdens finansielle elite har stiftet Trilateral Commision og Bilderberg med det formål at styre nationalstater ind i unioner og opnå kontrol ved at infiltrere parlamenter, medier, erhvervsliv og andre steder i samfundet som det måtte være nødvendigt for at fremme finanselitens dagsorden.

"Lukket elitært netværk har i 40 år påvirket regeringer
En lukket klub for toppolitikere og indflydelsesrige erhvervsfolk har i fire årtier påvirket regeringsførelsen i blandt andet Europa."

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/11/04/200554.htm


Den Danske bank har fundet investoren Goldman Sachs, Den daværende chef for den Danske Bank Peter Straarup er medlem af Trilateral Commision.

Hele historien blev aktuel ved at DONGs daværende chef Anders Eldrup ledede DONG til et underskud på 4,5 milliard. Anders Eldrup er Bilderberg medlem ligesom bestyrelses formanden Fritz Schur.

DONGs direktør Henrik Poulsen har nære bånd til Goldman Sachs.

Og i regeringen:

Helle Thorning - Bildenberger
Bjarne Corydon - Bildenberger
Margrete Vestager - Trilateral Commision

Tidligere klima- og energiminister Connie Hedegaard deltog i 2005 i Bilderberg-konference.

Den såkaldte offentlighedslov, som reelt er en mørklægnings lov har hjulpet med til at skjule ufordelagtige detaljer i aftalen.

Så det er næppe nogen tilfældighed, at vi er endt i denne situationn hvor de skjulte detaljer komme frem i 11. time.

Politikens redaktør er også Bildenberger, så der er ikke megen rettidig oplysning at hente der.

Danmark er en kontrolleret de facto enparti stat, bortset fra DF og EL er alle købt og betalt af den globale finans elite.


Jeg har NUL tillid til de fleste af politikerne.

Danmarks dyreste teaterforestilling hedder "Demokrati" og opføres på Christiansborg. Danske politikere er i praksis næsten uden indflydelse på de store beslutninger.

Uanset udfaldet af DONG sagen er der et stort behov for at vælgerne vågner op og støtter et nyt parti som kan sikre at der kommer en dybtgående efterforskning af disse kollaboratører med fremmede interesser, og som kan stoppe den langsomme magtovertagelse af vores land, og udskrive valg når opgaven er løst.

Det er ved at være sidste udkald, hvis ikke vi skal miste kontrollen over vores liv og ende som f.eks. Grækenland eller det der er værre.

USA går jo forrest i "udviklingen". Der er næsten hver 5. amerikaner på madkuponger fordi de ikke har råd til at købe mad selv.

Se en pensioneret obersts uforbeholdne mening om samfundsudviklingen i USA fra 16:13 til 30:17 i denne video.
Lt. Col. Robert Bowman, PhD, U.S. Air Force (retired), det er 14 interessante minutter der er værd at se.

https://www.youtube.com/watch?v=oeZ9Hq7gJ-w

Er det sådan vi ønsker at ende ?

Gæst

#11454 Re: Godt initiativ af Enhedslisten at fremtvinge afstemning imorgen

2014-01-29 22:05

#11448: - Godt initiativ af Enhedslisten at fremtvinge afstemning imorgen

Det er vigtigt at få frem hvem der stemmer hvad og ligeledes at se hvem der er clearet - lur mig om ikke f.eks. Luksus-Lars er clearet

Jeg VÆMMES!!!!


Gæst

#11455 Danmark vågner....

2014-01-29 22:05

Tak til alle jer, der her åbner munden.
Bemærk; vi mangler et internet forum hvor vore meninger kan fremstå.
Der må være dygtige unge mennesker der kan frembringe "Hydes Corner" platform.
Medierne er no go og dette er nok første gang folkets røst kom frem.
Skriv gerne her når platform er klar. TAK

Gæst

#11456 Hele folketinget er smurt ind i GS og det kan ikke bryde fri, det er blevet hjernevasket 1984,

2014-01-29 22:07

.

Gæst

#11457

2014-01-29 22:07

Jeg mener man må kunne genforhandle, når så mange er imod. Hvorfor har man ikke hørt meget meget mere på et tidligere tidspunk?

Gæst

#11458 Tak i lige måde! Så sandt!

2014-01-29 22:08

ayarian

#11459

2014-01-29 22:08

#11402 Re: Fritzi boy har legekammerater i GS og gode konnektions hos de royale......2014-01-29 22:45
#11312: - Fritzi boy har legekammerater i GS og gode konnektions hos de royale......

Droningen og Fritz Schur er i et Kristlig-satanistisk broderskab (Dødens broderskab)netværket lucifersnetværk udfører rituale handlinger og om nødvendig (DRAB) De er tæt knyttet til frimurer logen i danmark der er en del overlæger der også er frimurer
de udfører dødsrituale handlinger via dialogcentret


Hvis ovenstående virkelig har sin rigtighed, kan vi kun have medlidenhed med sådanne mennesker..... hvis man kan kalde dem det?
Og selvfølgelig appellere til, at folk med insiderviden gør seriøse tiltage for at få opklaret om dette er sandhed. Og selvfølgelig henvender sig til rette myndigheder. Disse folk må være hjernevaskede eller besatte af vældige negative energier.
Man skal holde sig væk fra sådanne folk og kun sende dem kærlige vibrationer.
Det er den eneste energi, som kan standse den slags djævelskab.
Kærlighed er den stærkeste energi, som findes. Intet overgår kærlighed.
Og det er rigtig fedt og super enkelt:-)
En jyde

#11460

2014-01-29 22:08

Københavnere vågn op, i må stille op på Christiansborg i morgen og stoppe det!

Gæst

#11461 Undskyld Lisbeth Bech Poulsen !

2014-01-29 22:09

Jeg troede at du virkelig bare ville fortsætte med at stå og lyve os op
i ansigtet ligesom Sofie Carsten Nielsen og andre fra finansudvalget.
Jeg tog fejl! Undskyld !
Nede på bunden har du altså en grænse, og det synes jeg er godt !
Det giver mig lidt tillid til at hele foretagenet ikke er så bundråddent
som jeg troede det var ... Eller det er det måske, men der er så lidt håb for dig. Og tillyke med det.

God vind herfra !

Gæst

#11462 Re:

2014-01-29 22:09

#11452: -

Nøjagtig som i sagerne imod fotomodellen Camilla Vest m.fl. - lader den falde. Efter hvad jeg hører, har man måttet lade 55 højtprofilerede sager falde, da de mindede for meget om afgørelsen i Thorning-Kinnock-sagen ...

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-01-29 22:10


PLJ

#11464 Sludder om hastværk og nødvendighed

2014-01-29 22:10

Som om det skulle betyde noget for staten at investere de 8 milliarder kr. selv! Der er tale om en investering, som under alle omstændigheder giver et "afkast" i form af skatteindtægter m.m. fra vindmølleproduktion, og der ud over et forventet afkast, som Goldman Sachs finder attraktivt. Derforuden vil vindmøllestrømmen jo fortrænge fossile brændsler, hvilket vil gavne valutabalancen. Staten kan låne til nul i rente. Pengene kan meget vel være tjent ind selv om hele den umiddelbare investering skulle gå tabt i en stor konkurs i DONG - og det sker ikke! Det er alt sammen så åbenlyst tåbeligt, at der ikke kan være nogen anden forklaring, end at Dong Corydone's reelle motiver ikke tåler dagens lys.

Gæst

#11465

2014-01-29 22:11

Godt nogen gør noget aktivt. Det er sgu demoraliserende at være dansker for tiden!

Gæst

#11466 Glem det

2014-01-29 22:11

Vi kan godt glemme det, overfor dumhed af denne kalibre kæmper selv guder forgæves!

Gæst

#11467 Re:

2014-01-29 22:13

#11457: -

Hvorfor skulle vi have strammet offentligheds loven? Jo så kunne ministerierne arbejde i fred uden at nogen kunne kigge dem i kortene. Denne nye lov har allerede reddet Helle T.


Gæst

#11468

2014-01-29 22:13

Fastholdelse af danske arbejdspladser finder
jeg tvivlsomt, da 19% bliver amerikansk ejet...
arbejdspladser forsvinder hermed fra DK... Man
taler om at skabe arbejdspladser til danskerne,
dem der skabes bliver ikke til danskerne, men
til lønninger der er lavere end i DK nemlig Amerika m.m.... Hvor er den danske moral hænde ?
(den regering vi har siddende) arbejder for det danske folk ? Undskyld men det er svært at få øje på, når man åbenlyst vælger at sælge en aktieandel til et firma, der ikke har nogen moral/etik for det enkelte arbejdende menneske, som er tydeligt spor efter finanskrisen i Amerika...

Dernæst VANVID, når man accepterer i handling en handel med et firma, der dyrker skattely, så accepterer man den

moral bare ved at sætte sin underskrift på et stykke papir - DET ER FORRYKT, I SKAL VÆRE ET EKSEMPEL ! på snyd !

Jeg er politisk normal ikke enig med Enhedslisten, men HER HAR I MIN FULDE SYMPATI OG STØTTE.... nemlig MORAL !!


Gæst

#11469 Re: Undskyld Lisbeth Bech Poulsen !

2014-01-29 22:13

#11461: - Undskyld Lisbeth Bech Poulsen !

Flot! godt at man kan tilgive og især tilgive at man ændre mening omkring denne vanvidsaftale. Det er der rigtig mange på borgen der kunne lære af. Ligesom DF der igennem hele forløbet er er klandret for at ændre mening, men det er jo netop det vi vil ha´!

ayarian

#11470 Re: Er skattely nu tilladt?

2014-01-29 22:14

#11419: - Er skattely nu tilladt?

Ja, det vil jeg mene er den logiske konsekvens.


Gæst

#11471 Nu ved vi hvorfor...

2014-01-29 22:15

Nu ved vi hvorfor, Helle gik uden for sin egen gruppe, da hun skulle vælge en ny finansminister.

Der var ganske enkelt ikke andre, der ville røre salget af DONG med en ildtang, fordi det allerede dengang var bestemt, at det skulle sælges til GS.

De to (Helle og Bjarne)gør det hverken for DONG's eller Danmarks skyld, men for egen vindings skyld.


Gæst

#11472 Nu får SF nok nogle kugler i kassen fra DONG til at føre valgkamp

2014-01-29 22:15

Og vi må endelig ikke se regnskaberne for partistøtten


Gæst

#11473 Re:

2014-01-29 22:16

De er lige glade med folket

 


Gæst

#11474 Re:

2014-01-29 22:16

#11459: ayarian -

"Kærlighed & Positive Tanker" er ikke altid det der skal til. Du er f.eks. beskyttet af et politi/en stat som har monopol på magtudøvelse. Ked af at sige det, men du er hjernevasket af New Age-religionen som er en del af programmet til at pacificere folket. Ligeså er fluor i tandpasta. Det er rent faktisk rottegift og i visse lande får de det også via drikkevandet. Vågn op!


Gæst

#11475 Vi tar lige nr. #9699 igen....

2014-01-29 22:16

Jeg synes vi skal bruge lejligheden til at mindes Egon Olsens udødelige ord:

"Hundehoveder, hængerøve, fæhoveder, lusede amatører, slapsvanse, småfede grødbønder, feje hunde, jammer-kommoder, elendige klamphuggere, skidespræller, narrehatte, småbørnspædagoger, sølle og fede skvat, tøffeldyr, bovlamme bidesild, pjalter, pjok, pudseklude, snotklatter, lumpne lus, idioter, og socialdemokrater!"