Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Hvor er vi henne.
Spred budskabet om dette site også bedstemor og søster på studie i Kina
Re: Re: Århundredets Tyveri Fortsætter
#10609: - Re: Århundredets Tyveri Fortsætter
De ansvarlige politikere mener, at vi er dumme.
Jyllandspostens lederskribent mener, at vi er dumme.(Hvem kan lægge den rædselsfulde leder herind på siden?)
Fhv. skatteminister Kristian Jensen mener, at vi er dumme.
Jeg selv er nu ikke så dum, at jeg lægger mine penge eller stemme på disse personer.
Se på Norges olie eget selv og Tyskland som fortryder salg af ELforsyning
Godt skrevet enig, vi er ikke så dumme at falde for deres SPIN
Re: Århundredets Tyveri Fortsætter
#10580: Fredrik Fidelius - Århundredets Tyveri Fortsætter
Ja, godt sagt!
Stop nu salget ad Dong. Det er Dansk ejendom og skal forblive på Danske hænder. Salget af Dong afhænger af Corydon og Thorning egne fremtidige karriere udenfor Danmark. De er topstyret af Bilderberg-gruppen som Goldman Sachs også er en del af. Dong bliver nu en del af dette farlige pyramide spil hvor det kun drejer sig om penge og magt.
DONG's bestyrelse med Fritz skal omgående skiftes ud, ren korruption!
DONG's Fritz Schur kan i se en sammenhæng??
2008 deltog Fritz Schur i et såkaldt Bilderberg-møde.
ritz Henrik Schur (født 27. november 1951 i Vejle[1]) er en dansk erhvervsleder med gode forbindelser til de kongelige[2] samt forretningsverden og politiske kredse i Danmark.[3] [4] Fritz Schur er bosiddende på Christiansholm i Klampenborg.
Ifl. Wiki
http://da.wikipedia.org/wiki/Fritz_Schur
Det ville være helt sygt at sådant et udenlansk firma skal kunne styre et Dansk statsejet firma, og med den 40% garanti de skal have, samt vetoret. Samtidig er det et stort problem at man skal give over 1 milliard til chefer som får en rigelig god løn i forvejen, og man skal lige tænke på, at hen ad vejen kan de 19% måske blive til mere og hvad så når man har fået vetoret, det kan blive ret alvorligt, tillige ville det være tåbeligt at sælge til et firma i skattely, når man samtidig bruger 40 mill til at bekæmpe dette. til sidst ville det være bedre at Dong blev 100% på Danske hænder.Lav forhandlinger med alle andre pensionsselskaber i Danmark. Vi hører ikke om hvad ATP % PFA tilbyder, men så er der også alle de andre selskaber. Venligst E.Aastrøm von Birn.
Smart Fritz har gode forbindelser til de kongelige og politiske kredse i DK.....og Helle lefler for
Re: Re: Re: Århundredets Tyveri Fortsætter
#10629: - Re: Re: Århundredets Tyveri Fortsætter
Har forsøgt at råbe min ventsre-vælgerforening op! Men forgæves!
Denne sag har nu vist mig, hvem jeg IKKE skal stemme på.
Min udmeldelse af VENSTRE er afsendt.
Re:
Bjarne Corydons stil er i god tråd med et islet som kører hos Goldman Sachs :
Udenomsnak, arrogant, bøllemetoder retorik, affejer konstant på spørgsmål "svare noget andet" lige i tråd med den stil dollar folk nyder - frem til målet modstandern er stupid dum kan du ikke selv set det !
Nær kik på Bjarne Corydon næste gang du ser ham komme i tv - hans stil er interssant at se [sagen er Bjarne kan ikke se sit eget ansigt det kan vi andre når han taler ] og det er et særdeles godt tip til alle som vil gennemskue sin modpart ! Hold øje med ansigts trækket når nærgående spørgsmål stilles.
Hvad er konsekvensen hvis SF siger nej?
Er det stadig nok hvis S,V og K siger ja?
Bliver salget så gennemført?
| This discussion has been closed. |
Re: Det ville jeg gerne, men jeg er ved at prøve at forstå hvad Søren der foregår??
#10620: - Det ville jeg gerne, men jeg er ved at prøve at forstå hvad Søren der foregår??
Hvor DONG-folk snart bliver arbejdsløse - så kan de lære det