Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Salg af Dong
Og det bliver til virklighed, du har bare set frem i tiden, det det der sker!
Det er sgu bedre at tabe ansigt eller blive kaldt vendekåbe, end at stå så stædigt på denne katastrofale aftale! stor respekt at han gør det - Jeg er sgu ligeglad om der også er stemmer i det...
Re: Corydon går af.
#9997: Utopia - Corydon går af.
Og politikerne går ned med stress på grund af alle de løgne de fylder os med
Re: Blæs da på invitation, Slotspladsen er for ALLE, kom alle Blå som siger NEj
#9991: - Blæs da på invitation, Slotspladsen er for ALLE, kom alle Blå som siger NEj
Jeg kunne ikke drømme om at komme til en demonstration og lytte til taler fra en flok enhedsfascister som jeg betragter som mere skadeligt for samfundet end noget andet. Eller DSU for den sags skyld. Det er sgu DERES moderparti der gør det her, så fuck dem! Hvorfor skal der overhovedet været politikere der skal profilere sig til en demonstration der burde være for folket!
Jeg vil bare sige, jeg har før stemt på rød, men aldrig igen, jeg er blevet DF ' er
Men ivirkeligheden er dette en protest fra alm mennesker til politikere, der er rå og uansvarlige og dobbelt moralske, en protest fra folk uagtet hvilken "Blok "de tilhører. Jeg kan desværre ikke komme imorgen, men I som tager af sted , må have en meningsfuld demonstration
Re: Re: Blæs da på invitation, Slotspladsen er for ALLE, kom alle Blå som siger NEj
#10013: - Re: Blæs da på invitation, Slotspladsen er for ALLE, kom alle Blå som siger NEj
Mød op på rådhuspladsen i stedet for. Alle os der ikke gider den røde demo, kan sammen gå over til christianborg.
der bliver ingen musik, ingen talere, ingen facebook tilmelding. Kun folkets stemme...
Opfordring til SF
siger man nej tak til at lege med dem, der til enhver tid vil underløbe en hvilken som helst samfundsstruktur for egen vindings skyld. Det vil være doktor Faust om igen.
Desuden, burde det ikke være nødvendigt at topledelsen også får økonomisk gevinst oveni deres i forvejen høje løn.
Et eller andet siger mig, at dette her IKKE er til danskernes bedste. Vi kommer alle til at betale den regning i form af forhøjede afgifter på energien. Vent og se.
| This discussion has been closed. |