Drop den lovpligtige digitale postkasse.

Drop den lovpligtige digitale postkasse. / Beskeder / Drop den lovpligtige digitale postkasse. / Kommentarer


Gæst

#1

2013-10-30 08:21

Jeg synes det er et godt initiativ, men det er mit indtryk at folk generelt er ligeglade med hinandens liv og det at støtte op om mindretal.Der er kun forhold om mad og cancer, der tæller. det er en farlig udvikling for pludselig er det for sent at komme ud af IT igen. jeg har en hjemmeside, der har kaldt på folk i mere end et år. folk er ligeglade de elsker IT. Men duften af livet findes altså ikke på en skærm og det ændrer alle vore adfærdskoder til: Går den så går den - og det afstedkommer flere og flere love og regler og heraf adfærdsregulering og kontrol og nedadgående frihed og livsudtryk. mangfoldigheden går tabt selvom det blindt ser ud til det modsatte. Hav obs på skjult medindlæring og konsekvens. Hilsen Marianne

Gæst

#2

2013-11-11 15:47

Læg den ud på FB
OttoKj

#3

2014-12-01 19:51

Støt også protesten mod digital post på facebook.


Gæst

#4

2015-03-11 06:05

Otto Kjærgaard- min opfattelse er at den forpester livet for mange- men ikke med baggrund i din argumentation. Den crasher med e-post og netboks- forskellige banker, forskellige firmaer og oveni digital post. Alt er besværligt og systemerne er ikke bruger venlige og logiske. DET skal være argumentet for at folk forstår modstanden☺️