ang udvisning af Yen Ngoc

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen ang udvisning af Yen Ngoc.


Gæst

#26

2013-08-17 22:12

Hvorfor skal de stakkels mennesker nu jordes helt ned igen? Han har kæmpet en kamp for at komme tilbage til normalt liv og for at kunne forsørge familien. Og har gjort som man skal for at konen kan blive. Fyr ministeren. Han er har jo sin pension i hus(som vi betaler)men er bestemt ikke sin opgave voksen.En rigtig socialdemokrat

Gæst

#27

2013-08-18 01:25

Dette er resultatet af Fogh og Løkkes overbudspolitik, hvor de har ødelagt Danmarks økonomi.....med støtte fra DF....der blot skulle have yderligere udlæningestramninger for at acceptere HVAD SOM HELST!
Christian Abildgaard - Roskilde
Gæst

#28

2013-08-18 02:38

Igen overtræder Danmark FNs artikel 16

http://www.menneskeret.dk/menneskerettigheder/historie/kilder+til+historen/fn's+verdenserkl%C3%A6ring+om+menneskerettigheder

"Artikel 16.


1. Uden begrænsninger af racemæssige, nationalitetsmæssige eller religiøse grunde har mænd og kvinder, der har nået myndighedsalderen, ret til at gifte sig og stifte familie. De har krav på lige rettigheder med hensyn til indgåelse af ægteskab, under ægteskabet og ved dettes opløsning.
2. Ægteskab skal kun kunne indgås med begge parters frie og fulde samtykke.
3. Familien er samfundets naturlige og fundamentale enhedsgruppe og har krav på samfundets og statens beskyttelse. "

Desværre er der indenfor de sidste ca 20 år kommet en konkurrence mellem marionetterne på Slotsholmen om hvem der er mest brutal og kynisk når det gælder systematiske overtrædelser af FNs menneskerettigheder
Det er desværre ikke kun artikel 16 der overtrædes i dag, det bliver en lang række andre af artiklerne også, læs eksempelvis artikel 23 og 25


Gæst

#29

2013-08-18 05:02

Hvad med alle andre lignende sager? Nu bliver vi lige forargede fordi denne kommer i medierne, men der mange andre sager hvor der også er børn der er gidsler. Men jeg bliver ganske ked når vores følelser bliver bevist brugt i medierne, for hvorfor fortæller Yen først foran hele Danmarks befolkning at hun har tænk sig at gøre skade på sig selv og sin familie, og hvem har evt fortalt hende at hun lige skulle sige lige det netop for åben skærm. Hvem er det så ikke der tænker på sine børn? Hvorfor kan Yens datter tale flydende dansk og Yen taler engelsk, har det måske noget med udvisningen at gøre? Ja jeg ved ikke hvad der er hoved og hale i dette, men jeg ved i hvertfald at Yen og hendes familie ikke er den eneste familie der lider, så hellere hjælpe bredt end hjælpe en enkelt.

Gæst

#30

2013-08-18 05:11

Et gammelt ord siger - ingen regel uden undtagelse. Men det er mere rigtigt at holde fast i, at regler, som åbenlyst er forkerte, skal laves om...

Gæst

#31

2013-08-18 06:05

Denne udvisning er så forkert, der må gribes ind.
john nygaard

#32 Re:

2013-08-18 06:31

villy Andersen

#33

2013-08-18 06:54

Dette er et resultat af DF's urimelige stramninger overfor udlændinge, sammen med den borgerlige regering.
DF's tavshed i sagen siger mere end ord.
Husk det, næste gang krydset skal sættes!

Gæst

#34

2013-08-18 07:34

De er skøre

Gæst

#35

2013-08-18 07:38

Den stakkels kvinde skal under ingen omstændigheder udvises, ministeren må have hjertet med sig,

Gæst

#36

2013-08-18 07:40

At man som borger i DK blot gør som man bliver bedt om og så straffes så de ikke kan familiesammenføres er helt umenneskeligt. Justitsminister du må på banen og ''trylle'' en løsning frem så en familietragedie undgås.

Gæst

#37

2013-08-18 08:32

Det er bare ikke godt nok Danmark. Det er en ommer!!

Gæst

#38

2013-08-18 08:49

Man må ikke skille et lille barn fra dets mor.
Vælg et brugernavn

#39 Emne

2013-08-18 08:55

Sagen burde prøves ved Den Europæiske Menneskeretsdomstol!
Rene Janos Leutschuk
8530 Hjortshøj

#40

2013-08-18 09:07

Støtter jer 100% lad hinde blive

Gæst

#41

2013-08-18 09:17

Usmageligt, at behandle vores medmennesker på, der er børn som er taberne i denne sag.

Gæst

#42

2013-08-18 09:22

Afskaf Udlændingestyrelsen. De mennesker der kan gøre mindre skade på en alm. arbejdsplads (måske)

Gæst

#43

2013-08-18 09:25

jeg kan kun side tilbage med harme og foragt og undren når man vil smide mennesker ud af Danmark der fungere og bidrager til samfundet. det et helt hovedløst når man tænker på at der i Danmark vælter mennesker rundt og sælger stoffer på gaderne til og med bliver de taget flere gange og bliver ikke smidt ud. og så finder mand en lille famile der enligt passer sig selv og passer ind i det billed vi vil ha i folk ude fra. nu må vi sku spænde buen det jo mere end tosset at behandle folk på den måde. jeg står gerne i vejen for politiet den dag de kommer for at hente dem. til kamp for idioti og bløde regler. stop så med sådan en gang pis. det er mega pinligt

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-08-18 09:25


gæst

#45

2013-08-18 09:28

Hvor er det dog usympatisk , grotesk og fuldstændig umenneskeligt ...En kold og kynisk beslutnig overfor en familie der skal splittes og gå i opløsning , en familie der vel at mærke kan forsørge sig selv og som har haft rigeligt at tænke på i forvejen....fy for pokker

Gæst

#46

2013-08-18 09:35

børns rettigheder.dk//

brudt konvention/
sådan er det jo med børn/
vi ikke vil ha

Gæst

#47

2013-08-18 09:57

Håber det hjælper så Yen og hendes børn kan blive i Danmark.

Gæst

#48

2013-08-18 10:07

Morten Bødskov er vist lige hvad Soc. Dem. skal bruge for at øge popularitet havde håbet på de smed ham ud ved rokade
Andreas

#49 Skriv en mail! Har gjort det let :)

2013-08-18 10:10

#1: -

Hvis du vil gøre noget uselvisk og godt idag, så er der her en oplagt mulighed. Læs om sagen, og fortæl de rette mennesker at det er absurd. Jeg har gjort det nemt ved at skrive en tekst du kan kopiere og evt rette til så den passer dig


Skriv personligt til statsministeren og justitsministeren. Din egen tekst, eller brug evt. denne. Husk at indsætte eget navn nederst.

"
Emne: Angående udvisningen af Yen Ngoc To Til statsminister Helle Thorning Schmidt og justitsminister Morten Bødskov.

Jeg skriver til jer for at gøre opmærksom på min utilfredshed med sagsbehandlingen vedrørende udvisningen af Yen Ngoc To. Kenneth Iversen har handlet i god tro og til eget og samfundets bedste ved at tage imod kommunens tilbud om at udanne sig, efter at have været ude for en arbejdsulykke. Hans valg var det logiske i forhold til at kunne forsørge sig selv og sin familie. Alternativet ville højest sandsynligt have været en anden form for offentlig forsørgelse.

Afgørelsen i denne sag tjener hverken i barnets, familiens eller Danmarks tarv. De økonomiske omkostninger, der ligger til grund for lovgivningen på området, kan vi risikere er minimale i forhold til hvad en svær start på livet for barnet vil koste samfundet senere hen. Det giver kun økonomisk mening på en meget kort bane, og dansk politik bør også økonomisk være langsigtet. Det er den kun hvis vi sørger for at mennesker udvikler sig sundt, til gavn for dem selv og samfundet.

De menneskelige konsekvenser er efter al sandsynlighed katastrofale.

Jeg vil gerne spørge jer:

1) Hvordan hænger denne lovgivnings ordlyd og praksis sammen med danske og socialdemokratiske værdier?
2) Er der mulighed for at anke denne sag til menneskerettighedsdomstolen?
3) Hvad mener i at Kenneth Iversen burde have gjort anderledes, for at varetage sin families interesse?

Jeg håber i vil gøre jer umage for at leve op til jeres folkevalgte titler, og varetage samfundets interesser på den bedst tænkelige måde. Jeg tror i kan gøre det bedre end det vi oplever lige nu.

Med venlig hilsen xxx"

Statsmedisteren: stm@stm.dk
Justitsmedisteren jm@jm.dk

Gæst

#50

2013-08-18 10:41

Jeg skammer mig over Danmark