jeg er imod at tattovering bliver ulovligt

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen jeg er imod at tattovering bliver ulovligt.


Gæst

#101

2013-06-20 16:47

Hvad fanden sker der i det land her ?! Er vi ved at have anarki ? Hvor blev mangfoldighed og demokrati af ??? Hold op jeg er rystet !
Så får regeringen jo også bare afskaffet flere arbejdspladser, og skabt flere arbejdsløse ... FLOT !!!

Gæst

#102

2013-06-20 16:48

.

Gæst

#103

2013-06-20 17:11

Andre skal ikke bestemme hvad jeg gør ved min krop og hvordan jeg vælger at udsmykke den!!!!

Gæst

#104

2013-06-20 17:14

Synes virkelig ikke man kan gøre det ulovligt. Det er sku ens egen krop man udsmykker. Det er en chance man tager når man bliver tatoveret, og det er så sjældent at man ser det bobler op . Kender ikke en eneste hvor det er sket. BEVAR TATTOVERINGER I DANMARK HVORFOR GØRE DET SURT FOR OS ANDRE . Lad os selv vælge om vi vil have TATTOVERINGER det er vores valg, vores udsmykningen. Det ikke jeres krop, ikke jer der betaler, men os selv .

Gæst

#105

2013-06-20 17:14

Jeg er så meget i mod at det skal være ulovligt.
Det har eksisteret i så mange år!
Det skal forblive i danmark!

Gæst

#106

2013-06-20 17:16

De skal fandme bare lukke røven, og lade folk få noget blæk i huden. Det kan sgu da fjernes igen i dag. Syns efterhånden at der bliver blandet sig i alt for meget.

Gæst

#107

2013-06-20 17:16

Synes ikke det skal blive ulovligt for mange laver dem fordi det måske betyder noget om det er deres børn eller familie eller venner alt af det har en betydning selv jeg vit gerne har mit barns navn og dato på hun er født ved min fod og nogen af dem kan også være rart kønne og se på :) det er bare min mening ;)

Gæst

#108

2013-06-20 17:25

Simpel hen for dårligt danmark..

Gæst

#109

2013-06-20 17:28

Underskrevet!

Gæst

#110

2013-06-20 17:33

det sgu da for dårlig man !!!!!!!!!!!!!!

Gæst

#111

2013-06-20 17:35

Folk skal have lov til at gøre, som de vil med deres krop.

Gæst

#112

2013-06-20 17:38

jeg syntes det er dybt godnat hvis de vil til at gøre tattoveringer ulovligt, det er også ulovligt for unge under 18 at ryge eller gå i byen visse steder men det gør de da uden besvær alligevel, så hvis de tror man stopper med at blive tattoveret bare fordi det er ulovligk kan de da godt tro om. hvad folk gør med sin egen krop er da helt klart ens egen sag jeg ved da en ting de ejer ikke mig jeg betaler min del i skat og er igang med uddannelse så jeg kan komme på arbejdsmarkedet. så jeg vil da mene jeg giver mit til det her samfund. så de holder deres meninger om hvad jeg må smide på min krop for sig selv, for det kommer overhoved ikke dem ved på nogen måde. jeg sidder heller ikke her og forsøger at bestemme hvad hårfarve eller hudfarve de skal have. de kan tage deres tattoverings afskaffelse skrive den ned tørre røv i den og æde den for det er lige nøjagtig det eneste den kan bruges til!.
Mittegirl
Gæst

#113 IKKE ULOVLIGT - FOR POKKER DA!!!!!

2013-06-20 17:47

Det bliver IKKE ulovligt... undersøg nu lige tingene inden man opretter underskriftindsamlinger i et væk.... totalt USERIØST det her.....

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2018595.ece

For faen.. det er samme regler som der allerede er i Tyskland og Sverige,..... hvorfor h indsprøjte kræftfremkaldende stoffer direkte ind i huden!!!!

Famka

#114 VÅGN DOG OP

2013-06-20 17:56

Det er jo ved at være for langt ude, jeg begynder efterhånden at være ked af at være dansker.. For mig er det jo kunst, kunst folk selv skal have lov til at bestemme om de vil have. Nogle mener at det er smukt (jeg er en af dem) Jeg stopper ikke med at udsmykke min krop.. Men lad os da bare få nogle flere arbejdsløse i denne krisetid. Hvor er det regeringen vil hen med dette...?? Det er vores kroppe, skal vi så også til at bestemme hvilke malerier, møbler osv. folk skal købe?? Lad loven blive som den er, ellers vil mange flere begå "kriminalitet" for at opfylde deres behov for egen udsmykning

Gæst

#115

2013-06-20 18:04

HVOR er friheden blevet af i danmark, Hvor er demokrati styret henne, hvorfor skal vi være robotter og ikke mennesker for at være dansker. de sagde for 10 år siden at mere overvågning ville ikke påvirke vores frihed, Men det var også en løgn. Typisk politikerne, min største fejl var at stemme på Helle, GUD hvor er jeg ked af jeg troede på løgnene. 18 År som socialdemokrat, nej IKKE mere det har hun også ødelagt for mig. Skal de nu også til at bestemme hvordan vi ser ud, hvis det ikke er at de vil have os som robotter, hvad fanden er det så.

Gæst

#116

2013-06-20 18:11

Så er der skrevet under

Gæst

#117

2013-06-20 18:25

Skriv under!
Line

#118 Linebach@hotmail.com

2013-06-20 18:29

Er det ikke regeringen der render rundt og reklamere om at Danmark er et frit land??
Det ender sku da med alt biver ulovligt herhjemme.. som om os danskere ikke er gode nok for den regering. Jeg ved ikke med jer, men jeg er træt af alle de skod love vi har fået os.. Det ender med vi fanme næsten ikke engang må gå udenfor en dør og jeg håber de i det mindste får læst bare lidt af det her.. Danmark ender med at blive lorte land!

Gæst

#119 Re: VÅGN DOG OP

2013-06-20 18:31

#114: Famka - VÅGN DOG OP

Mange vil fortsætte med at få deres krop udsmykkede ja,, mig selv inkluderet.. det gør det svære at få dem ja, men ikke umuligt. Regeringen ender med at have så meget kontrol over os at det nærmest bliver skamfuldt at kalde sig selv dansker og at sige vi lever i et frit land,, hvilket vi tydeligvis ikke gør mere


Gæst

#120

2013-06-20 18:36

Tatovering er folks eget ansvar, hvis de forbyder tatoveringer bliver det i stedet hjemme bix hvor smart er det?

Gæst

#121

2013-06-20 18:41

Danmark er et frit land, vi har lov til at gøre det ved kroppen som vi har lyst til og det skal en lov ikke lave om på !

Gæst

#122

2013-06-20 18:43

Tatoveringer skal være lovlige, da piercere mister penge på det, hvis det bliver lukket.. Jeg selv er meget glad for tatoveringer og pynt, og det ville være så ærgerligt hvis det sluttede. Jeg skal have mange flere tusser. Så luk det endelig ikke, hvis i gør - for i mange folk til at gå i mod jer.

Gæst

#123

2013-06-20 18:51

Tatoveringer er kræftfremkaldende, ja! Men det er det jo nærmest også at skide. Solarier er også kræftfremkaldende, men de bliver ikke fjernet eller deklareret? Danmark er et frit land, vær enkelt person vælger selv om de vil tatoveres. Vil man ikke fyldes med blæk, jamen så skal man jo bare ikke tatoveres. Lad os vælge selv!
Dueholm

#124 Jeg er imod ...

2013-06-20 18:55

Jeg er imod mennesker, der opretter underskriftindsamlinger, uden som minimum at tjekke stavning i overskriften, før de offentliggør indsamlingen. Det staves 'tatovering'! Nå ja, og husk så stort begyndelsesbogstav: 'Jeg ...'!

Gæst

#125

2013-06-20 19:06

Det er det dummeste jeg længe har hørt! Sæt mig i en debat på tv med pågældende der for, denne 'lov'. Det er op til den enkelte om man vil tusses eller ej!!