Mærkning af halal kød
Kontakt forfatteren af dette andragende
For at udføre rituel slagtning, der anerkendes, betaler slagterierne til muslimske bevægelser for hver eneste slagtning. Prøv ikke at bilde mig ind at den (om end lille) udgift ikke bliver sendt videre til forbrugerne.
Grundloven siger:
"§ 68
Ingen er pligtig at yde personlige bidrag til nogen anden gudsdyrkelse en den, som er hans egen."
Vi bidrager personligt til muslimsk trosretning hver gang vi køber rituelt slagtet kød. FØJ!
Lad os SÅ få den mærkning.
Der er ikke nogen mening i at torturere et dyr med halal-fabriks-slagtning.
Forskning har vist at dyret faktisk oplever et langt større chok ved halal-ritualet og at kødet bliver stresset.. Bedøv det dyr med strøm og så er det det, i stedet for at gennemføre et sadistisk slagte-ritual..
Se bare på videoerne af det! Man er nødt til at have en vis grad af respekt for det liv man tager!
Mærkeordning? JA TAK! Det er da det mindste man kan forvente i et moderne samfund..
En politiker der ikke vil have overskuelig mærkning og præcis kontrol af varer, er ikke en rigtig politiker..
For dyrenes skyld og vores selvbestemmelse!
Hvad fanden sker der!!
Ingen af jer mennesker ved hvad halalslagtning er, ingen!
halal slagtning er noget man gør for at vise dyret værdig. Halal slagtning går ud på at man fodrer dyret, lader det leve på åbent græs og sørger for at det har det godt før man slagter det. Efter alt så lider dyret ikke men man ber en æres bøn for dyret (enden muslimsk eller jødisk) og kapper så herefter hjernen fra resten af kroppen (hjertet) dermed er dyret fuldstændigt dødt. Syntes i måske det er bedre og sigte efter dyret med en pistol og derefter ikke engang være sikker på at alt kulle krudt er ude af det eller hænge dyret i bagbenene som tøj der bliver hængt til tørre også helt koldt ramme det i hjernen med en strømpistol! Ville i måske selv have sådan en uværdig død, nej det tror jeg ikke!!!
og tak for at læse min kommentar.
desuden så er deres slagte metode direkte voldlig
- At dette er en del af islam, siger alt om den religion, og er grund nok til ikke at bryde sig om den.
Det er på tide at vi siger fra over for muslimerne og deres barbariske skikke. De skal ikke længere have lov til at stoppe deres halal ned i halsen på os. For det gør de! Vi køber masser af halalprodukter uden at vide det. Vi siger stop nu! I det hele taget bør vi sige stop over for islam. Det er den nye pest over Europa og over verden. Giv islam sparket!
Derfor bør vi fortsætte med almindelige danske slagtemetode.
Halalslagtning bliver brugt i særlige lande,f.eks. Mellemøsten.
Denne metode har de lov til at bruge der.
Men vi bør ikke efterkomme en slagtematode,der ikke er i overensstemmelse med vor indstilling til dyrevelfærd.
Derfor : Ingen danske slagterier bør halalslagte !
Så derfor skal alt kød der er halalslagtet mærkes så også muslimer og andre der ønsker dette kød kan se at det opfylder deres krav.....
Dyrene må under ingen omstændigheder være ved bevidsthed når de slagtes og den lov skal ikke ændres i Danmark under nogen omstændigheder......
Hallalslagtning
Jeg vil være sikker på at det kød jeg køber ikke er hallalslagtet
| This discussion has been closed. |
mærkning af halal kød