stop wifi i folkeskolen/børnehaver og vuggestuer

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen stop wifi i folkeskolen/børnehaver og vuggestuer.

KT

#51 Re: Mobiltelefoner

2013-06-23 21:14

#28: Garyf - Mobiltelefoner

Har fundet et sted hvor man kan købe produkter til at beskytte sig mod elektromagnetisk stråling - tænker specielt på børn der får mobiltelefoner i en tidlig alder! Kan varmt anbefales! Se www.scandinavianaires.dk
Jeg har f.eks. købt en skjold til min telefon og en defender til at have på mig til daglig...

Gæst

2013-06-27 22:22

Jeg accepterer ikke at mine børn/uinge skal være forsøgskaniner og udsættes for de skadelige trådløse teknologier uden at man beskytter vores børn helbred og udvikling. Hverken i folkeskoler eller gymnasier. Ej heller i offentlige bygninger eller transport.

Gæst

2013-06-27 22:25

Mine børn skal beskyttes mod farlig stråling fra alle trådløse teknologier i alle institutioner de færdes i. Det være sig skole, fritid og anden aktiviteter de deltager i som borgere i vores samfund.

Gæst

2013-07-01 13:26

Jeg er overfølsom overfor "elektro-smog" og kan mærke det. Desuden kan personer (som mig) der bruger høreapparat, ind i øret, tydelig høre specielt brummen, hvis personen opholder sig i omgivelser med stærk elektro-smog. Dagmar Ludmilla

Gæst

#55 www.scandinavianaires.dk

2013-07-03 13:59

#53: -

Enig - vores børn er det vigtigste vi har! Prøv at se denne side - overvej at købe en Aires Shield til dit barns mobiltelefon:

www.scandinavianaires.dk

Gæst

2013-07-12 13:29

Det er så vigtigt at få stoppet denne udvikling, da vi allerede ser skader som alle former for psykiske og fysiske skader.
Børn - unge og voksne er i stigende grad ramt af eks. ADHD - hjertumor.

Gæst

#57 Guide: Så farlig er trådløs stråling

2013-07-13 22:42

BT:

Guide: Så farlig er trådløs stråling

http://www.bt.dk/andre/guide-saa-farlig-er-traadloes-straaling
SundTV.dk

#58 Vågn nu op til realiterne - hvorfor gør politikere ingenting?

2013-07-14 11:15

Mange mennesker er af den opfattelse, at det er politikerne og systemet, der skal ændre sig - at det er fra oven, at forandringerne skal komme. Ved den holdning har man reelt givet sin egen personlige "power" til ydre autoriteter, og dermed er man reelt hjælpeløs og "powerless".

Politikere over hele landet er SØLLE STAKLER - reelt HJERNEDØDE ROBOTTER, som tilsyneladende er totalt uvidende om, hvad de reelt medvirker til. Om politikere var vågne, da ville de vide, at de sår til senere høst, og at de derfor går en grum fremtid i møde, fordi før eller siden vender ting tilbage til deres ophav. Det gælder for os alle sammen, hvorfor det handler om at gøre alt, hvad man kan, når man er bevidst om, hvad der reelt er på spil.

Hele mobiltelefonien og det trådløse samfund er bestemt ikke af Lyset. I juli 2008 lavede undertegnede og Torben Colling videoserien "Mobiltelefoniens demagogi" i 11 dele. Derfor er den blevet slettet og måske forsvundet fra harddiskene - der laves en ny opsummering og kortere, hvormed folk kan lægge 2+2 sammen. Der er snart 10 års jubilæum for oplysning, og undertegnede har i al beskedenhed angiveligt forståelsen af, hvad tingene på flere planer handler om. De fleste taler kun sundhedsting, og at det skader vore børn, etc. Det er den fysiske verden - altså den materielle verden, som danskere er meget "under holdt" i (læs: under trykt i).

I "Den lille prins" står der, at det væsentlige er usynligt for øjet - eller noget i den retning.

Det trådløse samfund rammer primært den spirituelle og bevidsthedsmæssige forbindelse i mennesket, hvilket er årsagen til, at mennesker virker mere og mere "Disconnected" (= frakoblet) fra bevidsthed og forståelse. Herudover er det Ånden, der healer og helbreder - altså Livskraften kommer fra Ånden, og når vi gennem det trådløse samfund og mobiltelefonien bliver mere og mere frakoblet/afskåret fra forbindelsen til Ånden, da er det logik for perlehøns, hvorfor mennesker bliver mere og mere svækkede og syge - de har mistet den livgivende strøm, kan man sige for at udtrykke sig i pagt med den tyske helbreder Bruno Grönings sprogbrug.

Se meget gerne dokumentaren "Sandhedens time" (2005), som Torben Colling og undertegnede producerede - via www.Sandhedenstime.dk samt gerne de 2 interviews med lektor Sianette Kwee fra henholdsvis 2010 og 2006 via www.MitFrederiksberg.dk

Ja, det er rigtigt - ham Morten Julius er rablende gal, og han må ikke blande det Guddommelige og Åndelige ind i sit arbejde. Han skal nemlig være lige så døde som resten af de hjernevaskede får i det yndige land. HALLO - VÅGN NU OP af tornerosesøvnen. Vi er alle Guddommelige/Åndelige væsener, der har en jordisk oplevelse - vi er ikke fysiske/materielle/døde kroppe, der er her for at æde, drikke, hore og underholde os selv til døde. Vi er her for at udvikle os og være de fantastiske væsener, vi alle sammen er.

Se meget gerne videoerne mellem nr. 729 til 740 på kanalen: www.youtube.com/Creatrix13

Tak, fordi du tager din "POWER" tilbage og tør træde i karakter og ytre din Sandheden uden frygt for, hvad andre mennesker må tænke om dig. Om mennesker har travlt med at lange ud efter dig eller ytre sig negativt, bedrevidende eller på anden vis mindre charmerende, så er det deres EGO, der har travlt med at hævde sig på din bekostning. Skid på Janteloven og stå ved dig selv - det giver mere POWER og gør dig mere tilfreds, glad og bevidst, og når alt kommer til alt, skal du leve med dig selv og din samvittighed, og hvor fedt er det at leve et helt liv uden egentlig at turde være dig selv (= at være anderledes), fordi du er bange for, hvad naboen eller din familie eller andre mener? Se video nr. 1.099 "Lær at vælge Lysets Vej", som er oplæsning af en hel lille bog (2 timer), da den ikke kan fås længere - den er en fantastisk bog med visdom og klare pointer. Find den her: www.youtube.com/watch?v=JrF0Z78_YMg

Hjertelig tak fordi du er med og forstår, hvad det virkelig handler om.

Pas på dig selv, din hjerne, din Sjæl og din familie.

Kærlige vibrationer
Julius
Martin

#59 Ansvar

2013-07-14 11:58

Tør du tage ansvar for dine børns liv ? så det nu du skal gøre det !!

Tjener du staten, som der åbenlyst kun tjener sine interesser, eller tjener du dine børn ?

Julius :-)

#60 Re: Ansvar - fantastiske spørgsmål.

2013-07-18 10:48

#59: Martin - Ansvar

Stærke spørgsmål, Martin. Dem bliver du ikker sønderlig populær for hos mange, da de skærer ind til benet!

Det er nødvendige spørgsmål, der taler til SAMVITTIGHEDEN, fordi hvad vil vi sige til børnene, når de en dag spørger os, hvorfor vi ikke gjorde noget ved tingene, når vi vidste, hvor skadelige tingene reelt var?

Hvad vil vores svar være?

Et muligt svar:    "Jeg gjorde ikke noget, fordi jeg var afhængig af min bekvemmelighedszone på Facebook og ville være på overalt døgnet rundt, og skulle jeg gøre noget, da ville jeg jo være nødt til at fravælge nogle ting eller ikke kunne være nummer 1 (= EGO) på Facebook, og det ville være det samme som at DØ for mig. Derrfor valgte jeg at ofre din fremtid, mit kære ønskebarn. Jeg vil dig det bedste. Jeg elsker dig. Ding-ding... hov der kom en statusopdatering på Facebook."

Hvorfor er vi så FEJE, at vi er villige til eller allerede har svigtet en hel og angiveligt flere generationer? Har vi slet ikke forstået, at Livet handler om lidt mere end vores egen selvtilfredsstillelse og vigtighed? Hvad er meningen og formålet med dit liv?

Det virker som om, at de fleste forældre "skider" på deres egne børns fremtid, fordi de ikke vil give afkald på deres egen bekvemmelighed. Se gerne video nr. 93 fra juli 2008, der netop hedder "Spring ud af bekvemmelighedszonen..." Find den via www.SundTV.dk - de fleste vil ikke se det i øjnene, men det er deres egen frygt og fejhed, der amputerer dem.

Ja, undertegnede har ikke selv børn, så det er så dejlig let at sige. Pointen er blot, at jeg siden 2003 har "ofret" mig for en sag for børnenes skyld og ikke mindst fremtidige generationers skyld. Jeg valgte reelt egen karriere, familie, børn og meget fra, fordi jeg vidste, hvilke konsekvenser det ville få at turde at springe ud af bekvemmelighedszonen og ytre min Sandhed, og ganske rigtigt har jeg oplevet nærmest alt, og det er trist, at mennesker ikke ser sig selv mere i spejlet. Jeg har virkelig knoklet, slidt og slæbt og brugt hver en krone, jeg har kunnet samle sammen eller rejse for at lave oplysningsarbejde - de fleste bakker ikke op, men rigtig mange langer ud efter mig og beskylder mig for alverdens ting, som reelt blot er projektioner for, hvordan de selv tænker. Vi er FANGET i forkert tænkning i det danske samfund. Vi tænker MATERIALISTISK (egoistisk) og har generelt nok i os selv - vi beskytter ikke en gang vore egne børn, fordi vi er travlt optaget med at "under holde" os selv og lave status opdateringer på Facebook, så folk kan se, hvor fantastisk vores egen selviscenesættelse er - det danske samfund og danskere afspejler generelt en uhyggelig narcissisme og patologi. Desværre.

Nedenstående 2 citater opsummerer meget godt, hvad det handler om:

Alexander Solschenizyn (1918-2008), Russisk forfatter og Nobelprismodtager:
"Vi står alle foran et stort historisk sammenbrud. Det vil være som en flodbølge, der ændrer civilisationen
og tidsalderen totalt. Det moderne samfund er hypnotiseret, det lever i selvbedrag og illusion og har
således mistet sansen for farer. Bundet, som det er, til materialismen, er det kun optaget af velstand
og underholdning. Derfor er det ude af stand til at opfatte, hvad det er, der hurtigere og hurtigere kommer imod os."

Ydermere nogle ord fra Morpheus i THE MATRIX:

"MATRIX'en er et system, Neo. Dette system er vores fjende. Men når du er inde i systemet, hvad ser du?
Forretningsmænd, lærere, advokater, tømrer. Netop de menneskers sind (ånd) som vi prøver at redde. Men indtil vi gør det,
er disse mennesker stadig del af dette system, og det gør dem til vores fjende. Du er nødt til at forstå, at de fleste af disse
mennesker er ikke parate til at få "trukket stikket ud" (blive "unplugged). Og mange af dem er så vænnet til, så håbløst
afhængige af systemet, at de vil kæmpe for at beskytte det."

Mange mennesker bliver bange, når ordet ÅND nævnes, fordi vi i det danske samfund er blevet "voldtaget systematisk væk fra den Guddommelige vej" - vi er bange for alt, der har med det Guddommelige at gøre. Det danske samfund virker som prototypen på et Anti-kristnet eller Satanisk samfund, hvor alt der tilbedes er pseudo "værdier", og de ægte, naturlige, smukke og rigtige ting bliver nedprioriteret eller forbudt. Det hele er på hovedet i Danmark. Mennesker er blevet systematisk ødelagt og kørt ned af det ene overgreb efter det andet. KONTROL og forbud/påbud og TVANG - det er demokratiets sande ansigt. I forlængelse heraf se iøvrigt interviewet "De ubekvemme sandheder" via Ubekvem.dk samt download bogen om det danske "demokrati" fra 1980 via Justitsmord.dk

Apropos det farlige med begrebet "ÅND", da kan det være guld værd at studere video nr. 729 - 731 "Sig NEJ til frygt frekvensen og vågn op til dåd nu!", der forsøger at illustrere og beskrive, hvad EGO og ÅND i virkeligheden er udtryk for, da det virker som om, at få mennesker er klar over, at deres SANDE JEG = ÅND, og at deres EGO er deres falske identitet, som driver dem mere og mere til perverse/primitive handlinger, der bliver mere og mere vanvittige. Find videoerne via SundTV.dk

Vi har alle brug for at konfrontere os selv DYBT og HURTIGT, inden "lokummet eksploderer i hovedet på os", hvormed vi bliver tvunget til at tage stilling til en masse ting på en gang. Det er nu lettere at tage fat og tage tingene skridt for skridt, end at ignorere og ikke se, ikke høre, ikke tale. Der deles IKKE POINT ud for at gemme sig eller snige sig langt panelerne.

Se gerne video nr. 693 "Konklusion:  Den danske frekvens - er du eller fanget?" fra 2010 samt videoerne 1.171 "Lys kaster ikke skygger: Tilgiv dig selv og tilgiv andre" og nr. 1.172 "Hvordan hænger Sjælsreintegration, Smart Phones, iPads, Facebook, Politik, Kommuner, Centralisering, Digitalisering.... sammen?" fra 2013 - find dem via SundTV.dk

KOM NU!

KOM NU BARE EN LILLE FOD!

KOM NU BARE ET LILLE SKRIDT TIL!

KOM NU - VI TROR PÅ DIG OG DINE EVNER TIL AT GØRE EN SUPER FORSKEL FOR DINE OG ALLE BØRN!

Tak, fordi du tager ansvar og gør, hvad der er dig muligt - se dig selv i øjnene hver dag og spørg, om du har gjort dit bedste, eller om du kan gøre lidt mere. Gør det til din daglige øvelse, og du vil hurtigt være i samklang med dine super kvaliteter.

Hjertelig god sommer og tak, fordi du forstår eller søger at forstå. Vi er alle på vej.

Kærlige vibrationer fra

Julius         (manden mange vælger at angribe, bagtale, dolke i ryggen, hade og lange ud efter, fordi han tør, hvor andre tier)

NB:  Download APPETITVÆKKER til "Den etiske tidslinie" (pdf) og forstå, hvad det "trådløse spil" virkelig handler om, og hvorfor myndigheder ikke tager ansvar og meget mere. Find den direkte via www.CenterforEtik.dk

Martin

#61 Hvem kan leve på en løgn ?

2013-07-18 12:19

JA DET GØR DU, hvis du ikke tør, eller vil tage ansvar.

Der er kun dig til at gøre en forskel, og gør vi alle det, løser problemet sig selv, det ser så svært ud, men er det letteste i verden.

Jeg har aldrig haft en Facebook profil, fordi jeg tør at sige nej og være mig selv, tør du gøre det samme ? er du bange for at være et rigtigt og helt menneske ? tør du sige fra og slukke for det trådløse samfund som du ved skader dine børn, giver du dine små børn cigaretter ? nej vel, hvorfor giver du dem så en IPAD !! hvad er forskellen.

VÅGN NU OP !! er det virkeligt så svært at tænke på andre end dig selv ? kig på dine børn, tænk på, at du hjælper industrien med at sælge deres trådløse skidt, og samtidig er med til at
skade dine børn.

føler du dig truffet ?

VH

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-07-18 12:23

Martin Nielsen

#63 Re: Re: Ansvar - fantastiske spørgsmål.

2013-07-19 13:38

#60: Julius :-) - Re: Ansvar - fantastiske spørgsmål.

Ja det er lige fra hjertet :) om jeg ikke bliver populær med disse spørgsmål, ja det betyder ikke det store, det der betyder noget er, at jeg er mig, og vi er dem vi er, og ikke dem, som blandt andet staten vil have vi er, nemlig tjenere, det var vel dem der skulle tjene folket, eller har jeg misforstået noget ? ironi kan forekomme :)

Det skarpe ord, men det sandheden.

VH

Martin

SundTV.dk

#64 Derfor tager folk IKKE ansvar - trist men sandt!

2013-07-20 09:23

Hvorfor tager folk IKKE ansvar?

George Bernard Shaw udtrykte: "Frihed betyder ansvar. Det er derfor, de fleste mennesker frygten den."

I virkeligheden handler det om den herskende mentalitet i det danske samfund, hvor de fleste parerer ordre efter, hvad andre befaler dem uden at stille spørgsmålstegn eller adlyde deres egen samvittighed.

Her oplæses kapitlet "Hvad er ansvar" fra bogen om det "danske" demokrati fra 1980: http://www.youtube.com/watch?v=K6YwVeL0_zA

LYT GODT efter da svaret på, hvorfor folk ikke tager ansvar beskrives 100% deri.

I et demokratisk samfund har mennesker et personligt ansvar - i et fascistisk/totalitært samfund fremmes ansvarsløsheden og samvittighedsløsheden - hvad ser vi i det danske samfund?
Modigfar.dk

#65 Interview: Familiefar vågner op og handler resolut!

2013-07-28 19:09

Interviewet "Familiefar vågner op af 30 års søvn og handler resolut!" er fra den 24. juli 2013.

Efter fjernelse af WIFI og det trådløse fra hjemmet, blev ADHD-medicin ligesom migræne fortid, roligere børn og bedre søvnmønster - i det hele taget en bedre livskvalitet for hele familien.

Interviewet kan ses direkte på Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=XOxdBljGens

Eller genvej via http://www.modigfar.dk

Tak, fordi du spreder budskaber til alle familiefædre og mænd generelt - vi har brug for
mere handling og "POWER" fra mændene i dagens Danmark - tak.

Trolden

#66 Wifi og det trådløse?

2013-07-29 13:51

Man kan undre sig... WiFi er en standard for al trådløs data... Har du et fjernsyn med en af de der nye opfindelser "FJERNBETJENING".. Ups det har du/i nok, men hov det indgår i samme standard for WiFi da det er en trådløs transmission for data.

Har i så også smidt dem ud?

Gæst

#67 Re: Wifi og det trådløse?

2013-07-29 15:45

#66: Trolden - Wifi og det trådløse?

Ja du trolder :)

og wifi er ikke en standard for al trådløs teknologi, men kun en lille del af det, mobil stråling er ikke wiifi standard, wifi bruger man typisk til trådløst internet

En tv fjenbetjening sender signalet via Infrarød stråling og ikke wifi

Sandhedenstime.dk

#68 Hvad med WIFI overalt i samfundet?

2013-08-31 13:01

WIFI hører ikke til, hvor børnehjerner skal udvikle sig - det er logik for perlehøns.

Hvad med WIFI overalt i samfundet og 3G-4G-5G stråling overalt - hvad gør vi ved det?

Hvor mange er klar over, hvad agendaen bag det trådløse samfund virkelig drejer sig om? Det virker som om, at der kæmpes med skyklapper på i forskellige grupper på strålingsområdet i Danmark - som om det ikke rigtigt er gået op for mange, hvad det virkelig handler om.

Kan det tænkes, at det IKKE må komme frem, hvor skadeligt og livsfarligt det reelt er, fordi der er mørk agenda med det trådløse samfund? Vi taler grænseværdier, helbredsgener, søvnløshed og andre ting uden bid i, men hvad når det handler om de usynlige emner som bevidsthed, hjernevask, mind control, etc. - hvad så? Siden 2003 har mange udråbt Julius som værende rablende gal og meget mere - nu i 2013 er mange af de mest fordømmende/latterliggørende personer begyndt at vågne op og indrømme, at det ikke var så tosset, hvad der har været meldt ud i 10 år.

Hvor er HANDLEKRAFTEN i mennesker henne?

Hvordan går det til, at der ikke er mere POWER og MOD i mennesker i dag, når de hævder, at de forstår, hvor alvorligt det trådløse samfund er? Er det, fordi de dybest set er blevet afhængige af deres trådløse legetøj og gadgets?

Er flertallet i en følelsesmæssig tilstand af hjælpeløshed/magtesløshed, eller hvad skyldes den omsiggribende APATI og passivitet på alle niveauer af det danske samfund?

Se gerne filmen "Control Factor" (2002) direkte på Youtube her: www.youtube.com/watch?v=896uluXOv1s - det er mere en dokumentar end en film. Den afspejler virkeligheden, uanset om vi tør se den i øjnene eller ej - hvad gør du?

Om vi mener det alvorligt, at der skal gøres noget ved tingene, er det os selv, der skal tage handling og ikke forvente, at korrupte og hjernevaskede politikere pludselig begynder at tage ansvar og vil befolkningen det bedste. Det bør være gået op for de fleste efterhånden, at politikere mere TJENER TELEINDUSTRIEN end befolkningen - bemærk at det var Enhedslisten, der i februar 2011 kom med forslag om 100% mobildækning inde såvel som ude indenfor 12 måneder. Enhedslisten der normalt er i modstand mod alting - pludselig er de fortalere for den teleindustriens profitinteresser.

Husk at se fhv. lektor Sianette Kwee på 2 interviews fra henholdsvis 2010 og 2006 direkte på Youtube via www.MitFrederiksberg.dk
WAKE OP CALL
Gæst

#69 Tag jer sammen nu

2013-09-22 18:42

Gå ud og del informationer ud i hele jeres nabolag nu, der sker jo ikke en skid så længe i sidder på den flade røv i sofaen, og æder chips og ser film, er det det jeres kærlighed til jeres børn rækker til !! jeg kaster op over alle jer, og i ved sku godt hvem denne er møntet på, i er ynkelige.

Sundfornuft.dk

#70 Klar tale: Tag jer sammen nu

2013-09-23 13:12

Det er MOD, der mangler i det danske samfund. Det kommer af at kende sig selv og ikke mindst at STÅ VED SIG SELV og være det unikke menneske, man virkelig er.

De fleste er bange for at være sig selv og erkende deres egen storhed. De kører rundt i OFFER-mentaliteten, som er blevet grundigt installeret af velfærdssystemet, der har skabt en sygelig afhængighed, hvormed mennesker føler sig små og hjælpeløse.

Der er så uendelig megen snik-snak og ord, ord, ord.... på Facebook og alle vegne, men når vi observerer samfundet, er det svært at få øje på INTEGRITET - altså ordene anvendt i ægte handling. Folk er bange for, hvad naboen vil tænke, bange for at miste anseelse, social position og status. Bange for at miste arbejde fordi de er ærlige og tør tale deres egen unikke sandhed. Derfor bræger de fleste i kor ud fra en politisk korrekthed og accepteret "opposition" til et sygt samfund/system. Den danske befolkning er mønstereksemplet på en befolkning, der er "under holdt" og bøjer nakken for det ene overgreb efter det andet.

Her er en kort samtale med Professor Olle Johansson fra den 19. september 2013:  http://www.youtube.com/watch?v=5lJnEy-lU0k

Søg gerne efter video nr. 93 og 1.043 og 693 på videokanalen  http://www.youtube.com/creatrix13

Der er så megen MOD-STAND = FRYGT = FEJHED = EGO i det danske samfund. Om folk måske ville søge at lytte, lære og dermed erkende/forstå, hvad der er blevet kanaliseret ud gennem Morten Julius siden 2003, ville de ikke være i den lavenergi tilstand, de fleste kører rundt i i dag. De fleste mennesker er i en lavenergi tlstand = DUALISME = FRYGT = lavmentale tilstande eller lortefrekvenser for at sige det på jævnt dansk.

Om mennesker ville være 100% ærlige overfor sig selv og hele tiden arbejde med sig selv og vokse, da kunne alting forandres over natten.

Det ekstra interessante er, at i 2012 angreb en gruppe af personer Morten Julius på mest ondskabsfulde vis og har spredt en masse løgne, rygter og på alle måder søgt at diskreditere det geniale arbejde, der er lavet, fordi de reelt er bange eller misundelige eller andet FNIDDER, og hvor SMART er det, når vi taler om, at det gælder børnene fremtid, og de fleste af disse personer selv har børn. Morten Julius har ingenbørn. Deres navne er at finde på denne underskriftsindsamling.

Efter tur til Stockholm blev mange ting meget klart, bl.a. at der er en slags "svensk-dansk-finsk" klub af kvinder, der søger at dominere strålingsområdet og reelt har skabt mere kaos end gavn reelt, og at der er en række mænd, som ikke rigtigt tør pippe op men lader sig dominere af disse MAGT-søgende kvinder. Det er det samme FNIDDER i Sverige som i Danmark, og det er ganske enkelt et tegn på, at for mange kvinder har glemt, hvad de er, fordi kvinder burde jo være de første til at beskytte og kæmpe for deres børn - men de færreste tør reelt træde oprigtig i karakter, og der er al for megen FNIDDER internt og indbyrdes i de forskellige strålingsgrupper i Danmark også.

De kommer ingen vegne men snik-snakker og kører i ring. Det kan lyde hårdt, men det er rystende at se på det arbejde, som Morten Julius har præsteret siden 2003, og så se på det arbejde alle øvrige på strålingsområdet i Danmark har gjort - hvordan går det til, at så mange kan gøre så lidt, og hvorfor prøver de med mere eller mindre "åbne sind" at genopfinde den dybe tallerken igen og igen - istedet for f.eks. at henvise til de geniale interviews/samtaler med Sianette Kwee, der får det til at løbe koldt ned af ryggen?  De findes via   Sundfornuft.dk

Tak for dit MOD til på få linier at sige tingene, som de er. Folk skal løsrive sig fra sofaerne og Facebook og komme i omdrejninger, men de fleste har nok ikke energi, overskud og vilje til at få gjort ret meget - det er så let på Facebook og andre virtuelle medier, men det kræver MOD at tale med naboen - at virkelig turde konfrontere virkelige emner i den virkelige verden og stå ved sig selv med ret ryg.

Hvor er de MODIGE DANSKE MÆND blevet af - vi står sammen side om side..... EM-fodboldsangen 1992...

Strålebeskyttelse.dk

#71 Hvorfor kører tingene i ring?

2013-10-14 07:26

Hvem udgør den "kontrollerede opposition" på strålingsområdet i Danmark?

Er der en "kontrolleret opposition"?, eller er det bare tilfældigt, at tingene bliver ved med at køre i ring - ikke blot på strålingsområdet men over hele linien i det danske samfund?

Download de 2 artikler "Opråb: Det er sidste udkald!" samt "Hvis behov er mobiltelefonien og det trådløse samfund?", der i sig selv afslører nogle ting, der angiveligt forklarer, hvorfor mange personer enten kører i ring, eller hvorfor der er modstand mod at henvise til arbejdet:
http://www.sundfornuft.dk/detersidsteoghvisbehovermobiltelefonien.pdf

Se video 1.193: "Tiden trækkes ud med 'controlled opposition': Tag din POWER tilbage!": http://www.youtube.com/watch?v=IcG2BPJzsU0

Tak, fordi du gi'r budskaberne videre til flest mulige. Pas på dig selv og din familie.

Gæst

2013-10-14 21:16

327 underskrifter, det sku da tragisk.

Danmark er i sandhed hjernevasket, men danskeren ved det ikke, det står klart.

Tilgiv dem GUD, de ved ikke de skader deres børn.

Forbidden info

https://www.youtube.com/watch?v=x-CrNlilZho

Gæst

#73 Frankrigs Sundheds Agentur opfordrer til reduceret eksponering for radiofrekvent stråling

2013-10-20 17:15

I en større offentlig bekendtgørelse den 15. oktober 2013 advarer ANSES, det franske agentur for Fødevarer, Miljø- og Arbejdsmedicin, befolkningen og råder til, at man mindsker sin eksponering for stråling fra mobiltelefoner.

Advarslen bygger på en 460 sider lang rapport, som er resultatet af to års arbejde af en ekspertgruppe der har gennemgået den videnskabelige forskning om farerne ved udsættelse for radiofrekvent (RF) stråling.

"Denne opdatering har ikke belyst nogen dokumenterede helbredseffekter og resulterer ikke i forslag om nye maksimumgrænser for befolkningens eksponering. Nogle beviser peger dog på forskellige biologiske virkninger hos mennesker og dyr. Desuden peger nogle publikationer på en mulig øget risiko på langt sigt for hjernesvulster hos storforbrugere af mobiltelefoner. På baggrund af denne information, og på baggrund af den hurtige udvikling af teknologier og praksis, anbefaler ANSES at begrænse befolkningens eksponering for radiofrekvenser - især fra mobiltelefoner - især for børn og intensive brugere, og at kontrollere den samlede eksponering fra mobiltelefonmaster".

Det bør bemærkes at "storforbrugere" er her defineret som 40 minutters daglig mobiltelefonsamtale.

Resultaterne af disse eksperters råd er således i overensstemmelse med klassificeringen af radiofrekvenser som "muligt kræftfremkaldende" for storforbrugere af mobiltelefoner som IARC, WHO’s International Agency for Research on Cancer tidligere har meldt ud.

Eksperternes råd påviser desuden, med begrænsede niveauer af beviser, forskellige biologiske effekter på mennesker eller dyr, hvoraf nogle allerede blev indberettet i 2009: disse effekter kan påvirke søvnkvalitet, mandlig fertilitet og kognitive evner".

Agenturet anbefaler, at børns udsættelse for RF bør reduceres "ved at opmuntre til moderat brug af mobiltelefoner, helst med headset og mobiler med de laveste SAR-værdier."

På grund af de sundhedsmæssige betænkeligheder og for at begrænse eksponeringen for RF, især i de mest sårbare befolkningsgrupper, anbefaler agenturet:

at voksne storbrugere af mobiltelefon bruger headset

for alle brugere generelt: at købe mobiltelefoner med de laveste SAR-værdier;

at reducere eksponeringen af børn ved at opfordre til moderat brug af mobiltelefoner;

at fortsætte med at forbedre registrering af befolkningens eksponering i udendørs og indendørs miljøer gennem anvendelse af målekampagner;

at dokumentere de betingelser, der på de eksisterende anlæg forårsager den højeste eksponering af offentligheden og efterforskning i, hvad foranstaltning disse engagementer kan reduceres ved tekniske midler.

at alt almindeligt udstyr, der er beregnet til brug i nærheden af kroppen (DECT-telefoner, tablet-pc'er, babyalarmer osv.) og som udsender elektromagnetiske felter, tydeligt skal vise det maksimale niveau for eksponering (som f.eks. SAR værdi), som det allerede er tilfældet for mobiltelefoner.

ANSES, Nationalt Sikkerheds Agentur for Fødevarer, Miljø- og Arbejdsmedicin er en offentlig, administrativ organisation, der refererer til de franske ministerier for sundhed, landbrug, miljø og forbrugere. Agenturet har tilknyttet 800 videnskabelige specialister.

Engelsk pressemeddelelse fra ANSES kan læses her:
http://www.anses.fr/sites/default/files/documents/PRES2013CPA18EN_0.pdf

Gæst

2013-10-21 22:39

Mange tak til Jer der bruger Jeres tid på dette og kæmper aktivt :-)

Gæst

#75 Re:

2013-10-26 08:50

#74: -

Jeg har i dag været ude og smide løbesedler om emnet, i et stort antal af folks postkasser, hva har du ydet for sagen ? :) vi skal alle yde, det nytter ikke at gemme sig bag computeren i sikkerhed, hvilken sikkerhed giver du dine børn ?

Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...

Facebook