Mindre SKÆVT Danmark!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Mindre SKÆVT Danmark!.


Gæst

#1 hahahahaha

2013-04-08 07:13

Link til uddybende forklaring om baggrunden til underskriftindsamlingen: http://www.3f.dk/djursland/nyheder/nu%20er%20det%20nok

Mvh. 3F Djursland <--- bare det i sig selv siger jo at det er systemets købte fortropper

Gæst

#2

2013-04-08 12:09

hej

Gæst

#3

2013-04-08 17:43

Jeg er glad ved, at i gør noget ved det skæve Danmark. Det ville klæde de andre 3F afdellinger at følge med . Tak for indsatsen.
Vælg et brugernavn Jan E.

#4 Emne

2013-04-10 13:03

Skriv en kommentar...Hej alle i SVÆVT. jeg er enu en gang blevet fyret, efter 2, måneder i job samt 6,måneders praktikophold, på samme sted. jeg er dobbelt ramt idet at jeg er ordblind og ufaglært.

Gæst

#5 Re: Emne

2013-04-10 13:16

#4: Vælg et brugernavn Jan E. - Emne

jeg er gammel aktevist i VKÆVT Djursland. det er på tide at vi kliper snoren til dukkerne på borgen. dete skuespil de opføre er vi ikke med i. ???

Leah

#6 BRØK PENSION

2013-04-10 22:42

BRØK PENSIONISTER - MIN MENING - HVORDAN ÆNDRE LOV?
1. Alle brøkpensionister skal have en pension svarende til alle andre førtidspenionister.
2. Der må ikke være tale om en supplement. (Ordet "supplement" antyder en midlertidig ordning, dvs netop en ordning der kan ændres af næste regering. Blive det næste regering blå så er det helt sikkert en af de første besparelse de vil vælge). Derfor syntes jeg vi skal kæmpe i fællesskabet for, at vi alle skal modtage i hvert fald, det samme som andre førtidspensionister, d.v.s. 40/40.
3. Der må ikke være en bopælstid krav overhovedet.
4. Der skal en lov der sikre, at folk der få en pension her i landet, eller førtidspension, skal kunne bevise at de har haft en anledning til at være bosat i Danmark som er "LIGITIMT". D.v.s. de er flyttet p.g.a. ægteskab eller job eller andet rimelige måde at bevise det ikke er kun her i landet for at udnytte den Danske sytem.

Gæst

#7

2013-04-11 16:27

GODT ARBEJDE

Gæst

#8

2013-04-19 16:48

Kære venner. Det er et drøngodt initiativ. Godt gået. Bedste hilsener
John Hansen, Hyllested.

Gæst

#9 Re: hahahahaha

2013-04-20 17:05

#1: - hahahahaha

Hvilket systems købte fortropper???

R du bange for kommunister under din seng, når du ikke kan sove???

Tjek lige hvad der foregår i dit samfund, før du blander dig i debatten. Klaphat.


Gæst

#10

2013-04-20 21:34

gider støtte noget der er skrevet af 3F og korrupte organisations Pampere, Der sælger deres medlemmers interresser mens de smiler og trykker polikernes hænder på skærmen.

håber også de samme pampere bliver væk fra første Maj

Gæst

#11

2013-04-21 06:27

Hele den såkaldte kontanthjælpsreform er en stor videreførelse af Nyrup-regeringens asociale politik, som Karen Jespersen indførte, da hun på papiret var socialminister. Det er meget tydeligt, at den nuværende statsminister hører til Nyrup-fløjen.

Gæst

#12 Re:

2013-04-22 16:29

#11: -

Tror selv nyrup er skræmt af hende:-) de gamle soc. dem er vist ikke begejstrede


Gæst

#13

2013-04-28 19:52

Førtidspensions og fleksjobreformen har været en kæmpemæssig forringelse af syge og handicappedes forhold, her underdriver i godt nok i den grad.
Bortset fra det er jeg enig!