Stop aflivningen af hunden Thor..
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg skammer mig over DK !!!!
stop aflivning af thor
Re: hvad nu hvis.........
#71: mig - hvad nu hvis.........
Og hvad nu hvis det var en 200 punds gut bevæbnet med et baseball bat der angreb både Thor og ejrer......Disse fiktive spekulationer er irrelevante i en diskution, - vi kunne ligeså godt sætte os til at diskutere vitaminernes forhold til den retvinklede trekant. Hold dig dog til emnet
stoppa avlivningen NUUUUUUI!!!!!!!
Skamligt Danmark
Kanske dax att ni börjar se över era lagar lite.
Kan idag säga att jag är glad för att våra politiker i Sverige är lite mänskliga iallfall.
Ge Thor en chans att få leva!!!!
Ni har inte tänkt så långt att även hundar påverkas när flocken splitras??
Känns som det är dax att börja bojkotta att åka till Danmark.
Demonstrationen
LinaRodheland
Tycker helt klart att han ska få leva. Förstår inte hur människan kan va så förbannat känslokall. Vad har gett människan rätten att bestämma vilka djur som ska få leva oh inte..
Skandale
dk skam dig!
saa slaar man bare en hund ihjael,imens mordere og paedofile faar en fint ophold paa et "hotel"
Maaske er det tid til nytaenkning,forpligt hunde ejere at traene deres hunde istedet!!! DK skam dig!
Re: thor skal leve!!!!
#1: flov over DK - thor skal leve!!!!
Otroligt hur man handlar snabba beslut när det gäller djur. Är det så man tänker när det gäller djur så ska våra lagar om människa gälla på lika villkor. Hoppas att detta beslut ändras.
Afliver vi også mennesker der træder ved siden af???
Ge en förklaring till detta VANVETTIGA BESLUT:::!!!! / Kikki
Thor er stjålet af falsk Politimand :)
http://ekstrabladet.dk/112/article1910919.ece#comments
aflivning af thor
Sagen om Thor
Emelie goes
Re: Re:
Er der kommet nyt
har alle os der har skrevet under reddet Thor
dommen var i dag kl 14
mvh fra en hunde elsker og hunde træner
| This discussion has been closed. |
THOR!!!!
Thor har aldrig någonsin visat någon form av aggression mot varken människor eller djur. Troligtvis blev Thor överraskad och rädd.Han kanske har påverkats av att husse gick bort strax innan detta hände????Visa lite mänsklighet!!!!