Stop aflivningen af hunden Thor..
Kontakt forfatteren af dette andragende
ikke aflives
Thor.
hell no
Håber at der kan ske et eller andet der kan redde Thor.
Re: Hunden bør aflives.
#51: Chiss - Hunden bør aflives.
du er da helt blank, her et et tilfælde hvor dumskallen til den lille hund ikke har haft hunden i snor og dermed ikke haft styr på sin hund siden den springer ud under en container, pga en dumskalle er denne situation opstået. Ud af dette kan man udlede at pga dumskallen skal en hund aflives ligesom den såkaldte kamphunde-lov så er det mennesket der påvirker hunden og ikke omvendt. lovene er til for dumskaller der intet fatter og ikke til fornuftige mennesker. personligt fortjener denne lille hunds ejer at blive losset tilbage i nosserne på sin far hvorefter han skulle kastereres, for her er et menneske som anmelder en sag til politiet fordi soen ikke kunne tage ansvar for sin hund, skal hunden naturligvis straffes flot. netop pga dumskaller som dig Chiss
LAD THOR LEVE!
- og min bed selvfølgelig igen som jeg egentligt syntes var meget fair, da jeg havde min i snor og ejeren af den anden gik med den løs på offentlig vej.
Men vis ejeren af den anden hund havde valgt at melde det, så var det min hund der stod for aflivning, da jeg er den heldige ejer af en Amstaff.
Stop nu den her sindssyge hunde lov!!!
Aflivningen kan stoppes
Den bidte hunds ejer
Thor
En hund har været vild og vil altid have deres adfærd.. Man kan ikke gøre noget ved det.. Tænk at man skal miste sin bedste ven fordi den lever sin natur!!..
Bevar Thor!!
Det Danske Politi kan umulig ha tenkt seg om i denne sak!!
Bruk litt normal sans for det vi andre normale folk kalde for vanlig sund fornuft, koffer skal en så flot hund slåss ihjel fordi dere tror i er noe mer enn det normale folk?? I er noen ego individer om dette gennemføres.
En stor tanke fra Norge.
få ham til sverige hurtigt :)
Dansk retssystem -.-
Hvor er retfærdigheden henne ?
Ejeren har ikke engang hunden i snor!! det kan den ikke havde været hvis den kom ud under en container. Har man IKKE har fuldstændig kontrol over sin hund, når den er uden line, er det ulovligt i følge hundeloven. I min optik er det vist den hund der stod til aflivning og evt. ejeren, ud fra det synspunkt at han/hun ikke har haft styr på situtionen:-( Men det er typisk i lille Danmark, at fordi den hund der er den forurettet, er en lille hund, får den store hund skylden, selvom det sker i selvforsvar - jeg ser frem til den dag at der er retfærdighed til stede og man seriøst ser på alle de små hysteriske (læs: det er ofte ejernes skyld) små hunde- der rent faktisk udgør en meget større risiko for bidskader overfor større hunde, tro mig jeg ved hvad jeg taler om - jeg er selv ejer af både gravhunde og schæfer, og typisk er det de små, der er mest "på" i forhold til en konflikt, hvis den opstår.
Godt
Jeg forstår slet ikke hvordan det kan være iorden at det går udover Thor som -jeg så vidt kan læse mig frem til- er ført i snor og det var den lille hund ikke, så hvem bryder hvad her?
Jeg forstår så heller ikke at Thors ejer får en bøde - som hun betaler - og alligevel kommer politiet (som burde have andet at lave!) og "beslaglægger" Thor. Skulle man ikke mene at når hun har betalt hendes bøde at "så er den skid slået"? - eller ihvertfald have fået en repremante?. det er sgu da ikke iorden at få aflivet en sund og rask hund pga en markering - Thor har ikke haft nogen mulighed for at flygte (er ført i snor) fra det som har forskrækket ham, så ergo har han bidt/markeret og hvilket som helst menneske som bliver forskrækket vil enten prøve at lange ud/skubbe den "trussel" væk som nu er der og det er en helt normal reaktion!
Re: hvad nu hvis.........
#71: mig - hvad nu hvis.........
Hvis Hvis min røv er spids, kig dog lige på virkeligheden. Et barn kom jo ikke farene ud fra en container og skramte hunden.
Læs hvad der er sket og del i det, istedet for at forudse noget der ikke er sket.
| This discussion has been closed. |