Bevar Baghuset

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Baghuset.

Nabo'en

#1 latterligt

2012-09-10 17:30

luk det sted ned. kun narkovrag og billig skø'er kommer der alligevel.
VI VIL HA FRED!!!!!
Kasper Rasmussen

#2 LUK IKKE BAGHUSET

2012-09-10 17:36

Jeg mener at hvis vi lukker baghuset, så lukker vi også nattelivet i Ringsted.
den fornuftige

#3 Re: latterligt

2012-09-10 17:40

#1: Nabo'en - latterligt

du er da dum og høre på prøv i det mindste at komme med en saglig kommentar i stedet for at svine andre mennesker til, du kommer ikke langt med sådanne smagsløse indlæg.

Michael

#4 Re: latterligt

2012-09-10 17:49

#1: Nabo'en - latterligt

Så skulle man måske ikke ha flyttet ind ved siden af en bar din idiot!!!

hvis du havde regnet med at få en stille og rolig nattesøvn torsdag-lørdag er du fandeme også naiv!!!

Katrine

#5 Re: latterligt

2012-09-10 17:52

#1: Nabo'en - latterligt

Tror da mere, at det er dig der skal lukkes lidt ned for?? Hvad er det for noget fis at skrive.
Det er jo også meget voksent, at svine andre til ;-)

Man ved jo der kommer lidt støj, når man flytter ind ved siden af? 
Baghuset kom, for at blive!

Zwisler

#6 Nabo, tænk dig om for du flytter ind! mvh, random dude

2012-09-10 17:53

Nabo, du er latterlig. Hvad er det for noget pis at sige?? Narkovrag og skøGer?
Du sidder sikkert selv og pimper øl eller et glas vin et par gange om ugen. Det ville så gøre dig til alkoholiker
og misbruger.. ikke ligefrem de bedste ordvalg du har fundet frem der. Desuden hjælper og fremmer det ikke ligefrem jeres
sag...
Baghuset lå der sikkert også lang tid før du/i flyttede ind, så din pointe er irelevant! Du må flytte (det giver mest mening, i hvert fald i mit hoved).
Michael

#7 Naboen

2012-09-10 18:02

Så flyt dog spasser
charlotte

#8 klart

2012-09-10 18:40

skriver under fordi jeg selv har værtshus....dog har jeg karentæne på baghuset, men derfor støtter jeg op om det skal forblive...
rynke

#9

2012-09-10 18:56

Baghustet skal sgu ikke lukkes !

Gæst

#10 Re: latterligt

2012-09-10 19:01

#1: Nabo'en - latterligt

hej Nabo,  inde man køber eller lejer en lejelighed ser ser man lige hvor man flytter hen,

det vil sige hvis jeg købt et hus ude ved motor vejen, så skulle man også luk den,

Og hvis du vil ha FRED så flyt dog ud på landet din store tos,

MVH Casper Lorentzen,

ps jeg kommer på baghuset, og jeg tager ikke narko eller er en billig skø !

Ringsted-borger

#11 Re: latterligt

2012-09-10 19:19

#1: Nabo'en - latterligt

Hvis du/I vil ha' fred skulle du/I måske overveje at flytte ud på landet... Man må forvente larm når man flytter ind midt i en by, og specielt i nærheden af værtshus/discotek.

Hvis Nattelivet i Ringsted bliver lukket, kommer der en hel anden form for problemer.

Vi skal holde på de unge mennesker, så vi ikke går hen og bliver en soveby...

Carsten

#12 "Naboen"

2012-09-10 19:45

Typisk for sådan en kryster som gemmer sig bag "naboen". Vedkommende må være både døv og blind.
Steven t

#13 Baghuset

2012-09-10 21:58

BeVar baghuset så der er liv i ringsted
Narkovrag skøge

#14 i har jo selv set sorø

2012-09-10 22:03

prøv at kig på sorø - den by er helt fortabt, de har ikke en skid! og den er jo kendt for at være sovebyen og pensionist byen....

Gæst

#15

2012-09-10 22:10

Baghuset var der før der kom beboelse, så beboerne viste hvad de blev naboer til, så det er noget mærkelig noget lige pludselig at forlange det lukket.

Gæst

#16 Re: latterligt

2012-09-10 22:17

#1: Nabo'en - latterligt

så meld dig ind i en roklub, og hvad bilder du dig ind og kalde mennesker i Ringsted for narkorag og skø´er, hvad gør dig til sådan et godt menneske, at du ikan tillade dig at genere andre

 

Steven Christensen

#17

2012-09-10 22:42

#1: Nabo'en - latterligt 

 

Kan du ikke lide mosten, så flyt ud dit gamle fjols. Du får sikker flere små sjusser ned dagligt, men skal nu brokke dig over at et flertal af unge hygger sig? Gamle invalide mennesker som dem burde sendes på plejehjem :)

Gæst

#18

2012-09-10 23:13

Få dig dog et liv - og lad os andre nyde det vi har.....uden mavesur indblanding...!!!!! Der er så mange steder i Ringsted man kan bo - så hvorfor har du lige valgt at bo som nabo til Baghuset ??? Det har ligget der i 35 år - hvilket er mere end 20 år længere end dy kan ha' boet i Bryggerstræde.....så det er jo ikke fordi det lige kom dumpende dagen efter du var flyttet ind.... Måske du skulle ha' tænkt dig lidt bedre om inden.....i stedet for, som nu, at prøve at ødelægge det for så mange andre.......eller er du bare misundelig fordi DU ikke er med til at ha' det sjovt...?????
mmorten j

#19 svineri

2012-09-11 00:38

Kan godt forstå de de er trætte af den larm om
Hver lørdag og søndag morgen flyder det jo med øl dåser mad papir mm
Klaus Sønderhegn

#20 Re: latterligt

2012-09-11 00:49

#1: Nabo'en - latterligt

For det første hedder det ”billige skøger”.

For det andet burde du flytte på landet et sted mellem Maribo og Nakskov hvis du
vil have fred, men så klager du vel over lugten fra en ko stald der har ligget
der 30 år før du flyttede der til.

For det tredje er det hverken skøger eller narko vrag der kommer der men folk med
fast arbejde som mig selv. Personligt er jeg selvstændig ingeniør der de sidste
2 år har arbejdet mellem 10-12 timer hver dag for at skabe en virksomhed ligesom
Martin og jeg har stor respekt for hvad han har udrettet med baghuset.

Jeg bor selv på køgevej så jeg burde jo nok klage til kommunen over støjen fra
trafikken, der ikke kun er der fredag og lørdag, men hele ugen men da det jo er
mit eget valg at bor der ville det da være totalt urimeligt at kræve stille vej
eller omfartsvej. Ligeledeshar vi jo støjen fra Felix og Craisy Daisy hver fredag og lørdag men igen har
jeg selv valgt hvor jeg skulle bo.

Vi bor jo i et frit land så jeg kan jo bare flytte.

Det skulle du måske tænke over.


Venlig Hilsen

Klaus sønderhegn

Anonym

#21 Re: latterligt

2012-09-11 11:10

#1: Nabo'en - latterligt

Tænk dig dog om .... Hvor længe er det lige at baghuset har ligget der?
- Men pludselig genere det dig.
Ringsted by ender kraftedeme med kun at være for pensionister.

Løven lukkede, hviket var en STOR skandale og hvis baghuset også lukker - HVOR FANDEN ER VI SÅ HENNE????

Hvis man ikke kan klare de FÅ steder der bliver larmet i weekenden - skulle man måske ikke bo i Ringsted centrum.

 

Tænk over det.

Det fandme for RINGE !!!!!

The Undertaker

#22 Re: latterligt

2012-09-11 12:58

#1: Nabo'en - latterligt

Nu har jeg kommet på Baghuset de sidste 20år når jeg har gået i byen, da det er det sted i byen hvor der er den bedste asmusfare og yderst sjællent er der noget balade der og du hentyder til at det kun er narkovrag og billige skø'er der kommer der hmmm kan kun sige at narkovrag har jeg sku ikke set nogle af der og ja billige skø'er kan man jo altid løbe ind i alle steder sikkert også hjemme ved dig selv.

Det lyder til at du er tilflytter til byen så tror du skal passe på hvad du ønsker for at prøve på at få Baghuset lukket der ville du skabe dig en masse fjender i Ringsted og omegn og er ret sikker på det ikke lige alle sammen der er de helt flinke typer og folk skal nok finde ud af hvem du er stol trykt på det og det skal ikke tages som en trussel men et løft.

 

P.S

Undskyld stavefejl og mangel af punktummer og kommaer

men er desvære så uheldig at være ordblind


Gæst

#23 Svineri

2012-09-11 13:05

Det er da det dummeste jeg længe har hørt, at Baghuset skal være skyld i der flyder med øldåser madpapir. Man kan hverken købe dåseøl eller madpapir på Baghuset. Så er det måske også Baghuset skyld der flyder i resten af byen???
Ham den flotte

#24 Re: Svineri

2012-09-11 13:53

#23: - Svineri

Haha, good one! ;) True though!


Gæst

#25

2012-09-11 14:12

Man kunne jo også bede Mc Donalds om at lukke, da deres papir Mv. flyver lystigt rundt i byen....