Støtte til IstanBar

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Støtte til IstanBar.


Gæst

#26

2012-06-22 01:26

Istanbar er et super-godt sted at forene vores forskelligheder mht. religion og evt rasisme, da der er, for det første fuld respekt for forskelligheder og der ikke er nogle der dømmer på hverken det ene eller det andet... Uanset et utroligt dejligt rart sted at komme, med en vældig høflighed som ikke mødes nogle andre steder her i byen, og en stabil service, som andre udskænkningssteder i samme by, kun kan og bør misunde !!!.. Mvh.. Lisa Larsen..

Gæst

#27

2012-06-22 01:42

Vi er faktisk mange der høre rygter om at Basse har fået overtalt et par stykker til at klage og skrive under. Bland andet, hans kæreste/eks. Mette, som arbejder for ham. Tanken strejfer lidt, når Mette for det meste arbejde i baren :) ... Hans barndoms veninde som også har skrevet under, hun fortalt min ven at, hun ikke har haft klaget eller skrevet under. 1 uge efter fortæller min ven mig? at det havde hun alligevel, det kunne man nemlig se på dukumenterne ...

Min veninder og Jeg synes bestemt det er svinsk gjort af Basse.
Han har da fået sig et dårlig ry.
Han bliver svinet til på handelsskolen i frederikssund og mange af hans venner og veninder synes også det var svinsk og at han er en kujon. Men åbenbart var det hans måde at overleve på.

Gæst

#28

2012-06-22 01:51

Det hele er jo åbenlyst.
Der er én der kommer og skriver herinde og straks kan man læse at det er basse. Lige efter skriver han igen med navnet Basse og når han bliver konfronteret af nogle stykker herinde, ja så smutter han og sletter alle hans indlæg.

Alle er klar over det.

Håber at istanbar ikke er venlige overfor freja/basse mere. Det fortjener han ikke.

Jeg ved også at Mette har klaget og sjovt nok, som basse selv skriver (som han nu jar slettet) så bliver de ikke generet af støjen når de selv arbejder på det tidspunkt.

Jeg har tænkt mig at skrive til kommunen og klage over ham og hans kæreste.
Ikke kun med henblik på istanbar sagen med underskriftfra dem men også alt det jeg ved, der foregår på freja.

Gæst

#29 Re: Re: Re:

2012-06-22 01:52

#12: - Re: Re:  

 

Godt gættet. Det var ham selv :)

Gæst

#30

2012-06-22 01:57

Jeg kender alle dem der har skrevet under. Det der undrer mig og som også bør undre andre det er st Mette skriver under selvom hun ikke er hjemme og Sheila skriver også under. Jeg har spurgt dem om hvorfor men "wonder why".
Det sjove af det hele er bare at Sheila også tager på istan selv.
Man kan da kun være dobbeltmoralsk og falsk.

Min kontakt med basse, sheila og mette er i hvet fald cuttet fuldstændig.

Gæst

#31

2012-06-22 02:00

Jeg håber at Istanbar melder noget ud mht alt det her. Håber de går til den med stiv arm.

Vi vil have nattelivet tilbage i byen. Vi vil have Istanbar tilbage.

Vi vil støtte alt hvad vi kan.

Det er det bedste og eneste sted der fungerer i byen.
De er altid søde og til at tale med. De smiler altid og man føler sig velkommen.

Meld ud istanbar.
Hvad sker der?

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2012-06-22 10:50


Mustafa Bayrak

#33

2012-06-28 21:04

Hej allesammen

Desværre har byrådet fastholdt bevillingsnævnets afgørelse.
Det vil sige at IstanBar kun har tilladelse til at holde åbent til kl. 01, men den vil vi dog ikke bruge, så vi lukker kl. 00 alle dage.

Jeg mener at vi har gjort alt hvad vi kan for at få vores udvidede åbningstid tilbage igen, men desværre lykkedes det ikke.
Igår (D. 27/06) var vi til byrådsmøde hvor beslutningen blev taget bag lukkede døre.

Vi har i samarbejde med vores advokat kæmpet en hel måned for det.
Udover den skriftlige klage har vi været til møde med borgmesteren og jeg har talt i telefon med John Hestehave som står for bevillinger og tilladelser hos Nordsjællands politi.
Selvom jeg meget tydeligt har sagt at jeg var villig til at imødekomme alle de krav der nu skulle være har det ikke hjulpet.

Jeg har været meget forhåbningsfuld efter at have talt med John Hestehave og borgmesteren. Men det var åbenbart ikke det der kunne hjælpe mig.

Det har været en meget hård periode for mig, min familie og mine venner som har støttet mig.
Jeg er selvfølgelig ikke glad for afgørelsen, men et eller andet sted er jeg glad for at alt det her har fået en ende, vi er rimelig slidte og kan nu kigge fremad og tænke på hvad vi kan lave i fremtiden.

Jeg vil på vegne af min familie og personale takke jer allesammen for den kæmpe støtte og opbakning vi har fået fra Jer - det er også det der har holdt os oppe.
Aysegul Bayrak

#34

2012-06-28 21:51

Det skal ABSOLUT IKKE forstås som om vi har givet op. Vi kæmper fortsat og giver IKKE op. 

Når vi har fået den skriftlige afgørelse ved vi lidt mere og kan gå videre derfra. Vires advokat er på sagen og går hele vejen.