Erklæring fra sundhedsfagligt personale vedrørende Covid-19. (Alle andre har også mulighed for at underskrive erklæringen)
Ophæv beslutning om coronapas. Nyt borgerforslag.
Re: Endnu et "vaccine"offer?
#26: - Endnu et "vaccine"offer?
Bare et lille prik...
Pfizer-BioNTech: 4,293 dødsfald og 144,607 skader
Moderna: 2,094 dødsfald og 15,979 skader
AstraZeneca: 1,360 dødsfald og 169,386 skader
Johnson & Johnson (Janssen): 19 dødsfald 246 skader
Kilde: EudraVigilance - https://childrenshealthdefense.org
Hvor stor er underrapporteringen?! US VAERS registrerer iflg. tidl. myndighedsbestilt Harvardundersøgelse kun ca 1 % - myndighederne blev dengang tilbudt en færdig løsning på problemet; men det ønskede man ikke...
Re: Endnu et "vaccine"offer?
#26: - Endnu et "vaccine"offer?
En italiensk advokat fortalte for nylig, at børn nu også fremgår af EudraVigilance, hvilket hun tolker som, at børn i EU nu også bliver "vaccineret". En to-årig pige i et US covid-"vacc."-studie er nu død, iflg. de tyske jurister i Stiftung Corona Ausschuss, og en 12-årig pige har været indlagt med alvorlige bivirkninger.
I Israel taler menneskerettighedsforkæmpere om, at Holocaustoverlevere nu oplever at blive påtvunget et tysk eksperimentelt gen-terapeutikum og skal vise coronapas, for at kunne færdes frit.
I mine øjne står vi i en alvor ud over fatteevne...
Borgerforslag er udløbet - lav nyt:)
Jeg tror snart det er tid til, at I opretter et nyt borgerforslag.
Hej, ville blot nævne at det også er muligt at vise sin mistillid på følgende borgerforslag:
https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-09471
Endnu et "vaccine"offer?
Min moster døde d. 28. april. Få dage inden faldet om med hjertestop. Kort indlagt i februar også, pga ”defekt epi-pen”. Velreguleret diabetes i mange år, så klart udsat.
Fandt ud af, hun var blevet "vacc". Senest nok 3-4 uger inden. Beviser intet, men jeg har fulgt det regulære blodbad på især plejehjem efter bl.a. Pfizer - "corona - hvor uheldigt! - nu havde vi lige klaret det så flot" - og sidder med en ækel fornemmelse.
Som Bobby Kennedy Jr siger; aldrig har der været så mange tilfældige sammenfald.