MØN - Underskriftindsamling imod "Møn Feriepark Hjelm Bugt".

MØN - Underskriftindsamling imod "Møn Feriepark Hjelm Bugt". / Beskeder / Møn / Kommentarer


Gæst

#1

2021-04-23 14:41

Jeg har svært ved at vurdere de forvaltningsmæssige implikationer af det ovenstående. For mig ser det ud som om, der er flere forhold, der peger på magtfordrejning og misbrug af embede. Mit forslag er, at man kontakter Dansk Naturfredningsforening for at finde ud af, hvordan juraen i forvaltningens ageren er blevet håndteret. En sådan vurdering kunne evt føre til, at man bad Ombudsmanden gå ind i sagen. MVH Peer Hull Kristensen

Gæst

#2

2021-04-23 16:15

Det virker som om, det bedste er at finde nogle at stemme på d. 6. november, der er imod overgrebet.

Gæst

#3

2021-04-23 19:35

Det er jo sørgeligt at man har så travlt med at ødelægge dette unikke område.

Har lige siddet og set en præmiere på Lasse Wernblad film "Jagten på Mørket" som bl.a. er filmet på Møn.

Jeg havde lige i den forbindelse glemt at Møn og Nyord er udnævnt som Nordens første International Dark Sky Park og International Dark Sky Community. Førstnævnte ovenikøbet med udmærkelsen Guld.

Der er mere læsestof på https://darkskymoen.dk/da

Et udsnit fra ovenstående side:

"En Dark Sky Park er et område med ekstraordinære stjerneklare nætter og et natligt miljø, der er specielt beskyttet for sin videnskabelige, naturlige, uddannelsesmæssige og kulturelle arv, og hvortil der er offentlig adgang. Dark Sky Parker findes 44 steder i verden, men heraf kun ni andre steder i Europa. Møn og Nyord er det første område i verden, som er blevet udnævnt både som Dark Sky Community og Dark Sky Park"

Jeg kender ikke forudsætningerne for denne udnævnelse, men var da vær at undersøge

mvh Bent Navne

Liss Annika Söderström Keldbylille

#4

2021-04-23 23:43

Hele projektet er helt af helvede katastrofalt. Ingen normal menneske vil besöke Mön hvis Dette blir av. 


Gæst

#5

2021-04-25 12:54

Det er rigtig skræmmende læsning , skal vi Mønboere Virkelig løbes over ende af en udefra kommende ( måske ) pengemand med et blakket ry ??

Gæst

#6

2021-08-14 19:01

Håber det lykkedes at få stoppet det.

Gæst

#7

2021-09-14 13:31

Vi forstå og støtter jer. Hvorfor ikke flytte skiltene ind i egne haver? Kh ilsr hein



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...