Aflys eksaminer for ungdomsuddannelserne

Aflys eksaminer for ungdomsuddannelserne / Beskeder / Opdatering ift. medierne / Kommentarer


Gæst

#1

2020-04-08 12:12

Det er ikke kun eksamen, som de skal aflyse, men også genåbningen af skolen for de ældre elever. Der er elever som mig, der bor med forældre i den højere risiko gruppe, og vi kan ikke risikere deres liv bare for 1-måneds undervisning. Hvis vi skal blive hjemme og tage virtuel undervisning i stedet, så bliver vi i dårlig tilstand til at tage til studentereksamen end de elever, der fik fysisk undervisning. I deres vejledning siger de, at vi "som udgangspunkt godt kan komme i skole", men at vi skal være "opmærksomme på symptomer på sygdom". Har de totalt glemt, at man kan smitte andre uden at have symptomer på sygdom? Hvor er deres hjerne hen?
Emil

#2

2020-04-08 12:15

Igen Stærkt arbjede


Gæst

#3

2020-04-08 12:33

Godt arbejde, Ebbe!

Gæst

#4

2020-04-08 12:34

Hej Ebbe, Vi vil stå bag din ryg og støtte dig til den sidste tåre. Jeg har endda skrevet en mail til undervisningsministeren Pernille på vegne af alle gymnasieelever, hvor jeg fremhæver bl.a. hvor uretfærdigt og yderst uacceptabelt det er, at vi skal tvinges gennem eksamener med nul optimal forberedelse og ordenligt hjælp. Det er ikke dem, der skal sidde og eksamineres i et lokale, men os! Især under disse omstændigheder

Gæst

#5

2020-04-08 12:35

Du gør et godt stykke arbejde! Stor respekt!

Gæst

#6

2020-04-08 12:38

Det givet så meget håb alt det her. Tak til alle der kæmper for aflysningerne. Det vores fremtid der står på spil her ift. de karakterer 


Gæst

#7

2020-04-08 12:52

Altså skal man starte en demonstration, før politikerne og regeringen forstår at det er helt væk i vejret, at sende os op til eksamen, når man ikke har lært noget i 4 måneder... 


Gæst

#8

2020-04-08 13:30

God ide. Synes det er så frusterende at man føler man ikke bliver hørt. Der har intet snak været om os, og de har ikke engang så meget som nævnt at os i 3.g også starter i skole igen. Så mange af os går med bekymring og er i tvivl om hvordan det næste stykke tid skal forløbe, det kan ikke passe. Tak for initiativet.

Gæst

#9

2020-04-08 13:47

Jeg er med dig hele vejen

Gæst

#10

2020-04-08 14:23

Så er da et borgerforslag at støtte op om https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-04620


Underskriftindsamleren

#11 Re:

2020-04-08 15:33

#10: -  

Jeg har intet at gøre med det borgerforslag der ligger på borgerforslag.dk på nuværende tidspunkt. Men man er stadig mere end velkommen til at støtte det, da det jo i realiteten støtter samme formål som vores kommende borgerforslag gør. :) 


Gæst

#12

2020-04-08 16:44

Hej Ebbe Har du haft mulighed for også at få kontakt til DR? Synes lige for tiden at alt debat handler om pædagoger, folkeskoleelever og erhverv, men frustrerende lidt om gymnasierne. Håber du får godt med hul igennem!



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...