Paludan er ikke værdig til Folketinget.

Paludan er ikke værdig til Folketinget. / Beskeder / Underskriftindsamling / Kommentarer

Kastni

#26 Re:

2019-06-10 20:36

#1: -  

Han snød sig til en stor del vælgererklæringer. Det er ikke at komme ind på demokratisk vis. Du kan selv få det bekræftet med en simpel, hurtig google-søgning.


Gæst

#27

2019-06-10 20:38

Tak for denne initiativ Jens

Gæst

#28

2019-06-10 20:47

Jeg synes at det er ærgerligt vi ikke fortsætter med underskrift indsamlingen indtil næste gang han stiller op

Gæst

#29

2019-06-10 20:51

Det er vigtigt der bliver fulgt op på Paludan. Ved næste valg er mange af hans nuværende følgere blevet vælgerberettiget... Vh Lotte

Gæst

#30

2019-06-10 21:03

Tak for du satte indsamlingen igang. Heldigvis blev det hele ikke aktuelt.

Gæst

#31

2019-06-10 21:03

Tak Jens . Dejligt der er folk som dig der har taget dette initiativ. kh Anne

Gæst

#32

2019-06-10 21:28

underskriften kan du rolig sende ind da han stadigvæk er opstillings berettige


Gæst

#33

2019-06-10 21:36

Tak fie initiativ.
Racismus til østgrønland

#34 Re:

2019-06-10 21:55

#10: -  

Det står øverst. 14.700-et eller andet


Gæst

#35

2019-06-10 22:38

Var kun glad for at deltage.
Helle E.

#36 Re:

2019-06-10 22:39

#5: -  

Jeg er fuldstændig enig, jeg synes absolut, at underskrift-indsamlingen skal fortsætte - eller underskrifterne som minimum skal sendes til Folketinget. Problemet med ham (eller en anden) vil jo opstå igen. 

Mvh Helle 


Gæst

#37

2019-06-11 06:50

Han er vel stadigvæk ikke værdig til folketinget??? Den sag er da slet ikke afsluttet endu?
Eisum

#38

2019-06-11 06:53

nej, den sag er da slet ikke afsluttet endnu!!!!!

Han er jo stadigvæk ikke værdig til Folketinget!!

Så jeg vil da mene, at det er dumt at slutte her - han har jo tænkt sig at fortsætte sit had for vores skatteyderes penge!!!

Så fortsæt! 


Gæst

#39

2019-06-11 06:54

Men der kan hurtigt blive brug for dem. Om fire år er der nyt valg og med alle de millioner RP får smidt i ryggen, er underskriftindsamlingen stadig aktuel.
Morten

#40 Tak

2019-06-11 07:03

tak for initiativet!


Gæst

#41

2019-06-11 07:13

Tak for info. Han stiller jo nok desværre op igen. Men lige nu er der jo ikke grundlag for denne underskriftsindsamling.

Gæst

#42

2019-06-11 09:02

Selv tak. Virkelig en af de mest nødvendige underskrift indsamlinger, vi har haft. På højde med Goldman Sachs. Hvis ikke vigtigere. Ja, lad os meget håbe, at denne Paludan og hans fæller glider ud i glemslen. Mange tak og med venlig hilsen Tove Haahr.

Gæst

#43

2019-06-11 12:25

Tusind tak for dit initiativ, og hvor var det godt at den hjerneskadede sociopat ikke kom i Folketinget!! Mange hilsner, Ane

Gæst

#44

2019-06-11 12:35

Tak for indsatsen , men det kan jo uhyggeligt nok blive aktuelt igen, så jeg synes du ikke bør lukke den ! venlig hilsen Mette Nielsen

Gæst

#45

2019-06-11 17:43

Halleluja for det.

Gæst

#46

2019-06-12 06:44

Men han får stadig godt 2 mio. årligt i partistøtte de næste år. Vil underskriftindsamlingen måske kunne forhindre.

Gæst

#47

2019-06-13 06:13

Tak til dig Jens.. jeg er meget glad for at han ikke er kommet i folketinget..

Anonymous

#48

2019-06-22 19:40

Alle bør have samme ret til at opstille til folketingsvalget, om man er enige med partiets synspunkter eller ej, gud forbyde at der blev lavet en lignende underskriftsindsamling den dag én af jer opstiller, det ville vel heller ikke være så fedt?
Michael Christiansen

#49 Re:

2019-06-22 19:44

#38: Eisum -  ej, come on.. han har ski da ikke noget had nu må det stoppe. Som jeg skrev til Jens jeres leder :"

:"Hej Jens, jeg er uenig med jer om den underskriftsindsamling I lavede, de påstande der står er ikke alle rigtige. Jeg syntes det lyder meget overdrevet og ikke baseret på fakta. Ihvertfalde ikke det hele.

Jeg får fornemmelsen af at I kun har set brøkdele af videoerne med ham og så er I blevet forargede?

Han taler jo grimt og kritiserer og om det er i orden eller ikke kan man syntes om som han vil, men han taler om værdsatte fremmede som er folk som ikke er muslimer eller som er meget lidt muslimer. Som Naser Khadar som hvis børn vist er konfirmerede i folkekirken.

Han kæmper for din og min ret til at ytre os men gøres der intet nu er det snart for sent. Ja, Paludan snakker helt forfærdeligt, ja han er meget radikal. Men ville han have haft din opmærksomhed idag hvis ikke han havde talt og reageret som han har haft?

Det er fakta at etniske danskere er og forbliver en minoritet i eget land om blot to generationer eller tidligere. Så vil Moskeer i landet synge ind til bøn over Danmark og Sharia lov gælde over Danmarks love. Politiet vil have endnu mindre kontrol end de har nu, og dine og mine børn vil kunne blive slået ned på vej gennem gågaden, voldtaget, gennembanket og måske efterladt invalid. Syntes du det er i orden? Er det det' I ønsker? For Paludan kæmper netop imod denne udvikling og han kæmper for dine og mine børn og deres børn.

Engang blev man forargede over Dansk Folkeparti fordi de virkede så fremmedfjendske og nu Ny Borgerlige, men de ting Mogens Glistrup og Dansk Folkeparti advarede imod dengang ser vi nu, så de havde ret!

Når nu vi er nået til denne erkendelse ønsker I så stadigt flere flygtninge/immigranter i DK? Som jo på Danmarks statistik er dem som voldtager 8 ud af 10 gange mm.

Hør her venner, det kan ikke fortsætte. Hvor går grænsen når man som DK åbner døren og inviterer gæster indenfor som raserer hele dit hus, angriber din familie og forventer at du skal hjælpe dem på samme tid med penge, tøj, og et sted at bo. Mens mange ikke gider røre en finger. Så ryger din og min skat til at betale for dem mens vore forældre må ligge på plejehjem og vente i timevis på at blibe skiftede og baddet de to' gange om ugen.

Der er noget galt i DK..og det er ikke Rasmus Paludan der laver ravagen, han blotlægger blot problemet. Så hvorfor vil I fjerne ham? Som han siger, hvis det ikke bliver ham I lytter til kan der gå langt tid inden den næste person som ham kommer efter ham. Og han vil være endnu værre end ham, så hvornår vågner DK op og forhindrer den indtagelse af vores land der er i fuld gang?!"

Tak

Michael Christiansen

#50 Re: Re:

2019-06-22 19:45

#36: Helle E. - Re:  

#38: Eisum -  ej, come on.. han har ski da ikke noget had nu må det stoppe. Som jeg skrev til Jens jeres leder :"

:"Hej Jens, jeg er uenig med jer om den underskriftsindsamling I lavede, de påstande der står er ikke alle rigtige. Jeg syntes det lyder meget overdrevet og ikke baseret på fakta. Ihvertfalde ikke det hele.

Jeg får fornemmelsen af at I kun har set brøkdele af videoerne med ham og så er I blevet forargede?

Han taler jo grimt og kritiserer og om det er i orden eller ikke kan man syntes om som han vil, men han taler om værdsatte fremmede som er folk som ikke er muslimer eller som er meget lidt muslimer. Som Naser Khadar som hvis børn vist er konfirmerede i folkekirken.

Han kæmper for din og min ret til at ytre os men gøres der intet nu er det snart for sent. Ja, Paludan snakker helt forfærdeligt, ja han er meget radikal. Men ville han have haft din opmærksomhed idag hvis ikke han havde talt og reageret som han har haft?

Det er fakta at etniske danskere er og forbliver en minoritet i eget land om blot to generationer eller tidligere. Så vil Moskeer i landet synge ind til bøn over Danmark og Sharia lov gælde over Danmarks love. Politiet vil have endnu mindre kontrol end de har nu, og dine og mine børn vil kunne blive slået ned på vej gennem gågaden, voldtaget, gennembanket og måske efterladt invalid. Syntes du det er i orden? Er det det' I ønsker? For Paludan kæmper netop imod denne udvikling og han kæmper for dine og mine børn og deres børn.

Engang blev man forargede over Dansk Folkeparti fordi de virkede så fremmedfjendske og nu Ny Borgerlige, men de ting Mogens Glistrup og Dansk Folkeparti advarede imod dengang ser vi nu, så de havde ret!

Når nu vi er nået til denne erkendelse ønsker I så stadigt flere flygtninge/immigranter i DK? Som jo på Danmarks statistik er dem som voldtager 8 ud af 10 gange mm.

Hør her venner, det kan ikke fortsætte. Hvor går grænsen når man som DK åbner døren og inviterer gæster indenfor som raserer hele dit hus, angriber din familie og forventer at du skal hjælpe dem på samme tid med penge, tøj, og et sted at bo. Mens mange ikke gider røre en finger. Så ryger din og min skat til at betale for dem mens vore forældre må ligge på plejehjem og vente i timevis på at blibe skiftede og baddet de to' gange om ugen.

Der er noget galt i DK..og det er ikke Rasmus Paludan der laver ravagen, han blotlægger blot problemet. Så hvorfor vil I fjerne ham? Som han siger, hvis det ikke bliver ham I lytter til kan der gå langt tid inden den næste person som ham kommer efter ham. Og han vil være endnu værre end ham, så hvornår vågner DK op og forhindrer den indtagelse af vores land der er i fuld gang?!"

Tak