FINGRENE VÆK FRA LEJERNES PENGE

FINGRENE VÆK FRA LEJERNES PENGE / Beskeder / Skriv under! / Kommentarer


Gæst

#1

2018-04-16 18:24

Spørg S Mette Frederiksen om yderligerer støtte

Gæst

#2

2018-04-16 19:45

Jeg har selv allerede skrevet under for lang tid siden og har også jævnligt delt siden her forskellige steder via bl.a. Facebook
P. Otto

#3 Navn for regeringens forslag til anvendelse af lejernes penge.

2018-04-16 20:12

For en del år siden måtte en skatteminister gå af på grund af kreativ bogføring. Man kan vel sige at den nuværende regering vil lave noget lovgivning som i forhold til nuværende lovgivning må betegnes som det det er, nemlig kreativ bogføring.

Jeg har en uddannelse som gør at jeg kan lave alt i et bogholderi. Denne type indgreb må betegnes som værende langt fra tidligere regeringers lovgivning på området og kreativt ved at finde andre anvendelsesmuligheder for indbetalte indskud. 


Gæst

#4

2018-04-17 13:29

Er der ikke også en lignende underskriftindsamling på Borgerforslag.dk ? Måske kunne I finde den og linke dem til hinanden? Vh Ina
Ina

#5 Re: Navn for regeringens forslag til anvendelse af lejernes penge.

2018-04-17 13:30

#3: P. Otto - Navn for regeringens forslag til anvendelse af lejernes penge. 

Ja, der er gang i et uhyggeligt skred i, hvad Ministre og politikere mener, at de kan beslutte hen over hovederne på os, der har valgt dem...


Gæst

#6

2018-04-17 15:17

Ingen problemer = BESTYRERNE AF den almennyttige bolig opsparing,skal sammen med Lars Lökke Rasmussen tiltales for meddelagtighed i Lars Lökke Rasmussens planlagte og igangvärende, bedrageri imod Beboernes opsparings konto i den almene Boligsektor, hvor Lars Lökke Rasmussen ulovligt er ved, igangvärende, at stjäle og bedrage 12 miliarder dk. Kr. Fra.

Ud over planlägning af de ovenmävnte Bedragerier = misbruger Statsministeren sin stilling som stats minister, hvorfor Fölketinget har pligt til, at stille et mistillids votum til Lars Lökke Rasmussens misbrug af sin stilling,

Jeg undrer mig meget over, at der skal en Blikkenslager til, at åbne ovnene på akademikerne og Juristerne og de Kloge 179 välger bedragere i det danske folketing,

Skyldes måske, at Livets Akademi, i virkelighedens verden er det bedste =
>>>>AKADEMI<<<<

Tiltalen imod Statsministeren bör lyde på fölgende:

Statsminister Lars Lökke Rasmussen, tiltales herved for Planlagt igang värende
Bedrageri i mod Beboernes private opsparings kasse i den Almene Bolig sektor,
Som den Almene Bolig sektors ledelse har pligt til at beskytte mod overgreb og derfor har pligt til, at anmelde ethvert Bedragristisk forsög, eller gennemfört Bedrageri overfor Beboernes opsparing =

LARS LÖKKE RASMUSSEN TILTALES FOR PLANLAGT IGANGVÄRENDE
BEDRAGERRI PÅ IALT DK, KR. 12 MILIARDERIMOD DEN OVENFOR BENÅVNTE
PRIVATE BOLIG OPSPARING. I LIGHED MED EN TIDLIGERE SAG, DER KAN BRUGES SOM PRESEDENS =

BEDRAGERRI SAGEN IMOD THORSEN OG PFA DIREKTÖREN TRADS, HVORI DER OGSÅ VAR TALE OM FALSKE UNDERSKRIFTER, MEN ELLER HAR FLERE LIGHEDER MED DENNE SAG IMOD DEN DANSKE STATSMINISTER =
MISBRUG AF STILLING.

TYVERI FRA ÅBEN BOD, ÅBEN BYGGE PLADS, ÅBEN MARK, IDEEN OM TAGSELVBORD, BÖR VÄRE MED I OVERVEJELSERNE OMKRING TILTALEN
OG STRAFFE UDMÅLINGEN I LARS LÖKKE RASMUSSENS TILFÄLDE

HANS HANDLINGER UDTALELSER KAN KLART LÄGGES TIL GRUND, DER ER INGEN FORMILDENDE OMSTÄNDIGHEDDER, VED DEN TRUSSEL LARS LÖKKE RASMUSSEN HAR GANG I. = STATSMINISTER OVERGREB.




TILSLUT VIL JEG GERNE HJÄLPES MED EN UNDERSKRIFT INDSAMLING ,

TIL EN NY TVÄRPOLITISK BEVÄGELSE, DER VIL KUNNE FÅ OPSTILLING TIL DET DANSKE FÖLKETING VED NÄSTE KOMMENDE VALG DER SKAL BENÄVNES SOM FÖLGER.

>>>FARVEL EU<<< = ganske enkelt
 
Med venlig hilsen til alle

JÖRGEN LINDHAGEN

NB. DEL GERNE, PÅ FACEBOOK, JEG ANER IKKE HVORDAN, JEG KOMMER VIDERE HERFRA


Anonymous

#7

2018-04-26 06:59

Kære ven,

»Fingrene væk«-protesten går nu ind i den afsluttende fase. Forhandlingerne om lejernes penge fortsætter på Christiansborg – det er NU, vi skal forstærke presset på politikerne.

Det er afgørende, at DU giver en hånd med ved at gøre to ting:

Send en mail til tre af dine venner med opfordring til at skrive under.

Lav et opslag på Facebook, for eksempel på den lokale Facebook-side i din almene boligforening – eller andre grupper du er med i.

Nedenfor er en tekst, du evt. kan bruge som inspiration. Tak!

Venlig hilsen
Initiativgruppen


Inspiration til opslag:
Regeringen vil finansiere sit ghettoudspil ved at tage mange milliarder i Landsbyggefonden, som lejerne betaler over huslejen. Først kom det frem, at de vil tage 12 mia. kroner frem til 2026, siden at de også vil snuppe 13 mia. ved omlægning af den såkaldte ydelsesstøtte. Konsekvensen er, at almindelige almene boligafdelinger ikke har penge til nye tage og vinduer, indsats imod skimmelsvamp m.v. Hvis regeringen kommer igennem med dette, vil det ændre dansk boligpolitik årtier frem. Læg pres på Christiansborg mens der forhandles – skriv under på protesten:
https://www.skrivunder.net/fingrene_vak_fra_lejernes_penge