Bevar Hans Stokholm på Holmegaardsskolen

Bevar Hans Stokholm på Holmegaardsskolen / Beskeder / Skb / Kommentarer


Gæst

#1

2017-01-11 16:05

Ja, jeg synes også, det lugter af ansvars fralæggelse. Og det er altså ikke ok.
Lisa

Gæst

#2 Ikke meget ansvar

2017-01-11 16:33

Der blir lige skudt skylden videre på den forrige bestyrelse... stærkt.. synes man skal få afsat den bestyrelse, og få sat en ny. Min tillid er der ihvertfald ikke længere.


Anonymous

#3 Re: Ikke meget ansvar

2017-01-11 16:36

#2: - Ikke meget ansvar 

 Heller ikke min? Har du skrevet på den nye? Kan ikk se hvem du er:-))


Anonymous

#4 Re:

2017-01-11 16:38

#1: -  

 Enig

Rikke
Gæst

#5

2017-01-11 16:38

Ingen tager ansvar og de beder os om at se fremad og skabe et tillidsfuldt samarbejde..Det løb er kørt for mig.

<3

#6

2017-01-11 18:38

finder det virkelig mærkeligt at de der sidder i bestyrelsen ikke kan se at det er hele den forældrevalgte del der bliver nødt til at gå, uanset om de har en finger med i det her eller ej....

der skal nye kræfter til, tillid og samarbejde på den lange bane; uanset om Hans kommer tilbage ellet ej....


Gæst

#7

2017-01-11 23:22

Hej selvfølgelig er vi med, fortsæt endelig det gode arbejde, for vores fælles skole og det fremtidige set up. Hilsen Kim Christensen


Anonymous

#8 Re:

2017-01-12 07:15

#7: -  

 Kim Christensen, tak, men jeg kunne godt bruge din underskrift også??

vh Maria

Christina

#9

2017-01-12 07:57

Maria - og Rikke, super godt arbejde I gør -bliv ved, vi bakker op.

Hvorfor at vi blevet taget af 4684 siden ???? Det var jo en go måde at komme ud til folk i Fensmark på ?

Jeg syntes den udmelding der kommer fra bestyrelsen er intetsigende og de frasiger sig et hvert ansvar i Hans beslutning om at trække sig som skoleleder.

Jeg mener at havde det været det tidligere bestyrelse som "var efter Hans" så var hans afgang nok sket før.

"Ingen tager ansvar og de beder os om at se fremad og skabe et tillidsfuldt samarbejde.." det er svært efter dette.

Håber og tror på at der efter dette er mange forældre som ønsker at tage en tørn i en ny skolebestyrelse - normalt står der jo ikke ligefrem nogen i kø for at komme ind.

Men da dette er vores børns fremtid - tænker jeg der er opbakning til dette.

Tak for al jeres arbejde.

 

 

 

 

 

 


Anonymous

#10 Re:

2017-01-12 08:02

#9: Christina -  

 Hej Christina

Administratorens svar var at vores opslag ikke havde noget med salg at gøre. Ved ikke om det kan hænge sammen med at han er fra Toksværd??:-)

Jeg tror dette har været en stor øjenåbner for alle. Personligt har jeg lovet Hans at stille op..

Enig i alt det andet.. Og vi kæmper stadig;-)

Tak for opbakningen!!

Kh Maria