JA til neutralisering og mærkning af alle ejerkatte

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen JA til neutralisering og mærkning af alle ejerkatte.


Gæst

#26

2016-11-17 18:53

Katte og hunde skal være ligeværdige husdyr. Altså - katteejere skal, på lige fod med hundeejere, betale forsikring og få et kattetegn. Katte har ALT FOR LÆNGE været i skyggen af hunde. Det må slutte nu!!!

Gæst

#27

2016-11-17 19:47

Har haft 2 katte gennem i alt 25 år begge neutraliseret via køb af kattene på kattehjemmet i Lund ved dyrlæge Preisler. Vigtigt at neutralisere de katte, så alle kan få et skønt liv med masser af kærlighed❤️❤️

Gæst

#28

2016-11-17 22:47

Pga. Der er alt for mange katte som ikke bliver registreret eller neutraliseret og det skaber unødvendigt mange killinger som ikke får det kærlige hjem som de fortjener men bliver aflivet.
Synes det viser en meget kedelig side af danskerne, at de egentlig i bund og grund er ligeglade og ikke forstår konsekvenser af at have en kat rendende rundt udenfor som ikke er registeret eller neutraliseret.

Gæst

#29

2016-11-18 15:34

for så får vi ikke alle de harreløse katte

Gæst

#30

2016-11-18 21:11

Jeg vil skrive under til hver en tid....
Jeg undre mig blot over at de indstandser der ønsker at vi bruger penge på at passe godt på vores dyr, så ikke hjælper dyrene hjem..Alt for mange dyrlæger afliver katte uden at kontakte ejerne, Falck "glemmer" at kontakte ejere hvis de optager katte og politiet kan vi slet ikke regne med i kattesager. HVEM GØR NOGET VED DISSE PROBLEMATIKKER ????.


Gæst

#31

2016-11-19 01:41

Det kan måske forhindre at folk blot efterlader deres katte når de ikke gider dem mere, og måske forhindre en masse uønskede killinger.

Gæst

#32

2016-11-22 10:08

Der er alt for mange katte der bliver dumpet og det er bøde synd og skam for de dejlige dyr det er blevet en næsten sygelig trang til at avle killinger og få dem men folk tænker ikke på at de nemt kan blive 15 - 20 år og ikke bliver ved med at være små.
Jeg har selv en gammel mis der er fra år 2000 så altså snart 17 år og kunne ikke undvære den.