Lad befolkningen stemme om CETA
Kontakt forfatteren af dette andragende
Berettiget politikerlede der sælger de danske værdier ud for egen vinding
Det er helt ufattelig at vi har så korrupte politikere, der kun tjener deres egne interesser og ikke tjener folket som ellers var hensigten.
De er kørt helt af sporet, og splitter nationen yderligere med alle de værdier, som både vores forfædre og vi selv har været med til at bygge op i årtier,
Politikerleden er de selv med til at høste, som vokser dag for dag.
Må det snart få en ende.. Der skal vendes helt om, - hvis vi skal have forhåbninger om en bedre fremtid for os selv, og vores efterkommere
Jeg er ikke engang "manden på gulvet", men gider bare ikke være marionet for Canada ... og i sidste ende USA :(
Det er ikke nødvendigt med en underskriftsindsamling. Det er ikke et ønske folket ydmygt stiiler politikerne. Med mindre regeringen kan fremskaffe 5/6 deles flertal i folketinget, så er en folkeafstemning et grundlovsstadfæstet krav! Hvis ikke vi indfører det ved en folkeafstemning, eller 5/6 deles flertal i folketinget, er det papir regeringen skriver under på ikke mere værd en det papir jeg tørrer mig i røven med! Grundloven er stadig over regeringen!
Det kan vi som befolkning ikke Være tjent med.
Re:
Det er desværre en nødvendighed. Hvis EU tager frihandelsaftalen til sig, så er vi underlagt de samme regler, da vi er medlem af EU.
At aftaler som CETA, TiSA og TTIP forhandles i hemmelighed, burde være tilstrækkeligt at dømme dem ugyldige i ethvert demokrati. Helt uafhængigt af, hvad de indeholder. Hvis der blev åbnet op, og det kunne påvises, at aftalerne kommer os alle, samfundet, miljøet og demokratiet til gode, så skal man selvfølgelig starte igen, bare med en åben process. Desværre er det tydeligt fra de lækkede dokumenter fra den nuværende hemmelige process, at det ikke er tilfældet, hvilket jo er en god forklaring på hemmeligholdelsen fra politikernes og industriens side.
og i den her verden lige nu, virker det som at blå er ved at køre det hele indenom
Om at uligheden stiger allesteder
Jeg er ret sikker på at en sådan aftale her, KUN vil øge en blå mands velstand
| This discussion has been closed. |