Til minde om Finn Eigaard (Flaske Finn)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Til minde om Finn Eigaard (Flaske Finn).


Gæst

#26

2016-10-26 23:51

Fordi jeg på et tidligere tidspunkt i mit liv havde et godt samarbejde med Finn vedr. rengøring af Helsinge station om natten, Finn kunne man regne med selv i orkan og andre ubehagelige nætter,- Finn gav ALT for at holde byen ren,- Hvad gav vi ham ??!!

Gæst

#27

2016-10-27 05:59

Har boet i Helsinge og Flaske Finn var jo et dagligt syn i gadebilledet. Han holdt gader og stræder rene for flasker.
Ære være hans minde

Gæst

#28

2016-10-27 07:36

Finn var en ener, som alle kendte personligt eller som man "bare" vidste, hvem var. Finn gjorde en kæmpe stor indsats for at holde vores by ren. Det gjorde han i årevis på helt eget initiativ og derfor skal Finn mindes.
Min personlige holdning er, at et torv eller en plads skal opkaldes efter Finn.

Gæst

#29

2016-10-27 10:42

Jeg synes at Finn fortjener at blive mindet når jeg tænker på, hvor mange gange han har ryddet op nede på stationen og op af gå gaden.....

Gæst

#30

2016-10-27 12:02

Det skader jo ikke

Gæst

#31

2016-10-31 16:52

Hvorfor jeg skrev under?Det ved alle der har boet i Helsinge vidst.


Gæst

#32

2016-10-31 21:50

Fordi Finn fortjener en STOR hyldest som én af mange frivillige der holdt/holder af Helsinge by og gerne yder/ har ydet en KÆMPE indsats for at forbedre tingene i og omkring den.-- Det store spørgsmål vil altid stå tilbage... Burde Gribskov kommune ikke have aflønnet en mand med SÅ STOR en kærlighed til sin by når man trodser orkan, sne og blæst og slæber sit ældre helbred igennem byens gader nat og dag blot for at skrabe tyggegummi af vej og bænke og pudse skraldespande af ?? Tror måske nok at Gribskov skylder Finn en mindeplade OG statue i og omkring stationen som var hans udgangspunkt.... R.I.P. kære Finn,- og tak for samarbejdet på stationen i tidernes sene nattetime :)

Gæst

#33

2016-11-03 07:59

Fordi Finn helligede sit liv til at rydde op efter alle vi andre der ikke gider, han var en hverdags helt.