Politianmeldelse af Cheanne Nielsen - Brud på racismeparagraffen

Politianmeldelse af Cheanne Nielsen - Brud på racismeparagraffen / Beskeder / Indsendelse af anmeldelse / Kommentarer


Gæst

#1

2016-09-20 06:18

Nok har længe været nok!!!
Tak for din indsats

Gæst

#2

2016-09-20 06:23

Fantastisk...

Kan Det ikke forblive åbent så du kan skrive vesked til os alle om hvordan det går?

Tak :)

Gæst

#3

2016-09-20 06:33

TAK for din indsats, Mille! Hvilken radiostation, det vil jeg meget gerne høre

Gæst

#4

2016-09-20 06:49

Godt gået Mille. Tak for at du tog initiativet til indsamlingen. Hilsen Anne

Gæst

#5

2016-09-20 06:56

Det er godt! Tak for din indsats, Mille. Meget Taknemlig.

Gæst

#6

2016-09-20 07:04

Hej Mille
Godt arbejde og jeg hepper på dig når du skal i radioen

Gæst

#7

2016-09-20 07:46

sejt håber virkelig de tager den til sig

Gæst

#8

2016-09-20 07:52

Tak for initiativet, Mille! Folk er blevet dømt for mindre - hvis ikke vi får medhold, er der virkelig noget galt. Jeg forstår ikke, at ramaskriget på Christiansborg ikke har været større - godt der er andre, der råber højt!

Gæst

#9

2016-09-20 07:57

Godt ig SUPER INITIATIV, Mille..
Jeg er helt enig i at få stoppet vores hadefulde retorik overfor bestemte befolkningsgrupper
God vind fremover
Hilsen Pia Jørgensen
Sorthat (Bornholm)

Gæst

#10

2016-09-20 08:04

Tak for din indsats Mille. Hvis der er brug for flere underskrifter er der mange der gerne vil deltage yderligere.

Gæst

#11

2016-09-20 08:07

Godt gået.. Tonen giver mig virkelig ondt i sjælen...
Sanne

#12

2016-09-20 08:10

tak for at du går forrest i kampen. Hold os endelig opdateret. 


Gæst

#13

2016-09-20 09:08

Håber der så sker noget, den slags må stoppes.

Gæst

#14

2016-09-20 09:17

Super godt initiativ af dig Sheanne Nielsen, det skal du have stor tak for. :-)

Gæst

#15

2016-09-20 09:18

Tak for initiativet.

Gæst

#16

2016-09-20 09:18

Tak for din store indsats Mille!

Gæst

#17

2016-09-20 09:22

Hørt det godt. Fint udtalelse du havde.
Bjarne

#18 Det er snart for meget

2016-09-20 09:30

Man kan ikke lukke op for nogen nyheder uden at høre om overfald og vold samt anden kriminalitet lavet af indvandre.

Så det er vel ikke så underligt at nogen har mistet tålmodigheden og begynder at kalde en spade for en spade.

Den politianmeldelse er jo ikke andet en noget hyklerisk politisk korrekthed

Jeg hader at skulle være rasist, men det er sgu svært efterhånden ikke at blive alvorligt træt af den muslimske del af vores indvandre.

Der er jo næsten aldrig problemer med andre grupper af indvandre, selv om de kommer langvejs fra, tænk på alle de kinesere vi har her i landet, dem hører man jo aldrig om at de laver balade eller vil lave samfundet om.

Det er jo kun muslimerne der ikke er til at integrere, så hvordan kan nogen finde på at politianmelde nogen bare for at sig det højt som alle tænker og alle ved.

Og jeg er virkelig træt af at have denne holdning over for en enkel gruppe af mennesker, men det er jo virkeligheden.

Hvorfor er det altid Danskernes skyld når en muslim ikke kan tilpasse sig, alle andre kan godt finde ud af det.

 

 


Gæst

#19

2016-09-20 10:07

Jeg har ikke hørt/læst den konkrete tale. Men nu har jeg læst et par korte artikler, der omtaler sagen, ligesom jeg har læst det, du skriver i din indsamling. Intet sted i det, jeg har læst, har jeg hørt en etnisk gruppe eller minoritet omtalt. Der refereres til 'udlændinge'. Og det er vel ikke en race eller etnicitet? Jeg er selv gift med en 'udlænding', og burde måske derfor føle mig ramt/stødt af talen? Men det gør jeg altså ikke. Det er blevet lidt for moderne at lade sig støde og forarge. Især på andres vegne. Jeg kan og vil ikke støtte din underskriftindsamling, og håber på - og regner med - at politiet ganske simpelt hen vil afvise din anmeldelse.

Men venlig hilsen
Bent

Gæst

#20

2016-09-20 10:14

Super, godt gået Mille

Gæst

#21

2016-09-20 11:17

Tallene taler deres tydelige sprog.

(Indvandrere fra ikke vestlige lande.)

12 % af alle i Danmark er indvandrere.
15 % af alle fra Afhganistan, Irak, Libanon, Somalia, Srilanka er i job.
80 % af kvinderne er på offentlig forsørgelse.
257 % mere kriminalitet blandt libanesiske efterkommere.
18 % af Københavnere er indvandrere og efterkommere.
1000 % flere indvandrere fra 1985 - 2015.
23 % af alle unge imellem 24 - 34 år er indvandrere.
100 % flere børn fødes af somaliske kvinder i forhold til Danske kvinder.
74 % af alle fra Syrien, Somalia, Irak og Libanon er på offentlig forsørgelse.
50 % flere indvandrere fra 2015 - 2050, 290.000 - 435.000 personer.
27 % af dem der er på offentlig forsørgelse, er på førtidspension.
22 % af alle på kontanthjælp er indvandrere.
44 % af alle idnvandrere er på offentlig forsørgelse.
310 % mere kriminalitet udført af ikke vestlige indvandrere i forhold til vestlige indvandrere.
18 % af alle dømte er indvandrere.

Alle tal går i samme retning.

Giv mig Danmark tilbage !.

Kilde http://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/GetPubFile.aspx?id=20703&sid=indv2015
Søren Jakobsen

#22 Kvinder - kom ud af jeres følelsers vold...

2016-09-20 11:32

 

Man binder os på mund og hånd !.

Jeg kan selvfølgelig kun bakke op om Cheanne Nielsen's udtalelser der i det store hele afspejler virkeligheden.

Der vil jo altid være nogen der søger 15 minutters berømthed ved at anfægte andres ytringer, hvilket er umådeligt småligt.

Skab politik og undlad at snappe de andre i haserne.

 

 

Uden ytringsfriheden har vi jo ikke nogen mulighed for at komme til udtryk i vores samfund bortset fra når der er kommunalvalg og og især folketingsvalg. Racismeparagrafen i dens udformning hører ikke til i et demokratisk samfund som det Danske men derimod under en mere diktatorisk styreform.

 

§ 266b er en skamplet for Dansk mentalitet og kultur.

 

Er det rimeligt at jeg føler mig nødsaget til at udtrykke mig i vage og upræsice vendinger her for ikke også at få en dom for overtrædelse af racismeparagrafen. NEJ - selvfølgelig er det ikke det og det har jeg bestemt heller ikke tænkt mig at gøre, jeg står på mål for mine meninger og holdninger og udviser i fornødent omfang respekt for andre folkeslag.

Racismeparagraffen har sin berettigelse i det Danske samfund men den bliver ofte brugt som en sutteklud for pladderhumanismen. 

Vi ved jo godt at mænd med arabisk baggrund ofte har meget svært ved at forstå og respektere den udbredte seksuelle frigørelse her i landet, så er det vel ikke for meget at sige, at de ikke er let integrerbare bare på det punkt alene. 

Vi oplever at voksne arabere har behov for seksualvejledning for at kunne begå sig i det Danske samfund. Vi oplever at arabere respektløst opsøger kvinder og børn i det offentlige rum som svømmehaller og badelande. Vi oplever at deres religiøse ledere opfordrer til accept af arabisk tradition om ægteskab med børn. Vi oplever hvordan arabiske grupper her i landet udemokratisk opfordrer til boykot når der er valg i Danmark. Vi oplever hvordan arabisk religion meget udansk sætter kvinden i anden række. Vi oplever hvordan det Danske samfund rystes af æresvold og drab. Vi oplever hvordan det Danske samfund konstant snydes økonomisk via Skat og Told. Vi oplever hvordan arabere her i landet igen og igen bliver taget for terrorplaner, besiddelse af skydevåben, økonomisk kriminalitet til fordel for terror. Vi oplever hvordan vi bliver udsat for terroraktioner i det åbne rum uden respekt for Danske myndigheder, Danskere, Dansk levevis. Vi oplever hvor farligt det kan være at tage på ferie i deres hjemlande så det har vi valgt fra. Vi oplever hvordan mange arabere opdrages til at hade jøder, jøder som er en fredelig og velfungerende del af det Danske samfund. Vi oplever hvordan arabere angriber og myrder på grund af deres religion. Vi oplever hvordan arabisk bandekultur udbredes her i landet. Senest har de oprettet mordpatruljer. Vi ved det og siger fy fy, det må i ikke.

 

Vi ved det jo godt alle sammen og alligevel opfører vi os som de tre små aber -

 

IKKE HØRE - IKKE TALE - IKKE SE

 

I trafikken har jeg jævnligt oplevet hvordan unge arabere kører rundt i deres biler og udviser voldsom mangel på respekt for Dansk lovgivning ved f.eks. provokerende at stoppe op i et vejkryds for at tale med en modkørende billist, hvis bil også er fyldt med arabiske unge mænd. Det eneste foremål er at opsøge en konfrontation med Danskere. Igennem tre år følte jeg mig nødsaget til at have et boldtræ med i firmabilen - det er jo helt galt set i lyset af jeg bare ville passe mit arbejde og komme helskindet hjem til fyraften. 

Dansk Statistik viser tydeligt hvordan arabere topper helt ekstremt i overtrædelser af færdselsloven i forhold til indvandrere med en vestlig baggrund (tal fra 2014) med 442 % flere overtrædelser af færdselsloven. 

I mine unge dage har jeg gentagne gange i nattelivet oplevet hvordan mindre grupper af unge arabere på dansestederne ikke ønskede at interagere med unge Danske mennesker, men blot er tilstede for at finde kvinder som de kan slæbe afsted med fordi kvinderne havde fået for meget at drikke og derfor var nemme ofre. Det er jo netop på grund af denne respektløse holdning at Danskere i årtier ikke har ønsket at blive konfronteret med grupper af arabere når vi går i byen. 

Der er jo ingen steder i verden hvor arabere kan integreres uden at der opstår raceuroligheder med bål og brand til følge. På trods af at erfaringerne igennem årtier viser at det ikke kan lade sig gøre, vil de omsorgsfulde pladderhumanister til stadighed tage sig af de åhh så svage arabere. Men læg mærke til at det stort set kun er de grupper her i landet der drager en fordel af den arabiske indvandring der mener at de skal integreres. Altså dem der drager økonomisk fordel af det, lige fra sociale forvaltere, nødhjælps organisitionernes ansatte, Dansk Industri til visse folketingsmedlemmer. I disse dage oplever vi, at der fra regeringens side forventes at den Danske model skat tage det største ansvar for den nyværende arabiske indvandring. Den Danske model - det er jo mig, den Danske lønmodtager - ikke på vilkår om jeg vil påtage mig det ansvar. 

Konklusionen må være at arabere generelt ikke er egnede til at indgå i det Danske samfund da de har en undergravende og usund effekt på Danskere, Danskhed og Danmark. 

Mine arme er vidt åbne når der kommer mennesker fra andre demokratiske kulturer. Vi har tidligere set indvandrere og flygtninge fra andre kulturer der let og smertefrit glider ind i det Danske samfund. 

Nu er der nok nogle der mener at jeg er for hård ved arabere, da der jo er arabiske velfungerende indvandrere og familier og deres efterkommere her i lander, der levet et godt og trygt liv med respekt for Danskere, arabere der vil Danmark. Hvorfor skulle jeg omtale dem, jeg har jo intet at udsætte på dem.

 

STOP PLADDERHUMANISMEN OG GIV MIG DANMARK TILBAGE.

 

 

 

 

 

 

 

SJ

#23

2016-09-20 12:08

http://ekstrabladet.dk/112/sigtelse-samsoe-kvinde -blev-holdt-fast-under-gruppevoldtaegt/6301779


Gæst

#24

2016-09-20 12:28

Godt gået, Mille.

Gæst

#25

2016-09-20 13:05

Godt gået, lad forsøge at dæmme op for hadefuld retorik.