stoptorveprojektetnu

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen stoptorveprojektetnu.

Gæst

2016-09-01 05:26

Jeg mener det er vanvittigt at bruge penge på det, når vi i de sidste 17 år har bedt om en cykelsti imellem Haslevvej og Nordrup!!!!!
Børge Albog

#27 Torveprprojekt

2016-09-01 22:15

Lad os vise de byrådsmedlemmet der har lagt stemmer til dette projekt på stemmesedlen november 2017vor mening  herom-husk det. Børge Albøg. 

.

Henrik Thomsen

#28 Re:

2016-09-02 14:17

#1: -  

Enig, det er altid børn og ældreområdet der skal nedskæres imens man ingen skrubler har med at købe skulpturer, blomsterkummer og andet.

Gæst

#29 Re: Torveprprojekt

2016-09-02 22:29

Gæst

2016-09-03 05:23

Penge bruges bedre til velfærd i kommunen
Rigmor Hansen

#31 Ringsted Torveprojekt

2016-09-03 12:34

Det er da helt i orden vi skal have nye kloakker.Jeg syntes ikke det skulle være nødvendigt at lave torvet helt om. Det at man vil lægge vejen hen til husenes fasader, altså fjerne koblingen mellem torv og bygninger er helt urelevant. Ligeledes at der vil være et godt stykke at gå fra den bygning som skal indeholde, cafe og toiletter, til busholde pladsen. Altså stadigvæk et skur til bus pasacerer. Ligeledes broer uden rækværk , niveau sænkning til regnvand at løbe i, eller hvis vi skulle få en rigtig sommer med solskin, vil det blive med vores drikkevand. Prisen det vil også give et indhug i kommunekassen.

Gæst

2016-09-07 19:54

Jeg har underskrevet fordi det projektet vil gå ud over hamdelslivet omkring torvet og fordi jeg mener pengene kan bruge bedre i kommunen. Bla. På vores børn og gamle.

Gæst

2016-09-14 06:34

Torvet er lavet om så mange gange at byen er til grin i andre byer.
Samtidig fjernes mange p-pladser til skade for de handlende

Gæst

2016-09-14 07:52

Fordi det er idiotisk at bruge så mange penge på dette projekt, når man samtidig vil lukke børneinstitution i kommunen. Der er også brug for pengene andre steder, bl. a. til ældrepleje osv.

Gæst

2016-09-14 15:41

Fordi pengene simpelthen skal og bør bruges på kommunens børn, unge og ældre og ikke endnu et "latterligt borgmester projekt".

Gæst

2016-09-14 15:48

Fordi sct bendts er en af Ringsteds få varetegn, den skal ikke gemmes væk.. Brug hellere pengene på at få nogle ordentlige forretninger til byen. Og gør byens bygninger præcentable

Gæst

2016-09-14 15:55

Hele processen har båret præg af mangel på mådehold og mangel på respekt for vores skattepenge fra Byrådets side. Jeg er skuffet over forløbet.

Gæst

2016-09-14 16:10

Det spil af penge .Pengene kan bruges til ældre og børneområder.

Gæst

2016-09-14 17:55

Anvendelsen af det fremtidige torv er for tynd. Det er helt galt at bruge vores lille bymidte til leg og soppebassin. Hvad med først at bruge nogle af millionerne på at rive Dampmøllen ned og forskønne andre af byens udslidte bygninger og pladser.

Gæst

2016-09-15 15:11

Der er mange andre ting der er vigtigere
Børn og unge og ældre

Gæst

2016-09-19 17:06

Jeg underskrev fordi jeg mener at byen et totalt ødelagt i forvejen, Vores by er f.eks. for lille til ensrettede gader. Det får jo folk til at køre til andre byer for at handle. De er sku snotdumme deroppe i byrådet. Jeg mener faktisk kun, at det er prestigeprojekt for borgmesteren at ku sætte et aftryk. Se bare på Nørretorv og centret i Nørregade - et totalt flop. Jeg ku lide torvet i gamle dage det var så hyggeligt. Nu ligner det bare et forladt sted med ganske få boder og et tudegrimt springvand hvor duerne sidder og skider. Og børn ska sku ikke lege oppe i byen - de kan gå i Klosterlunden. Og vores smukke gamle kirke skal ikke plastres til med nymodens byggeri. Næ lad os få stoppet det prestigebyggeri så byen ikke går endnu mere i stykker!

Gæst

2016-09-23 14:02

Jeg synes det er galimatias at bruge så mange penge på et torve projekt når der samtidig skal spares andre steder herunder på vores børn.

Gæst

2016-09-24 14:53

Fordi jeg mener at det er fuldstændig vanvid at bruge så mange penge på at ødelægge torvet og udsynet til vores smukke kirke. Der er vel nogen som har brug for at sætte et finger aftryk inden næste valg. Hvad med at få renset den eksisterende sø klosterlunden.

Gæst

2016-11-09 12:31

Frygter man ødelægger området - både for det frie udsyn samt for de forretningsdrivende nær torvet. Ved evt. nedlæggelsen af den forholdsvis lille parkeringsplads vil nogle nok have/få besvær med at handle i området.

Gæst

2016-11-09 14:25

Fordi det er hen i vejret at starte dette projekt før næste valgperiode i 2017. Hvis dette er korrekt, at den årlige vedligeholdelse er kr300,000 til
kr 500,000, er det fuldstændigt forrykt at iværksætte, når der aller fattes penge på andre områder
Med venlig hilsen
John Olsen
Kildebakken 6
4100 Ringsted

Gæst

2016-11-10 11:31

Jeg synes det er helt hul i hovedet at lave om på det torv, det fungere fint i forhold til det gamle, som de vil lave det om til. Hvornår vil de så føre det tilbage igen? Og hvem skal så betale igen igen? Det skal os skatteborgere. Venlig hilsen Niels Hansen
Ole Johs.

#47 Re:

2016-12-16 21:59

#39: -  

Korrekt. Torvet skal IKKE være en legeplads, men et aktiv for handelslivet.

Ole Johs.

#48 Re: Torveprprojekt

2016-12-16 22:02

#27: Børge Albog - Torveprprojekt 

Det vil blive husket, og det forhåbentligt af mange.

spild af penge igen igen..

#49 Re:

2017-03-17 22:11

#25: -  

Torvet viser endnu engang kommunens evne til at spilde borgernes penge på unødvendige ting. nu kaster man millioner efter noget som ikke er nødvendigt. for nogle år siden brugte man også millioner på at genopfinde den dybe tallerken i form af den nye skraldespandsordning. ingen anden fornuftig kommune bruger denne for borgerne dyre og service forringende løsning og hvorfor mon. svømmehallen er for lille så man må leje sig ind andre steder til officielle stevner. centeret kom også år for sent. og er der nogenside nogen der er siddet fast i en oversvømmet søgade.. men lad os endelig stormflodssikre byens måske højste punkt. hvad pokker er det for en flok uintelligente visions forladte fjolser der sidder i denne bys byråd. men det er jo altid nemt at bruge andres penge. for slet ikke at sige klatte dem væk på ligegyldigheder.