Sarasfitnesshelte

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Sarasfitnesshelte.


Gæst

#1

2016-04-25 20:05

Fordi det virker fuldstændig håbløst at afskedig en så dygtig en træner, der går op i andre menneskers ve og vel og gerne vil videregive hendes kyndige viden til så mange glade og tilfredse mennesker!
Og slet ikke når hendes hold er så overbookede og har ventelister stort set til alle timer hele ugen!
Det et stort tab for os som deltager og blir det nok også for FW nu!

Gæst

#2

2016-04-25 21:22

Hej FW Se gerne på min træningsstatistik igennem de sidste fem år - inkl alle de bødepenge jeg har doneret undervejs, fordi Saras hold altid er overbookede, og man derfor booker langt frem i tiden, og dermed nemt mister overblikket (men er lykkelig, når man har plads!) - jeg har stort set kun benyttet mit medlemsskab til Saras timer. Ingen når hendes niveau og energi - hun er en kæmpe motivator, for Så mange! Meget meget dårlig idé ikke at lade det fortsætte - for os og for jer! Lyt til os og lad beslutningen gå om ❤️
Anita

#3

2016-04-26 08:55

Jeg kender ikke Sara og har ikke deltaget på hendes hold, men som medlem i fw ønsker jeg at instruktørerne er veluddannet og kompetente. Gennem tiden er fw blevet mere "rigide" ift valg og uddannelse af instruktører og det er ærgerligt. Holdningen om at holdene skal være bygget op omkring faste rammer gør det svært for den enkelte instruktør at differentiere i undervisningen og møde deltagerne på deres individuelle niveau. Hvis instruktørerne er veluddannede, kompetente, motiverede og arbejder sundhedsfremmende er det nemmere at motivere og øge kvaliteten af det enkelte medlems træning. Så er det op til det enkelte medlem at vælge hold til og fra. På trods af at jeg ikke kender Sara som instruktør vælger jeg at skrive under for at støtte dette budskab.


Gæst

#4

2016-04-26 10:06

Jeg har skrevet under, fordi jeg mener, at det er den forkerte beslutning af Fitness World, at afskedige en så dygtig medarbejder som Sara.
Jeg har med stor glæde deltaget i Saras hold i over 3 år. Hun er en af de få ting der gør, at jeg fortsat er medlem. Fitness World har brug for flere kompetente holdtrænere, som netop Sara. Denne kontraktændring, som FW nu har indført, kommer til at forårsage det helt modsatte - og det vil FW miste medlemmer på, blandt andet mig.
Jeg håber meget, at Sara fortsat kan få lov til at sprede glæde og god energi i Fitness World!
Ida

#5

2016-04-26 12:45

I FW skal man lede langt efter veluddannede og fagligt kompetente trænere. Jeg kan tydeligt mærke forskel på min krop, når jeg har været på Sarahs hold og når jeg har været til time hos en træner med et kursus, uden personen reelt forstår mekanismerne bag. Sarah har et vidensgrundlag der tydeligt mærkes, og en evne til at motivere, som man desværre normalt kun finder hos personlige trænere til mange tusind kroner om måneden i private centre. At Sarah har valgt at supplere hendes arbejde med hold i et kommercielt center, hvor mange hundrede kan få glæde af hendes træning, er virkelig stort gjort af hende. Det er simpelthen for amatøragtigt af FW, ikke at ville have etablerede trænere med på deres team. Hvis Sarah er ude, er jeg også ude.


Gæst

#6

2016-04-26 14:58

Jeg har gået hos Sara i tre år efterhånden (hvis ikke længere :-) ) jeg kører hver tirsdag og torsdag forbi i hvert fald to andre fw centre fordi jeg ikke har mødt en træner som hende før eller siden. Hendes energi og skarpe replikker har fået mig i min bedste form nogensinde og det kan jeg ikke se ske hos andre trænere. Når hun er på ferie får jeg kun løbet ture og sjældent kommer jeg på andre hold i fw. Jeg kan derfor ikke love at jeg er medlem efter Sara stopper, fordi mit abonnement i så fald vil være lidt dyrt i forhold til antallet af gange jeg kommer afsted. Jeg håber derfor meget på at Sara kan få dispensation. Mvh Lærke

Gæst

#7

2016-04-26 15:54

Fitness world mister deres bedste holdtræner

Gæst

#8

2016-04-26 18:29

Jeg har ikke medlemskab i fw! Får det heller ikke.. Jeg vil dog til en hver tid følge Sara og hendes fremragende ekspertise i 'kick ass' motivation! Hvis ikke fw ønsker det i deres 'forretning' forstår jeg godt et kommende kundetab! 

Ærgeligt for fw og deres medlemmer. 

Sara -tak fordi du er den sejeste i verden


Gæst

#9

2016-04-26 20:58

Det er jo netop undervisernes arbejde, uddannelse og erfaring uden for virksomheden, der gør, at vi som betalende kunder i Fitness World får træning og vejledning i aller højeste kvalitet!

Fitness Worlds nye retningslinjer er derfor direkte modstridende med det koncept og de værdier, som virksomheden er bygget op på!

Det er virkelig skuffende at finde ud af, at Fitness World går mere op i retningslinjer og papirarbejde end deres kunders sundhed og velvære, og det er på ingen måde en beslutning, jeg kan støtte!

 


Gæst

#10

2016-04-27 05:19

Mister Fitness World Sara, mister de tilfredse medlemmer. Sara er så vanvittig dygtig til at motivere os alle og give os fuld udbytte af en holdtræning. Hun er den eneste grund til, at jeg overhovedet deltager i holdtræning. Hvis hun smutter, kan jeg lige så godt melde mig ud af FW og blive medlem af Crossfit CPH eller træne selv, for de andre hold får man ikke halvt så meget ud af.

Gæst

#11

2016-04-28 09:36

Hej

Sara er kompetent og har altid været et trækplaster for mig i mi  træning g. Jeg betalte i januar for en 8 ugers omgang på "mor, barn og bitch".Nu overvejede jeg igen at komme tilbage til FW - men nej.  Har kun en kommentar til dette her cirkus "latterligt"!

Hilsen Kamilia 


Gæst

#12

2016-04-29 05:17

Jeg var meget i tvivl om jeg skulle melde mig ind i FW i starten af året, fordi jeg var bange for at standarden var for lav, nu hvor det er lidt billigere end andre steder. Jeg blev generelt også virkelig skuffet over kvaliteten af holdtimerne og instruktørerne. Der er sikkert nogle ok imellem, men dem jeg stødte på, var nogle kedelige afdankede typer, som bare satte automatpiloten til og kørte deres hold med samme manuskript som altid. Jeg var faktisk lige ved at melde mig ud igen, da jeg tilfældigvis kom på et af Saras hold, hvorefter jeg besluttede, at give det en chance mere, for det var super motiverende og super hårdt på den gode måde. Når man har en træner der kan trække fulde huse kl 7 om morgenen, så har man noget man virkelig skal passe godt på. 

Hvis Sara virkelig ikke kan fortsætte i FW, håber jeg at hun vil køre sin hold et andet sted :) 

Jeg håber i øvrigt også, at FW vil droppe reglen om at instruktører ikke kan arbejde med sundhed og fitness andre steder. Det er kun i orden, hvis man kan tilbyde folk fuld tid. 

/Amalie

Heidi Hvid Hansen
Gæst

#13

2016-04-29 15:56

Jeg har været medlem i Fitnes World i under et år, efter at været kommet hjem fra udlandet. Jeg har derfor shoppet rundt på hold for at finde ud af hvilke hold og instruktører der passede til mig. Det vardenne shopping mellem forskellige hold og instruktører og centre i KBH, som gjorde at jeg ved et tilfælde kom på Saras hold. Hendes hold er normalt booket langt ud i fremtiden, da hendes hold er enormt populære, og det er endda på trods af at hun på Bryggen underviser i en meget stor sal med plads til rigtig mange deltagere. Hun har som andre også skriver en energi og evne til at motivere, ligesom hun forstår at få folk til at yde deres bedste under træning. Det gør hendes hold til de mest effektive, jeg har prøvet.

Jeg har også sideløbende med at gå på hendes hold prøvet andre hold og har endnu ikke fundet andre instruktører som er lige så dygtige og motiverende, eller et hold som har været lige så effektive som hendes hold (puls & styrke og stram-op som er de to hold jeg har gået på).

Jeg vil gerne opfordre FW til at genoverveje en dispensation til Sara hun fortsat kan undervise i FW, da hun er en super dygtig, kompetent og engageret træner, som gør rigtig meget for sine holddeltagere. Det betyder også, at hun en stor fast skare som kommer for at træne på netop hendes hold.

Jeg har aldrig oplevet, at hun har promoveret hendes andet arbejde på holdene, men derimod at hun har en meget professionel og loyal tilgang til sit arbejde i FW. Derfor vil det virkelig blive værdsat, hvis FW på baggrund af de henvendelser I allerede har modtaget, samt denne underskriftsindsamling vil genoverveje hendes ansættelse i FW.

Vi er mange som vil sætte stor pris på, at Sara kan fortsætte i FW.

 


Gæst

#14

2016-05-01 07:25

Fordi der, desværre, er så mange små-kedelige og uinspirerende instruktører i FW er Sara en af grundende til at jeg stadig får noget ud af min træning. Og da jeg ligger både mange timer og penge hos FW forventer jeg bestemt også at få de bedste instruktører. Ellers spilder jeg jo bare min tid!