Bevar Give Sygehus, Friklinikken og Røntgenafdelingen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Give Frikliniks dygtige læger, gjorde dermed en forskel til gavn for alle skatteborgere.
Opgivet af sundhedssystemet med udsigt til en livslang pension, - og i til i dag at være 2/3 færdig som sygeplejerske og 90% symptom fri
Den gode service og den meget korte venteliste.
Der er ikke så lang afstand til sygehuset, og hvorfor skal alting flyttes til store sygehuse, jeg tror ikke der ligger nogen besparelse ved en lukning.
Der kunne evt.udflyttes flere opgaver til mindre sygehuse.
Der er simpelthen så mange positive kommentarer - tak for dem alle!
Re:
Det kommer til at koste kassen, mens man skal 'spare' 210 mill. kr.
Lad os håbe, at vi får underskrifter der kan overbevise beslutningstagerne!
I stedet for at lukke det, så flyt nogle flere resourcer hertil, og skru lidt op for dampen....
Det er menesker det drejer sig om.
Jeg ønsker at Give Sygehus, skal bevares, for den er meget vigtig, bl. andet for de personer, der evt. har fået en operation, p.g.a. det har jeg haft meget stor glæde af Give, har været indlagt 4 til 5 gange, ofte i måneder og bland andet fået kørt medicin ind, som har hjulpet mig meget. Så uden give havde jeg ikke været her i dag til at lave denne underskrift. Håber at de personer der kan bevare Give Sygehus, ikke kun ser på besparelse, men også det menneskelige. PÅ forhånd Tak.
Re:
Godt at læse at du har fået den hjælp, du havde brug for!
Re:
Give sygehus skal bevares af rigtig mange årsager:
- Skaber arbejdspladser i et lille lokalsamfund, hvor disse arbejdspladser har stor afsmittende betydning for byens handelsliv.
- Sygehuset er et velfungerende sygehus/friklinik - og arbejdsplads, som er meget anerkendt og kendt for god behandling med mennesket i centrum. Ikke mindst er smerteklinikken en succes :-) Hvorfor ændre på noget der bare fungerer? Hvor patienter er trygge og medarbejderne er glade for arbejdsmiljøet og Give forbliver på landkortet blandt folk udenfor Vejle kommune.
- Trafikalt ligger sygehuset langt bedre end fx Grindsted sygehus, idet motorvejen ligger 2 km fra sygehuset, og der er fine togforbindelser.
- Jeg forstår ikke, hvorfor man vil nedlægge en velfungerende enhed, med er det 11 nye operationsstuer - som bruges!!Hvis aktiviteterne på sygehuset skal flyttes til eksempelvis Grindsted - som vist kun har 4 operationsstuer, ja så skal man vel til at bygge nyt der. Men det vedrører måske et andet budget, en anden kasse?
- Kan Vejle Sygehus overhovedet undvære Give sygehus?
- I disse tider tør man jo næsten ikke tænke på, hvad politikerne vil bruge så stor en bygningsmasse til, hvis der ikke skulle være sygehus?
Til opretteren af denne underskriftsindsamling: TAK for initiativet! Jeg vil virkelig håbe Give for en gangs skyld kan stå sammen og være aktive og kæmpe for at bevare vores dygtige og velrennomerede sygehus.
Er der ikke nogen, der kan tage kontakt til nogle politikere?
| This discussion has been closed. |