Nej til milliardnedskæring på Børne- og Ungeområdet i København
Kontakt forfatteren af dette andragende
Det er blevet sagt flere gang, alle de penge, som det koster, at forsørge alle de udefrakommende mennesker, kan kun tages fra de ældre og børn. Nu skal der betales ved kasse 1. Velkommen til overfladen.
Fordi jeg ikke ønsker besparelser decentralt, da nutidens børn har brug for flere voksne end tidligere.... Vi har en mængde børn, der kræver mere end de voksne vi har idag. Jeg ønsker endvidere, som Pia allerslev, at vi tænker ud af boksen.... Hvordan kan vi alle støtte op om vores børn og evt. Via nye måder gøre det bedre og sjovere at arbejde med børn og være barn!
Fordi det er vigtigt at der ikke bespares på børne og ungeområdet. De er vores nutid og fremtid.
Jeg har skrevet under, er Farmor og mener at bedsteforældre også kan støtte op her. Vores børnebørn fortjener det bedste.
Børnene er langt vigtigere end høje ministerlønninger og div tilskud til kulturelle events - og vores børn fortjener meget mere, end hvad de må nøjedes med i dag!
| This discussion has been closed. |
Og lad mig sige - de er allerede presset forbi max grænsen, som situationen er nu.
Jeg troede ærligt det var en joke, da jeg hørte de skulle spare endnu mere.