Gebyrbaseret lån (Rentefrit-lån)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Gebyrbaseret lån (Rentefrit-lån).


Gæst

#1

2015-12-12 11:19

Vil du ikke godt lade være med at bruge ordet Sharia , jeg ved mange ikke vil skrive under, fordi de forbinder det med FEks., stening af kvinder. En velmenende kommentar.


Gæst

#2

2015-12-12 19:21

Jeg vil købe et huse, men jeg kan ikke nu på grund af rentende..

Gæst

#3

2016-01-28 22:16

Hvis du er troende muslim og vil følge koranen så flyt dog tilbage til det muslimske land, som du og din familie er flygtet fra.

Monica Leonard

#4 Vidnesbyrd om, hvordan jeg fik mit lån

2019-10-14 10:05

Hej alle derude, jeg håber I er i orden ??? Mine navne er fru Monica Leonard, jeg kommer fra Michigan, for et par uger siden blev jeg suget ind i en dårlig økonomisk situation, og jeg havde brug for et presserende lån for at betale mine regninger og komme tilbage på mine fødder økonomisk på grund af min nuværende økonomiske situation, min bank nægtede at give mig et lån, så jeg ikke havde nogen anden mulighed end at kigge efter et usikret lån online, i løbet af min forskning var jeg et offer for svig, og jeg tabte næsten 1.200 $, og jeg var i mere problemer, og jeg næsten gav håber på at få et lån, indtil jeg fandt et online-indlæg. Stillingen var et delt vidnesbyrd fra hr. Douglas fra Arizona-stater, som vidner om, hvordan han fik $ 80.000 fra Damian Finance Inc. efter at have læst indlægget, besluttede jeg at kontakte Damian Finance Inc. via e-mail:(damianryanfinance(AT)hotmail.com) kontakt deles i stillingen, min usikrede låneanmodning på $ 750.000 blev godkendt inden for 48 timer efter min anmodning, og mit lån blev betalt på min bankkonto uden undladelse.

Jeg vil udtrykke min dybe taknemmelighed og også rådgive lånesøgende derude om at være meget årvågne, fordi der er mange svindlere derude med det eneste formål at svindle de uskyldige lånesøgere, så I skal være forsigtige og årvågne .. for dem der har brug for et lån. Jeg anbefaler Damian Finance Inc, du kan kontakte firmaet via e-mail:(damianryanfinance(AT)hotmail.com)

Tak for at have læst mit vidnesbyrd, jeg ønsker dig held og lykke.

Din,
Monica Leonard.