Straf for falske anklager i børnesager

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Straf for falske anklager i børnesager.


Gæst

#51

2015-12-20 14:49

...fordi jeg selv har oplevet dette!

Gæst

#52

2015-12-20 18:24

Jeg har prøvet det på egen krop og synes, at det er forkert at bruge børnene som våben. Det er børnene som bliver straffet. Vi voksne skal nok overleve. Det burde give fængselstraf

Gæst

#53

2015-12-20 20:17

Børneområdet er en ren forfatterskole - det er jo kørt helt afsted med deres løgnhistorier


Gæst

#54

2015-12-21 08:06


Gæst

#55

2015-12-21 21:18

Fordi vi selv er blevet beskyldt for de værste forbrydelser fra en kommune. Det tog 7 år før vi blev hørt og vores dok. Fremlagt på at vi som familie intet forkert havde gjort. Ud over at klage over brud på tavshedspligten fra en socialrådgiver. V h Pia Hauge

Gæst

#56

2015-12-22 08:03

Vi har som familieplejer oplevet flere falske anklager, usande og udokumenterede oplysninger fra et kommunalt system i himmelråbende ressourceunderskud både menneskligt og økonomisk.

Gæst

#57

2015-12-22 22:16

Fordi min Kæreste og jeg selv er udsat for løgne fra hans ex og det har gjort at han var tæt på at ryge i forvaring og hun gentagne gangr har løjet under ed i fogedretten og på kommunen og forværret vores sag da man har troet på hende trods beviser på modsatte uden nogen konsekvens derved nogen af stederne. Så er enig i at der bør være konsekvenser.

Gæst

#58

2015-12-27 19:36

Jeg vælger at skrive under da det ikke er fair med beskidte tricks om kampen for at såre hinanden i kampen om hvem der skal ha børnene.

Gæst

#59

2015-12-27 20:02

Fordi min datters ekskæreste har løget og bedraget sig til forældremyndighed over et af hendes børn
Janus skovsted

#60 Re: Re: Hvad med de fædre virkelig DER MISBRUGER. .

2016-01-06 21:39

#27: jess clausen - Re: Hvad med de fædre virkelig DER MISBRUGER. . 

Jess Clausen ... er du klar over hvor mange fædre - der som her - påstår, at deres ekser laver falske anmeldelser ... og at fædrene egentlig bare dækker over deres egne overgreb og vold for deres børn og eks koner ????

Det er så forsvindende FÅ kvinder der laver falske anklager - men mange tusinde fædre der begår overgreb og vold  - så tag lige og lav en underskriftsindsamling på det ...

 

Jess Clausen

#61 Re: Re: Re: Hvad med de fædre virkelig DER MISBRUGER. .

2016-01-07 15:03

#60: Janus skovsted - Re: Re: Hvad med de fædre virkelig DER MISBRUGER. . 

 Hvis du bemærker er denne underskrift indsamling  for "falske anklager" jeg går ind for straf for dem som laver falske anklager med bevisførelse at det er falske anklager , ikke dem som har lavet overgreb. Foruden dette er denne indsamling for begge køn omkring falske anklager ,er dig der præcisere den som køns diskreminering ikke mig..

Du skal være velkommen til at oprette underskriftindsamling for dette hvis det er i din interesse ...

Med Venlig Hilsen

Jess Clausen.

Nlk

#62 Re: det er nu oftere den anden vej rundt

2016-01-10 14:26

#1: -  

 


Gæst

#63

2016-01-10 18:54

man skal ikke lyve.

Gæst

#64

2016-01-10 21:14

Jeg har veninde som ikke må se sit barn for faren som påstår hun er sindssyg og hun bilder deres fælles barn alt muligt ind men når barnet endelig er sammen med sin mor så vil barnet ikke væk fra sin mor igen og man kan se barnet elsker at være sammen med sin mor. Sagen Er meget større end dette men jeg syntes der burde komme en straf som rammer den forælder som taler usandt.

Gæst

#65

2016-01-10 23:16

det skal gælde med tilbagevirkende kraft på sager der er har været igang i flere år!!!!

Gæst

#66

2016-01-11 00:56

Fordi min datter i 6 år har haft, og stadig har problemer med sin ex der lyver til stor psykisk skade for mit barnebarn på 6 år - han er desværre bopælsforældre på løgn og bedrag

Gæst

#67

2016-01-11 00:58

Fordi jeg ser flere og flere sager, hvoe det er barnet der bliver taberen. Alt for mange sager, bygger på falk anklage. Det er på tide vi strammer op, og straffer den rigtige.
Alt for mange børn bliver traumatiseret, pga forældrene vil have ramt på hinanden og derfor bruger deres børn som "kasteskyts" . Lad dog for pokker de stakkels børn være. Straf den skyldige, ikke barnet.

Gæst

#68 Re: Hvad med de fædre virkelig DER MISBRUGER. .

2016-01-11 01:33

ABS

#69 Re: Hvad med de fædre virkelig DER MISBRUGER. .

2016-01-11 01:35

#25: Janus skovsted - Hvad med de fædre virkelig DER MISBRUGER. . 

I betragtning af at der i skrivende stund kun er ca. 600+ der har skrevet under her, så er det lidt af en beskyldning. Jeg har selv skrevet under, og jeg aner virkelig ikke hvem du er. 

ABS

#70 Statens medvirken.

2016-01-11 01:51

Moren har i min sag skreget ulven kommer igen og igen. Hun er "bange" for mig, og har sågar fået mig dømt for trusler ved at udtale sig om hændelser hvor hun ikke var tilstede (men det var de "vidner" som havde instrueret hende i søgsmålet, hvorfor de konkret vidnede sandt på deres egen fortælling) men satte som krav til udlevering/samvær, at jeg skulle hente barnet på hendes bopæl. Statsforvaltningen vurderer herefter, at der ikke kunne være samvær fordi 

1. Jeg ikke er samarbejdsvillig mht. Afhentningssted, og

2. Samværet ikke kan gennemføres på de præmisser moren har bestemt, fordi hun er bange for mig.

Der spilles ikke med neutralt udleveringssted, for så kan statsforvaltningen ikke tage morens oplysninger om konflikt til efterretning. Jeg kan altså kun få samvær hvis jeg tør udsætte mig selv for nye sagsanlæg, som i øvrigt kostede kontakten i de 8 måneder sagen tog. Da jeg var dømt havde moren ingen indsigelse til samvær, hvis jeg bare hentede knægten på hendes bopæl. 

Tænk at et stykke papir kan få frygten til at forsvinde... Indtil næste gang hvor resolutionen misligholdes. Så skal jeg igen igennem flere krokodilletårer i retten, når hun sidder og vræler sin frygt ud i lokalet! 


Gæst

#71

2016-01-11 11:03

Fordi jeg har mærket det på egen krop...

Gæst

#72

2016-01-11 12:29

Har selv oplevet det på egen krop, og det var så ubehageligt

Gæst

#73

2016-01-11 22:26

Fordi jeg selv har stået i situationen hvor faren til mit barn, kom med falske beskyldninger

Gæst

#74

2016-01-12 04:36

Fantastisk initiativ!!!

Gæst

#75

2016-01-12 07:28

Fordi det altid er børnene, der er taberene i sådanne sager.