Støjskærme ved Bramdrupdam nu
Kontakt forfatteren af dette andragende
Poppelalle 8 - vi sidder ikke længere udenfor om sommeren :-(
Har boet i Bramdrupdam hele mit liv og støjen er blevet værre og værre.
Siden de trafikale problemer i området er blevet løst med flere spor og nye rundkørslen m.m. er støjende blevet meget værre. De tidspunkter hvor der er mest pres på var før præget af kø på motorvejen, nu blæser de bare forbi. Vi nyder sjældent vores have længere og har som regel fjernsyn eller radio tændt for at overdøve støjende indendørs.
Kære politikere.... kom og bo en uge herude, så vil i forstå til fulde beboernes frustrationer ....
Bramdrupdam Borgerforening støtter på det kraftigste på at få gjort noget ved denne sag. Bramdrupdam ligger lige i kryds punktet hvor trafikken deles nord, syd og øst vest via motorveje. Alle politikker som har været her, er enige med beboerne, at støjen er voldsom og at der må gøres noget. Få nu bare sat de penge af til denne støj væg, samt en dato på hvornår den kan etableres.
Med venlig hilsen
Benny Pedersen
Bramdrupdam Borgerforening
Jeg er plaget af støjen hver dag - også for lukkede døre og vinduer. Bor lige ud til dammen.
Støjen er ulidelig
Jeg bor max 200 meter fra motorvejen, og der er altid en monoton støj fra motorvejen. Jeg nyder ikke at sidde ude mere om sommeren.
Re:
jf. ovenstående, så var Juleaften efter middagen altid det tidspunkt vi var ude i haven bare for at nyde roen
This comment has been removed by the person who wrote it.
Vigtigt for mit barndomshjem på poppelalle
| This discussion has been closed. |