Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.


Gæst

#851

2016-03-19 20:13

Fordi at jeg mener at det er kørt helt af sporet vores invandring

Gæst

#852

2016-03-19 20:18

Vi vil ikke have vores lille dejlige Danmark ødelagt af en anden kultur.Når man går rundt i Den gamle by Ringkøbing er der fyldt med hoved tørklæder.Vi vil ikke have at vores børn bliver islamister med bombe vester.
Prøv lige på at tænke på hvor meget det har ødelagt for vores forældre og bedste forældrer som har arbejdet for vores skønne land.Og nu skal det ødelægges med terror som endda børn er oplært til

Gæst

#853 Hvor mange er sendt hjem til dato?

2016-03-20 00:03

Regeringen regner ifølge Børsen med 97.000 flygtninge og familiesammenførte frem til 2020.

København: Regeringen sætter for første gang tal på forventningerne til, hvor mange flygtninge og familiesammenførte der vil komme til Danmark i de kommende år.

Det sker ifølge Børsens netavis, borsen.dk, i et svar fra finansminister Claus Hjort Frederiksen (V) til Folketingets finansudvalg.

Heraf fremgår det ifølge netavisen, at regeringen regner med, at befolkningen vil vokse med 97.000 personer mere, end det var forventet for et år siden, frem mod 2020.

»Det afspejler alene ændringen i antallet af opholdstilladelser til flygtninge og familiesammenførte til flygtninge i perioden fra 2016-2019, således at antallet matcher forudsætningerne fra finansloven for 2016,« skriver Hjort ifølge borsen.dk. 

Finansministeren oplyser i øvrigt, at der kommer tal for, hvad det vil betyde for dansk økonomi i april, når det såkaldte konvergensprogram skal offentliggøres.

Regeringen regner med, at Danmark får 25.000 asylansøgere i år og 15.000 næste år. Udlændinge- og integrationsminister Inger Støjberg (V) forklarede dog ved et samråd for nylig, at det er meget vanskeligt at forudse.

Det er ikke alle asylansøgere, der får lov at blive i Danmark, men den såkaldte anerkendelsesprocent er steget de senere år. I 2015 var det 85 procent af alle asylsager, der endte med en opholdstilladelse fra Udlændingestyrelsen.

Hvor mon de har de tal fra? Og hvormange er sendt hjem til dato?


Gæst

#854

2016-03-20 06:25

fordi jeg klart og tydeligt kan se fremtiden,og jeg er ved og være godt slidt efter 40 år på arbejdsmarkedet,og jeg har så sandelig ikke slidt mig ned for at den ene forræderiske og lumske regering efter den anden skal få den trojanske hest de har plantet i danmark.skal vokse sig uoverskuelig stor,den har allerede nået sin størrelse til formålet for flere år siden

Gæst

#855

2016-03-20 07:06

Har samme holdning.

Gæst

#856

2016-03-20 08:04

Vi kan ikke få lukket grænsen hurtigt nok og kan vi dog bare få sendt alle de muslimer hjem, alle som een. Det kan ikke ske for hurtigt. Hvorfor ikke sætte militæret ind????

Gæst

#857

2016-03-20 08:07

Fordi jeg trænger til, at vi tager os at etniske danskere i stedet for flygtninge. Vi bliver malkek for penge i form af høje skatter og afgifter og pengene bliver brugt til mennesker der ikke og aldrig kommer til at bidrage til vores samfund, det er et bundløst hul pengene bliver fyldt i og det stopper aldrig, hvis ikke der bliver gjort noget. Vi laver aftaler, der skal skaffe flygtninge i job, hvad med danskere. Vi bygger boliger til flygtninge, hvad med danskere, sådan er det hele vejen, flygtninge først og intet til danskere.

Gæst

#858

2016-03-20 08:09

Vi skal have trygheden tilbage. alverdens velfærds migranter skal hjem.

Gæst

#859 Re: luk grænserne

2016-03-20 08:49

#1: -  

 Vi er et lille land, og har mange indvandrere fra tidligere, derfor tror jeg ikke, vi som et Danmark med vore love og regler kan overleve. De som kommer hertil, er for de flestes vedkommende unge våbenføre mænd, hvorfor blev de ikke i hjemlandet for, at kæmpe de er jo ikke tilfredse, hverken med maden,hvor de skal bo og efter hvad de selv siger keder de sig.

Hvorfor  sender myndighederne ikke med det samme , dem hjem som overhovedet ikke kan får asyl?

 


Gæst

#860 Re: luk de danske grænser nu

2016-03-20 14:04

#1: -  

 


Gæst

#861

2016-03-20 14:57

Er træt af at regeringen ikke tager ansvar. Det bliver jo danskernes undergang hvis det ikke snart stoppes.

Gæst

#862

2016-03-20 16:06

fordi grænserne skal lukkes permanent

Gæst

#863

2016-03-20 16:15

Det ender med en katastrofe for hele Danmark, hvis ikke vi får stoppet dem ved grænsen.

Gæst

#864

2016-03-20 16:15

Fordi jeg ønsker et Danmark for danskere som jeg kendte det
fra min Barndom!

Gæst

#865 Hvor er det Danske polit?

2016-03-20 19:02

Hvor er det Danske polit når vi holder demoer ved grænsen for lukning af grænsen og asyl stop

Havde det ikke været for grænsepolitiet i østtyskland så var muren aldrig faldet Men hvad tænker de Danske politibejente når de forbyder at vi må lukke grænsen.

Mon de tænker på at der kan komme et retsopgør hvad så?


Gæst

#866

2016-03-20 19:22

Det er en katastrofe for Danmark, hvis grænsen står pivåben, derfor skal den lukkes, for flygtninge og migranter.

Gæst

#867

2016-03-20 19:39

Fordømte er vi. Udryddet bliver vi.
Europas toppolitikere og den globale, elitære magtelite ønsker sammen med verdensomspændende, økonomiske interesser at udrydde Europas nationale befolkninger. Formålet er endnu mere rigdom fordelt på ganske få hænder. Og dermed adgang til et verdensherredømme behersket af en ganske lille gruppe mennesker.
Vi – de nationale befolkninger i Europa – er blevet for vante til frihed, velfærd, gode arbejdsforhold og god løn. Vi skal udfases til fordel for mennesker, som finder sig i ufrihed, fattigdom, elendige fysiske og psykiske arbejdsforhold og elendig løn.
Strategien er mangfoldig. Væsentligt er det dog at udskifte de nationale befolkninger med mennesker fra fattige lande og med en ganske anderledes kultur.
Bedraget bliver vi konstant. Politikernes, mediernes og flygtningeindustriens manipulation med virkeligheden medfører, at vi hengiver os til passivitet og intern uenighed, indtil det er for sent at kæmpe imod. Et morsomt kuriosum er, at flygtningeindustrien endda kan få os til at bidrage økonomisk til vores egen udslettelse.
Gammel er jeg og ikke kommer jeg til at opleve det endelige Ragnarok med fattigdom, vold og alskens elendighed.
Takker min Gud for et lykkeligt liv i en gylden tidsalder.
The rest is silence...

Gæst

#868 Re:

2016-03-20 19:42

#852: -  

 

Det nye Europæiske Proletariat.

De nationale befolkninger bliver en del af et blandet, internationalt proletariat, som kæmper indbyrdes om arbejde og ynkelige livsvilkår.

Vores velfærd bombes tilbage til en fjern fortid med utallige fattige og ganske få velbjergede.

EU`s politik er ganske tydelig, når man ikke lytter til de falske, politiske udsagn men betragter udviklingen i den enkelte borgers dagligdag. I DIN dagligdag.

LIDL er mit foretrukne indkøbssted for dagligvarer. Ingen luksus. Billige varer. Kedeligt udvalg, som sjældent varieres.

Og hvem handler så her? Det gør lige præcis det voksende proletariat bestående af masser af udlændinge blandet med fattige danskere og pensionister. Muslimer er der ikke mange af. De handler nemlig med hinanden i et internt, økonomisk system i et parallelsamfund. Et parallelsamfund som oven i købet hader og bekæmper vestlige værdier.

Vi får således en polarisering af megafattige og megarige.

Dertil to sideordnede samfund, som bekæmper hinandens værdigrundlag.

DET kommer til at udløse alvorlige konflikter. 

 


Gæst

#869

2016-03-20 21:56

Den ukontrollede folkestrøm / invasion fra Mellemøsten og Afrika vil knuse europæerne og den europæiske kultur.

Gæst

#870

2016-03-20 23:11

Fordi jeg bil havde Danmark tilbage og havde at bores pige ikke skal blive hved med st gå og bære bage i nattelivet

Gæst

#871

2016-03-20 23:38

Der må ske noget Nu

Gæst

#872 Re: Re:

2016-03-20 23:49

#868: - Re:  

Og hvad værre er dette paralelsamfund betaler ingen skat, og er velsignet af Dansk Flygtninge Hjælp samt diverse kommuner.

Ja selv regeringen ved det godt de lukker bare øjnene for det, den nemmeste måde at styre befolkningen på. Tænk på det næste gang i skal stemme.   


Gæst

#873

2016-03-21 09:24

Ja for at få lukket de åbne grænser, NU


Gæst

#874

2016-03-21 11:19

Håber vi bliver ét frit land igen ⛔

Gæst

#875

2016-03-21 16:42

Jeg har skrevet under fordi jeg synes det er for mange i Danmark og vi skal ikke have flere så de må finde et andet land