Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.

Lee

#776 Re:

2016-03-03 10:30

#772: -  

 Der er ikke nogen der skal opfordrer andre til,;  "hvordan man skal stene kvinder offentlig"! Hvor kommer disse aber fra???


Gæst

#777

2016-03-03 13:01

Danmark er blevet et dårligere land at leve i pga. muslimsk folkevandring. Jeg håber, at jeg oplever den dag, hvor vi også sparker radikale og venstreorienterede skiderikker ud af landet.
Lorelej

#778 Re:

2016-03-03 14:14

#777: -  

 Sådan.


Gæst

#779 Re:

2016-03-03 20:32

#757: -  

 Hvad mener du med vi? Og hvad er rigtige flygtninge? Følg lige med i TV2 dokumentaren, bag sløret. Så håber jeg, at du åbner dine øjne, og bruger din hjerne. Der findes ikke rigtige flygtninge, de tror alle på en stenalder tro. En tro, hvor kvinder er avlskvæg, og hun er mandens slave og ejendom. Brug din hjerne.


Gæst

#780

2016-03-04 07:57

Jeg kan ikke blive ved med at se vores dejlige land blive ødelagt af folk der ikke vil os noget godt og som kun er ude på og udnytte de goder vi med møj og besvær har fået opbygget.

Gæst

#781 Uhyggelig læsning

2016-03-04 16:47

Prøv at google den her

Bekendtgørelse af repatrieringsloven.

Man tror jo ikke sine egne øjne når man læser sådan noget. Nej et ordentligt spark i røven og ikke andet.

Hvor mange Danskere der har boet og betalt skat hele deres liv kan få førtidspension med 50 år. Og hvor mange pensionister kunne ikke godt bruge i omegnen af 300,000 kr so et engangsbeløb?


Gæst

#782

2016-03-05 19:31

MØD OP! LUK GRÆNSEN MØD OP! ASYLSTOP NU!

Lørdag d. 19. marts kl. 13-15 Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved hvem de er og hvad de vil her. Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring? Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem videre tilbage. Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel. Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er på landet din lokale landhandel. FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive afholdt taler. Arrangør:

Initiativet ”Luk Grænsen – Asylstop Nu!”


Gæst

#783

2016-03-06 00:39

Lørdag d. 19. marts kl. 13-15
Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved hvem de er og hvad de vil her.
Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?
Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem videre tilbage.
Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.
Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er på landet din lokale landhandel.

FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive afholdt taler.


Gæst

#784 Re:

2016-03-06 08:22

#1: -  

 


Gæst

#785 Re: Re:

2016-03-06 09:32

#776: Lee - Re:  

 Jordhuler


Gæst

#786

2016-03-06 11:16

Fordi vores land ikke skal oversvømmes med lykkeriddere fra de Arabiske og Afrikanske lande, Det koster enorme summer hvert år, det kunne jo være at der kunne blive lidt til veligeholdelse af skoler, veje og de gamle kunne få noget mere hjemmehjælp, hvis vi ikke skulle betale til alle lykkeridderne, der er prof. arbejdssky.

Gæst

#787

2016-03-06 12:41

Nu er det blevet for meget. Vi er et lille land og kan desværre ikke hjælpe alle. Når danskerne der står på akut liste til en bolig bliver sprunget over pga en flygtninge familie SKAL have en bolig først krænker det min retsfølelse. Det kan ikke være rigtigt.!!!

Gæst

#788

2016-03-06 15:36

Jeg har underskrevet i håb om at det til slut vil medfører et forenet Skandinavien, Skotland, Irland og England.

Gæst

#789 Man gør ingenting ved at blive hjemme,

2016-03-06 15:38

Lørdag d. 19. marts kl. 13-15
Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved hvem de er og hvad de vil her.
Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?
Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem videre tilbage.
Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.
Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er på landet din lokale landhandel.

FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive afholdt taler.


Gæst

#790

2016-03-06 16:55

Fordi jeg er træt af at de kommer her og prøver at lave MIT land om til det lort de selv flygter fra, hvad fanden er fidusen så med at flygte fra deres lorte liv ??????????!?)

Gæst

#791 Re: Man gør ingenting ved at blive hjemme,

2016-03-06 19:29

#789: - Man gør ingenting ved at blive hjemme, 

Hvis vi kan samle over 8000 stemmer her så må vi da også kunne samle bare det ½  eller omkring 4000

Lørdag d. 19. marts kl. 13-15
Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Sæt allrede nu X i kalenderen.

Sammen er vi stærke.

 


Gæst

#792

2016-03-06 22:19

fordi vores latterlige korupte regering ikke magter at gøre deres arbejte som de er blevet valgt til at gøre

Gæst

#793 Re:

2016-03-07 05:58

#792: -  

 De røde gjorde altså heller ikke en skid, tværtimod


Gæst

#794

2016-03-07 11:02

Fordi det på tide der bliver gjort noget

Gæst

#795 Re:

2016-03-07 22:52

#794: -  

 Så kom og vær med :)

Lørdag d. 19. marts kl. 13-15
Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Sæt allrede nu X i kalenderen.

Sammen er vi stærke.

Knus fra Århus

#796 Re: Re: Man gør ingenting ved at blive hjemme,

2016-03-08 08:22

#791: - Re: Man gør ingenting ved at blive hjemme, 

 Jeg ville gerne komme, for at støtte, men de autonome venstrefløjs aktivister, vil jeg ikke tilsvines af. Jeg bakker jer 100% op, for jeres mod til at gøre det for Danmarks skyld.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-03-08 14:55



Gæst

#798

2016-03-08 18:44

For at støtte kravet om at lukke Danmarks grænser.

Gæst

#799 Re: Re: Re: Man gør ingenting ved at blive hjemme,

2016-03-09 17:32

#796: Knus fra Århus - Re: Re: Man gør ingenting ved at blive hjemme, 

 

Hvis vi først er 4000 - 8000 til sådan en demo så kan de autonome sammen med politet ikke sætte dagsordnen men vi kan, og skal

Jo flere vi er jo letter er det at få noget ud af det :)


Gæst

#800

2016-03-09 20:19

fordi vi har ikke plads til flere flytninge