Luk de danske grænser NU!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Det er ikke flygtninge der kommer til Danmark! De rigtige flygtninge er efterladte i deres hjemlande, da de er fattige og derfor ikke har midlerne til det.
Det er de rige der udvandrer fra deres hjemlande i håb om at finde bedre forhold, i stedet for selv at skabe gode forhold...
Det eneste de flygter fra, er deres ansvar, for deres fædreland....
Re:
Korrektion: Danskerne blev snydt, da vi kom med i EF !! Lige siden har de taget røven på os !!
-eller er det kun min mening... ??
Re: Re:
Jeg er enig, men Uffe Ellemand og de andre, vidste udmærket , hvad der ville ske. Flertallet stemte jo også nej, men de trumfede jo en ny afstemning igennem, ved at true med masser af ting bla. at vi ikke kunne klare os, hvis vi ikke sagde ja, og det blev det jo så.
Re:
Jeg håber den dag kommer, hvor alle de fra diverse regeringer, kommer for en rigsret. Hvordan kan de, lade alle disse muslimer få asyl, eller i det hele taget, lade dem komme ind i vores land? En enkelt tegning i en avis, fik muslimer til at brænde vores flag, true med at sende terrorister hertil, kræve flere kendte henrettet, angribe ambassader osv osv. De er hjernevasket fra små af, af deres præster, til at hade alt fra vesten, vores tro, vores demokrati og alt hvad vi står for. Når de så får problemer hjemme, så rejser de hertil, søger asyl, med alle de goder der findes, pressen døber dem som stakler, og så vil alle i regeringen, pisse på deres egne borgere, for at tækkes EU og FN. Er jeg den eneste, som er bange? Helle tage livet af mig selv, end at være her om ikke så mange år, når de får magten i vores land.
Jeg tror, jeg undlader at skrive under. Folk her lider jo åbenlyst af galopperende paranoia.
| This discussion has been closed. |