Luk de danske grænser NU!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Enig. Jeg giver ikke meget, for vores såkaldte grænsekontrol. Her bliver stjålet mere og mere, i store mængder fra firmaer, som bliver brugt ud af landet. De kriminelle øst lande er smartere en vores politi. Det er ikke politiets skyld, men alle de restriktioner, de er pålagt.
Jeg ville med glæde betale mere i skat, hvis pengene gik til politiet. De trænger til nye og kraftigere våben, skudsikre våben og flere betjente. Dernæst skal de have flere beføjelser i stil med tysk og fransk politi.
Re:
Det med militæret bakker jeg også op om. Desværre bliver det ikke aktuelt, da de røde begrunder det med, at det er udansk og at man ikke vil forskrække horderne. Vi får aldrig gennemført ordentlig kontrol, sålænge vi har en stor rød fløj i tinget.
De kommer kun for at nasse velfærd, og skide os et stykke.
Mens jeg skriver dette, bliver jeg "underholdt" af en ung han abe (kulturberiger), der spiller tekno musik for fuld skrue (dette gør han hver dag uden det har konsekvenser).
Han skal tilsyneladende ikke i aktivering til trods for at han er uden arbejde, og har råd til nye biler!
De skaber et støjhelvede uden lige i de sociale boligbyggerier, uden at det har konsekvens for dem.
De er for retarderede og psykopatiske til at respektere andre mennesker uden for den indavlede familieklan.
UD MED DET LORTE AFFALD/PARASITTER!
Illegal indvandre til DK
Kriminelle får det svære at flygte ud af Dk
| This discussion has been closed. |