Luk de danske grænser NU!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Det er desværre tæt på. Det er hele tiden den gruppe, som laver ballade. Vi har mange forskellige fremmede i DK, de laver aldrig ballade, eller kræver særbehandling. Hvorfor er vi såkaldte racister, fordi vi siger, at nok er nok? Nej det er vi ikke, vi er realister, i forhold til de politikkere der fastholder, at FN,S og EU,S regler, er de som skal efterleves, og lukker ørerne, for danskernes bekymring og utryghed.
Jeg er norsk og vil ha Norge (Norge er med i Schengen, EØS i strid med grunnloven og folkeavstemninge i 1994), Sverige, Danmark ut av EU og Schengen og de kommer seg ut, jeg vet det. Har snakket med mange svensker og de vil ut. Nordmenna er minst 70% imot EU men regjeringen tror de kan trosse folket men de tar feil. Mange nordmenn har reddet seg ved å dra over kjølen og de vil ikke at Sverige skal være en EU-provins men en ekte bror. Danmark er søsterlandet til Norge mens Sverige er broder folket. Disse 3 nasjoner, 3 folk, 3 kongeriker og 3 kors må stå sammen mot den Europeiske Unions forkrøplede paradoks.
Glem EU, redd Scandinavia
Nå må vi redde verdensdelen, Scandinavia, før det er for sent. EU skaper krigstilstander og krig - de importerer fiendtlige kulturer og dreper sine egne - og må bort. La landene være selvstendige enheter i respektabel handel med hverandre og press de ikke inn i unioner som tar bort deres selvstendighet og uavhengighet.
Og kun de som indordner sig under vores samfunds styring , hvor de er rigtig flygtning , får chancen til at blive. Det mindste ballade , så er det retur, det kan kun gå for langsomt.
http://www.expressen.se/nyheter/longread/utanforskapet-inifran/grabbarna-pa-seved/
Ta en titt på problemen i Sverige!
Där har vi inga sådana modiga politiker som i Danmark. Inger Støjberg har mera balls än alla de svenska ministrarna tillsammans! Go, Inger!
Förutom Sverigedemokraterna, som stängs ute från politisk makt av de styrande partierna. Men ljuset kommer från DANMARK!
Vi skal hjælpe ja men lad os hjælpe dem som hjælpes vil med det vi kan tilbyde.
Der går ikke lang tid før manden oplever en lignende situation, denne gang midt i centrum i København. Han fik sig lidt at spise i KFC da en anden fremmed mand af etnisk baggrund kom op til ham og sagde at han skulle have noget at spise og det samme galdt hans fire venner der stod udenfor og stirreded med kolde øjne. Sagen endte med at de gik derfra med hver sit chikkenwing og sagde du slipper fordi du er god nok. I løbet af mandens 2 år lange skole ophold var han ude for fem andre lignende situationer og ikke en eneste gang var der en dansker med i spillet... kun invandrere.
Så var det den sidste gang der skete noget der rigtigt satte tankere i gang på vores unge mand. En aften var der 3 invandrere, der var lidt ude på skrammer med den rejseglade færing. De var næsten kommet op at slås dan den ene invandrer spørger "hvor er du fra, du har en mærkelig accent" Manden svarer jeg er fra Færøerne... til dette svarer invandreren, NÅÅ så har vi da ikke noget problem, vi trodde at du var dansker, det er jo kun dem vi ikke kan tåle... og så var det overstået.
Historien jeg lige har fortalt er fra sanheden, hvordan ved jeg det? det skal jeg sige jer, det var nemlig mig der begyndte som små dreng at rejse til Danmark og mit syn er drastiskt ændret fra dengang. Jeg kan fortælle jer at lukker i ikke grænserne, kommer i at have et problem i ikke kan vende tilbage fra... at der vil ikke være et Danmark længere.
| This discussion has been closed. |