Bevar Mamma Mia

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Mamma Mia.


Gæst

#1

2015-08-16 18:58

Jeg har gennem de sidste år været vidne til alle de gode aktiviteter som forgår på Mamma Mia. Jeg har været på stedet og oplevet den gode trygge atmosfære. Det er fuldstændig absurd at stedet skal lukkes!

Gæst

#2

2015-08-16 21:30

Denne sag er meget vigtig. Skolen er en forudsætning for vejen til et andet liv for sårebare mennesker.

Anonymous

#3 Re:

2015-08-17 19:08

#1: -  

 

Jeg er rørende enig - tak for din opbakning. Vi arbejder på sagen. Du er velkommen til at skrive et læserbrev eller lign, så skal jeg nok sørge for, at det kommer videre. Du kan sende det til bevarmammamia@hotmail.com

Vh

Maike Raahauge

Talsmand for støttegruppen 


Anonymous

#4 Re:

2015-08-17 19:09

#2: -  

 

Skolen er essentiel for mange brugere, og det er også et vigtigt aspekt i forhold tila tvære noget for andre og med andre. Du er velkommen til at skrive et læserbrev eller lign, så skal jeg nok sørge for, at det kommer videre. Du kan sende det til bevarmammamia@hotmail.com

Tak for din støtte

 

Vh

Maike Raahauge

Talsmand for støttegruppen 


Gæst

#5

2015-08-18 09:31

De svageste lades i stikken hver sparekniven rammer, det er simpelthen for ringe at mennesker med problemer ikke engang kan få lov at have et sted at komme og tale med ligesindede.

Gæst

#6

2015-08-18 11:46

Det er afgørende vigtigt, at psykiatriske patienter har et sted at gå hen og møde ligestillede uden for behandlingsinstitutionerne. Isolation forværrer sygdom.
svend

#7 Værested

2015-08-20 01:18

Ja, det siger jo næsten sig selv, skulle man mene. Værested, et sted hvor jeg kan være, ok den er jeg med på. Det skulle man da mene, at vi allesammen har ret til, nogle kalder det bare noget andet og hvis det bare ordet værested der genere, så kan vi kalde det et fristed med muligheder.

For det er egentlig det Mama Mia er for mig.

 

 


Gæst

#8

2015-08-29 20:45

Jeg kender flere som har brugt stedet, og det har været et vigtigt fristed for dem. Det har været med til at hjælpe dem videre til en bedre hverdag. Det er vigtigt, at der findes den slags åndehuller.

Gæst

#9

2015-09-08 09:43

Der er brug for mindre steder med ro og fred når man er sindslidende.

Gæst

#10

2015-09-27 22:33

Det er så vigtigt. Et sådan tilbud burde der være i alle byer

Gæst

#11

2015-10-02 21:44

Mamma Mia er et fantastisk sted, inviter politikerne på besøg og forklar hvad I laver

Gæst

#12

2015-10-17 12:02

Fordi den er vigtig for mig
paipil

#13

2015-10-17 12:17

Vi, psykiske skrøbelige skal ikke længere finde os i at blive trynet og holdt under tomlen pga folks fordomme om at vi ikke duer til noget. Vi blir ikke regnet for noget især os der ikke er tilknyttet arbejdsmarkedet.  Vi har behov for et sted at samles med vores ligemænd og kvinder- mærke fællesskabet.  Det er ikke disse store institutionelle steder som visse mennesker  af  uransagelige grunde, selv finder tryghed i. Vi er altså flere der ikke vil denne über effektive samfund men holder af de små glæder. Efterhånden blir beslutninger taget hen over hovedet på befolkningen. Vi kræver at Mamamia som en del af nærmiljøet bevares. Vi vil simpelthen ikke finde os i at få trukket beslutninger ned over hovedet. Det er marganilisering i højeste grad. Det synes som om politikerne slet ikke følge med den gængse samfunds ånd med at droppe ofregørelse af de psykiske  sårbare.


Gæst

#14

2015-10-18 02:30

Min soster har anbefalet mig at stotte stedet. Jeg synes personligt at man ikke skal skaere ned paa steder der stotter folk der er skrobelig eller paa andet made har bruge for stotte og hjaelp I hverdagen til at leve et vaerdig liv.